*אני יודעת שזה קצר פשוט לא היה לי רעיון להמשך אז סורי...
*את הפרק הזה עומר כתבה. אני וניצן החלטנו שאת הפרק הראשון והאחרון נכתוב יחד ואת הפרקים האחרים נכתוב פרק אני פרק ניצן.
*תגיבו במהירות ותגיבו לי ולא לניצן.

אהבה מתפרצת 2

31/07/2011 1467 צפיות 4 תגובות
*אני יודעת שזה קצר פשוט לא היה לי רעיון להמשך אז סורי...
*את הפרק הזה עומר כתבה. אני וניצן החלטנו שאת הפרק הראשון והאחרון נכתוב יחד ואת הפרקים האחרים נכתוב פרק אני פרק ניצן.
*תגיבו במהירות ותגיבו לי ולא לניצן.

כן, חיי היו מושלמים במשך 12 שנה ללא רגשות.
עד, שמשהו השתבש…
טוב, כשכל העניין התחיל להשתבש, עדיין לא שמתי לב לשום דבר שונה ומרוגש…
אבל שזה התחיל להתגלגל… אז. אז הרגשתי משהו…. לא!!!!!!!!!!! אסור לי להרגיש רגשות! הבטחתי לעצמי! אני לא יכולה להפר את ההבטחה שלי!….
מה אני יעשה? מה אני יעשה? לא טוב, לא טוב!
אוקיי,אוקיי, אסביר לכם מה קרה.
הכל התחיל שהתהלכתי ברחבי בית הספר. מבחינתי, בית הספר הוא חסר חשיבות. אבל מה לעשות? אני חייבת ללכת אליו…
בכל מקרה, התהלכתי ברחבי ביה"ס ופניי נחתו על נער יפה תואר שעבר על פניי ולא הסתכל. אני גם לא אסתכל…. חשבתי. הרי אסור לי לתת לרגשות להשתלט עליי…. גם לא לאהבה. במיוחד לא לאהבה.
אז מה אם הוא יפה תואר? מה, אני סמרטוט? אין לי שליטה על עצמי? נו באמת, תפסיקי לחשוב עליו, שירי.
היתי בדרך לכיתה כי היה צלצול. נכנסתי לכיתה ודרכינו נפרדו… הוא אפילו לא הביט בי. חחח…. אני מדברת כמו מישהי שהתאהבה… או! אוקיי, זה האמת לא מצחיק… אני חייבת להפסיק זאת.
נבהלתי. זו היתה הרגשה. וזה היה לי משהו זר… הרי 12 שנה הייתי ילדה ללא רגשות…
פתאום, בלי שום התראה מוקדמת, היו לי מין פרפרים בבטן וליבי דפק במהירות… אמא'לה! יואווו! אני לא מצליחה להדוף את התופעה המוזרה והלא מוכרת שהתרחשה בתוך גופי…
לא לא! די! שמישהו יעזור לי להתמודד עם זה! אני לא יכולה! כנראה שזה רגש. אוי לא! אוי לא! זהו. אני חייבת לבקש עזרה או שיתנפץ לי החלום.


תגובות (4)

מה את אומרת על הפרק, ניצן?
וגם כל השאר, מה אתם חושבים?
(עומר)

31/07/2011 18:32

הפרק מקסים,עומר!!!!
קראתי כבר אותו…

31/07/2011 19:12

תודה ניצן!

01/08/2011 12:38

בבקשה :)

01/08/2011 14:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך