אהבה סמויה פרק 1

תדרגו פליז..

אני מסתובבת בבצפר עם מבט מושפל, מסתכלת על הריצפה האפורה עם המרצפות הישנות ומתפללת שלעולם לא אחזור לשם יותר. ״הנה את מכוארת.״ התקרבה אלי שיר , מלכת הכיתה״תגידי מתי את עוזבת את בצפר?״ היא שאלה. לא עניתי לה, המשכתי ללכת לכיון היציאה במהירות, אבל שחר עצרה אותי. ״לאן את הולכת גברת צעירה?!״ שאלה אותי. קוראים לי אלה. אני ילדה רגילה, נראה לי.. אף אחד בבצפר לא אוהב אותי. אני בלתי נסבלת. תמיד מקללים אותי ופוגעים בי. והחברה היחידה שלי זאת שחר, ילדה יפה, עם עיניים כחולות, היא מצחיקה ומתוקה.

׳בחזרה לחיים׳
״לאן את חושבת שאת הולכת גברת צעירה?!״ עצרת אותי שחר ועשתה לי מבט חשדני.״הביתה להתאבד!״ אמרתי לה והשפלתי ראש ״פחח את מצחיקה היום. מה קרה שוב שיר?״ שאלה שאלה רטורית. הינהנתי למרות שהיא כבר ידעה את התשובה .״את באה היום בערב מסיבת בנות?״ שאלה אותי ועזבה לי את היד ״אין לי כוח בא לי לישון״ התיישבנו על ספסל מבודד בסוף החצר.״נו יאללה כבר יא עצלנית את כול הזמן בדיכי תצאי מיזה״ אמרה ונתנה לי מכה בכתף. ״טוב בסדר״ נכנעתי ונאנחתי.

~בערב~
״נו מתי את באה?״ התקשרה אלי שחר בעצבים ״עוד שנייה אני יוצאת״ עניתי לה ויצאתי מהבית לכיון הבית שלה. ניתקתי את השיחה והתחלתי ללכת יותר מהר. כשהגעתי התחלנו לראות סרט עם פופקורן. ״טוב הראה לי אני הולכת הביתה״ אמרתי חה כשנגמר הסרט. ״טוב״ אמרה באכזבה ״ביי״ הוסיפה ונתנה לי נשיקה בלחי. יצאתי מהבית שלה. והשעה הייתה בערך שתיים עשרה.
נכנסתי לפארק והכול היה חשוך… מפחיד
שמעתי קולות של צחוקים והתחלתי ללכת יותר מהר. הדרך לבית שלי עוברת שם ואני לא סובלת את המקום הזה!
הגעתי למקום שהיה דווקא מואר, ישבו שם כמה נערים מהבצפר שלי, שמיניסטים ״מה קורה אלה?״ שאלו אותי. אני יודעת שהם עושים את זה כיד לעצבן אותי. עברתי לידם עם מבט מושפל. ולא שמתי לב שאחד הבנים שם לי רגל ונפלתי ״אחח״ צעקתי והחזקתי את השפה שלי שכאבה לי מאוד.״בשביל מה זה היה טוב?״ שמעתי קול מוכר אומר. הרמתי את מבטי וראיתי את דן, אח של שחר מסתכל על החברים שלו במבט כעוס. השפלתי את מבטי שוב וקמתי ממקומי. דם ירד משפתיי ״שיט״ סיננתי והתחלתי ללכת משם. ״את בסדר?״ התקרב אלי דן, ״כן לך ממני״ אמרתי בעצבנות והלכתי הביתה.

~~
אומיגאד, טוב אז זה הסיפור שלי והפרק וראשון של הסיפור..


תגובות (2)

מושלם♥♥זה יהיה יפה כשתוסיפי תיאורים ואת הרגשות אל דן בן כמה הוא איך הוא נראה ומקווה שתמשיכי♥

07/06/2015 15:11

אוקיי:) תודה

07/06/2015 16:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך