אהבה על הסוס- פרק 12

koka11 06/01/2012 1224 צפיות 3 תגובות

סיפרתי לשני, את הכל… כל מה שקרה מאז שפגשתי את עומר.
"את לא חושבת שזה מוקדם מידיי בשביל להמשיך הלאה עם יריב, החבר הכי טוב שלו עוד???"
"את חושבת שהוא חשב עלי שאחרי שאמרתי לו שזה נגמר סופית ישר הלך לחפש את הנחמה שלו אצל ניצן… אז מצטערת שחשבתי על עצמי לרגע" אמרתי וירדו לי דמעות.. היא אימצה אותי לחיקה וחיבקה אותי..
"אני מצטערת, את צודקת במאה ועשר אחוז!!"
"אני אוהבת אותו, והוא לא חשב עלי, הוא פשוט ויתר!!! הוא פשוט אידיוט!!!! למה לא הקשבתי לאמיר?" הסתכלתי עליה והיא לא ענתה לי, היא רק שתקה..
"אני מצטערת, אם לא הייתי אומרת לך לסלוח לו, ופשוט לא לספר לאחיך, או רק לדבר איתו ולסגור את העניינים, כל זה לא היה קורה!"
"זה לא בגללך, זה בגללו כי הוא אידיוט!"
ואז הייתי שיחת טלפון, מיריב… חייכתי בקטנה,למרות שהוא ברירת מחדל שלי, הוא ממש מתוק..
"הלו?" עניתי עדיין עם קול בוכה
"את בוכה??" אמר בבהלה
"לא סתם, יצאתי מהאמבטיה עכשיו.. מה קורה?" שיקרתי בשביל שלא יבהל
"בטוחה?"
"כן ברור!!"
"טוב מתוקה, בכל מקרה באים אלינו היום, כמה ילדים כמו שאמרתי לך, תגידי לשני ותבואו!"
"אבל…"
"הוא לא יהיה פה, הוא יצא עכשיו"
"ואם הוא יחזור?"
"אז אנחנו נצא"
"מבטיח?"
"כן" חייכתי לעצמי, כמה אני מודה לאלוהים שהביא לי אותו בשביל שיצליח לעודד אותי "אז את באה??"
"כן כן, אנחנו נתארגן ונבוא"
"מהר!" אמר וניתקתי..
"שנשן, יריב הזמין אותנו אליו לחדר, הרבה ילדים באים, ועומר לא יהיה בחדר, מה שזה אומר שאנחנו הולכים!!"
"חחח אז צריך להתארגן?"
"כן מאמי, ואל תפגיזי יש לך חבר את יודעת!"
"כן מתוקה וגם לך!" החזירה לי באותו המטבע..
"כן.." אמרתי בקול מבואס, והלכתי להתאפר.. "שני! לא צריך להחליף בגדים נכון??" צעקתי לה מהאמבטיה..
"לא יודעת… תעשי מה שבראש שלך בתכלס!" טוב, נראה לי שנחליף, לא נעים כבר ראו אותנו ככה עם הבגדים האלו, לא?
החלפתי למכנס שורט קצר בצבע לבן, גופיה לבנה, ושמתי מכופתרת פתוחה בצבע ורוד מעל… שמתי כפכפי אבאיינס בצבע זהב והייתי מוכנה..
"אז בסוף החלפת, אהה?" אמרה ומשכתי בכתפיי. "טוב אז חכי שניה, גם אני יחליף.. הלכה ואחרי שלוש דקות חזרה עם ג'ינס קצר וסטרפלס שחור עם נעלי בובה..
"יופי מתוקה, עכשיו אפשר ללכת?"
"כן מאמי יאללה בואי" אמרה ובאנו לצאת..
"לאיפה אתן הולכות?" ראינו את אביתר, אביב, אבירן ועומר בחדר שלנו, רואים כדורגל… [כן עומר אח של אבירן]
"סתם לסיבוב… לחדר של הבנים" שני אמרה כי היא ראתה שאנחנו בשוק
"אני צריך לדבר איתך" אביתר אמר לשני, והיא הנהנה..
"בוא" אמרה והם נכנסו לחדר…
"בואי מאמי, שבי איתנו בינתיים, אל תתייבשי לבד יא כיעור" אבירן אמר וסימן לי לשבת לידו… עומר הסתכל לראות את התגובה, וכשקלטתי התקדמתי אל עבר אבירן, וישבתי לידו והוא שם את ידו על כתפי.
"אז מה אנחנו רואים?" שאלתי אחרי שבהיתי בטלוויזיה..
"חרא משחק! מכבי נגד הפועל, אמרו יהיה משחק חזק! לא נראה לי שמישהו יהיה בחוץ עכשיו שיש משחק!"
"חח אתם לא נורמאלים נשבעת לכם!" אמרתי וצחקנו…
ואז קיבלתי הודעה, מעומר [??]
'אפשר לדבר? בבקשה?'
'אין לנו על מה, הכל בסדר :)' למה אתה חייב, לשלוח את ההודעות האלו?????
'זה חשוב לי, אני יודע ששום שבר לא בסדר, יצא לי להכיר אותך קצת1'
'ואם יצא לך להכיר אותי היית יודע גם שכבר בגדו בי ואין מצב שאני אחזור לדבר איתך ובכללי אסלח לך!! אז כן הכל בסדר כי אין שום דבר!!!' שלחתי ויצאתי עם דמעות שמאיימות לצאת בריצה מהחדר..
"מיילי!!" אבירן קם ויצא אחרי אבל עומר עצר אותו..
"אני צריך לעשות את זה,
זה לא קשור אלייך!" אמר ורץ אחרי..
יצאתי לבחוץ, ליד מדרגות החירום איפה שיריב סיפר לי על מה שקרה..
אחרי כמה דקות של חיפושים הוא נכנס…
"אני…" הוא התחיל להגיד
"שלא תחשוב להגיד את זה שוב! לך לחברה החדשה שלך, ותעזוב אותי, תן לי להיות לבד!!!" קמתי ופתחתי את הדלת בשביל לצאת
"חברה חדשה?" אמר לא מבין..
"כן ניצן… עכשיו עזוב אותי, אין לנו יותר על מה לדבר"
"מיילי יש לנו הרבה על מה לדבר, והדבר הראשון הוא להגיד לך שאני אוהב אותך, והדבר השני הוא שאני ממש מצטער, ואני רוצה להסביר לך… בבקשה"
"אין לך מה להסביר לי! אם היית אוהב אותי לא היית הולך לניצן, ולא היית בוגד בי איתה כמו שאמרת! אתה מבין, עם כל מה שעשית, אתה לא אוהב אותי, פשוט חיפשת מישהי שתהיה איתך בשביל שלא תהיה בודד!! כמה פעמים כבר בגדת בי כי לא סיפקתי את כל הצרכים שלך???! חמש שש פעמים???" אמרתי עם עוד דמעות וקמתי..
"עכשיו תעזוב אותי, כי אני צריכה ללכת,מחכים לי!" אמרתי בעצבים ויצאתי משמה, ושלחתי לשני הודעה שתפגוש אותי כבר אצל יריב… אין לי עצבים לחזור כי עומר חזר לחדר שלנו…
'יצאתי… חכי לי בדלת יצאתי עכשיו!'
מזל שהחדר שלנו ושלהם באותה הקומה, חשבתי לעצמי.
שני הגיעה ודפקנו על הדלת… ונתי פתח לנו..
"היי מתוקות, כנסו.." נכנסנו וראינו אותם יושבים על המיטה, עם פיצוחים ושתייה ורואים את המשחק.
"אויש גם אתם עם השטויות האלו???"
"מאמי אנחנו בנים, אנחנו חייבים להתנהג ככה!" נתי אמר וצחקנו..
הלכתי לשבת ליד יריב ושני לידי.
ישבנו ככה, במשך ארבע שעות, שתינו וצחקנו… ואמרנו לאבירן, אביתר ואביב להצטרף ולא הפסקנו לצחוק!
"טוב אני צריכה ללכת, אני צריכה להביא את המטען שלי נגמרה לי הבטרייה, ולפי מה שאני רואה לאף אחד אין את הסוג טלפון שלי.. חח" צחקתי והלכתי לכיוון הדלת.
"חכי, אני אבוא איתך, בכל מקרה את אמרת שאת צריכה להביא לי את השתייה שלקחת אלייך לחדר בשביל שלא יחשדו!"
"חח יאללה בוא" צחקתי ויצאנו..
"יופי של תירוץ" אמרתי וצחקתי והוא בתמורה נישק אותי..
"זה לא היה תירוץ, כן שמתי בשקיות, זוכרת ששאלתי??"
"לא ממש אבל סבבה" התחלתי להתקדם
"אבל גם אם לא, במשך כל הארבע שעות האלו התחרפנתי כי רציתי כל כך לנשק אותך, אבל לא יכולתי.." אמר ונישק אותי שוב..
"בוא מאמי לא נעים לי, עם מישהו יראה אותנו? בוא" סחבתי אותו איתי…
"כן, צודקת" חייך והלך אחריי…

ואז….


תגובות (3)

תמשיכיייייייייייייייי את תמיייד עוצרת באמצע וזה ממש התעללות

07/01/2012 09:53

תמשיכי דחוףף !! מ100מם :)

07/01/2012 10:21

אהאהאהאא סיפור הורסס תמשיכיייייי !!!

07/01/2012 13:15
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך