סיפורי אהבה לנערים ונערות
בבקשה תגיבו ותדרגו! וסליחה שלא המשכתי אחריי הרבה חודשים! הייתי צריכה להתרכז בלימודים שלי.

אהבה משכרת פרק 7

בבקשה תגיבו ותדרגו! וסליחה שלא המשכתי אחריי הרבה חודשים! הייתי צריכה להתרכז בלימודים שלי.

"מה?! זה לא יכול להיות! מה קרה?" שאלה שי. "הרופאים עוד לא יודעים למה אבל ד"ר כהן אמר לי שאולי נפגעתי מקרינה." אמרתי ובכיתי קצת. ג'ון ניסה לשמח אותי ואמר לי "אז מעכשיו נתרום לך?" וצחקנו ביחד. "אני אתרום לעצמי?!" גיכחתי. "האמת היא שלא תוכלי לעבוד כל עוד את חולה. אנחנו מפחדים שיקרה לך עוד מקרה כזה." אמר ד"ר כהן. "מה?! אי אפשר בלעדיה! היא הראש קבוצה שלנו! המנהלת של החנות!" אמר ג'ון. "אנחנו מסדרים לכם מחליפה. עם טיפה יותר ידע ממנה בזה." אמר ד"ר כהן. "אז עדיף שאני אהיה המנהלת והמחליפה תחליף אותי כשמיקה חולה. לא?" אמרה שי. "צודקת ננסה." אמר ד"ר כהן. "אבל שאני אבריא אני עדיין אהיה בקבוצה הראשונה והם כבר יוכלו לעבור לשנייה ואני לא אהיה איתם!" אמרתי ובכיתי. "תביני מתוקה. אלה הם החיים. צריך להשלים איתם. חוץ מזה יש מצב שאת לא תבריאי אפילו…" אמר ד"ר כהן. באה אחראית המחלקה ואמרה "טוב. תלכו לחנות שלכם היא צריכה כמה שעות להשלים עם העובדה שהיא חולה. וגם יש לכם הודעה שם. "בסדר. אני אתגעגע אלייך!" אמר ג'ון. ויצא מבית החולים עם כולם. כשהגיעו לחנות ראו את מי שאחראי על הקבוצה הראשונה. מאור. "טוב תקשיבו. אני יודע מה קרה למיקה ולכן גם מצאתי מחליפה. תכירו קוראים לה אמילי." אמר מאור. היא הייתה שזופה עם שיער שטני גולש ומגיע לה עד למותניים עם חולצת בטן וסקיני ג'ינס "נעים מאוד! אני המחליפה של מיקה!" אמרה אמילי. "טעות! את המחליפה שלי! אני מחליפה את מיקה ואת מחליפה אותי! לא אמרו לך?" אמרה שי. "האמת היא שלא. כי לא רצו שאני אחליף כלבה!" אמרה אמילי. שי לא אהבה את מלאני מההתחלה. "ואני לא רציתי שתחליף אותי זונה!" אמרה שי. "בסדר לא אכפת לי ממך. ועכשיו…. מי זה החתיך הזה פה?" הסתכלה על ג'ון במבט סקסי.


תגובות (1)

מושלם תמשיכייי ואני ישמח אם תקראי תסיפור החדש שלי ♡

11/06/2015 14:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך