אהבה על הסוס- פרק 4

koka11 15/10/2011 866 צפיות 2 תגובות

אני כל כך אוהבת אותו, אני כל כך שמחה שלבסוף הכל הסתדר.. ולטובה… אני ועומר נהיינו יחד, מאושרים כאין כמותינו… אנחנו מאושרים, ותמיד יחד… אחד עם השני, יש כאלו שיגידו שזה טוב ויש כאלו שיגידו שזה רע… אבל לי זה לא אכפת… אני מאושרת כמו שאני!
"אז את חושבת שתחזיקו ככה הרבה זמן?"
"טוב אני מקווה לפחות, אני מאושרת איתו מאוד, אין מילים לכמה!"
"מיילי אני אישית הייי מפחיתה את הכמות של הפגישות, אתם יחד יותר מידי, עזבי יותר מידי אתם כל הזמן יחד.. ואני אומרת לך את זה בתור חברה טוה, את יודעת שאני אוהבת אותך, ואני אומרת את זה לטובתך… שלא יקרה לך מזה בלאגנים!"
"את צודקת… יכול להיות שזה מה שאני אעשה!"
"מיילי את רוצה לנסוע לתל אביב היום? ים וסנטר או משהו בסגנון?"
"את יודעת מה… מתאים לי! אני צריכה לעשות משהו, מתאים לך בסיביבות 5 וחצי ככה ניסע לסנטר ואז נשב בלילה על הלאמר… ממש כיף שמה!"
"חחח מתאים!"
"אז עכשיו אני צריכה ללכת, אנחנו מנסים להרבות בין סראטוגה לבלונדי… את רוצה לבוא איתנו? זה אמור להיות יפה לפי מה שאבא אמר לי…"
"עזבי בובה, אני אלך… אני אוותר על זה היום, אני קבעתי עם אביתר קצת.. אנחנו רוצים ללכת לטייל…"
"תגידי מה איתכם יש ביניכם משהו?"
"לא מה פתאום! אנחנו חברים מאוד טובים… ותאמיני לי שכיף לנו ככה!"
"מה שתגידי…" אמרתי לא מאמינה, הם נראים לי קרובים יותר מדי בשביל להיות רק חברים הכי טובים..
"מיילי את באה?" אמיר וערן קראו לי לבוא אל האורווה של סראטוגה…
נכנסתי ואז עומר התקשר אליי… "אני לא יכולה לדבר בוא אלי הביתה.."
"אני מחוץ לבית שלך… איפה את? באתי להביא לך משהו אז לא התקשרתי…"
"אני באורות, בוא תהיה איתי.."
"אני בא ביי!"
הסתכלנו על ההרביה, זה היה מגעיל, כל הזמן הזה הוא חיבק אותי ואני הסתרתי את עצמי בין ידיו… "איך הם אומרים שזה משהו יפה??? זה מגעיל!!"
"אויש תירגעי… זה סוסים שמבצעים את זממם!"
"אתה יודע שאתה מגעיל נכון???!"
"כן כן אני יודע!"
"מיילי, קחי את בלונדי… אל תרכבי עליו אבל תוליכי אותו קצת… זה בסדר"
"בטוח? אני לא רוצה לפגוע בו!"
"כן כן זה בסדר, קחי אותו…"
"את יודעת שעוד שבוע אננחנו כבר חודש יחד?"
"וואי זה ממש מוזר"
"אני מסכים איתך! לא חשבתי שזה יהיה כזה כזה טוב… לא חשבתי שאני אצליח לקחת את הצעד הזה ולנשק אותך!"
"כן מאמי גם אני לא חשבתי ככה" אמרתי וצחקתי.
"אייי למה את צוחקת עלי.. לא יפה!"
"חחח אידיוט!"
"אני נוסעת היום אחרי הצהריים עם שני, לתל אביב, לסנטר ואחרי זה ללאמר… ליום כיף.."
"מממ נחמד! את מבטיחה לי שתישמרי על עצמך שמה?"
"חח ברור מאמי, אנחנו סך הכל הולכות לשופינג ולשבת קצת על החוף… אנחנו נהיה פה בלילה, אל תדאג… אם לא אולי נישאר אצל ניצן ללילה…"
"טוב.." אר אבל חשש.
"מה יש לך? סך הכל מותר לי לעשות דברים עם חברות… לא יקרה לי כלום, אני יודעת לשמור על עצמי, מספיק עם החששות האלו! אני איתך וטוב לי איתך!" נישקתי אותו, ונכנסנו אל חצר ביתינו עם גולדי…
"הוא השתפר עם ההליכה שלו… נכון?"
"כן את צודקת… הוא כבר בקושי צולע.."
ליטפתי את בלונדי "אל תדאג בלונדי, עוד מעט אתה תחלים, ואנחנו נחזור להיות כמו אז… אני נשבעת לך!" ונישקתי את אפיו…
"אני אתחיל לקנא בסוף ביחס שלך כלפיו… הוא יותר טוב משלך כלפי!" אמר עם פרצוף עצוב..
"אין גם אידיוט וגם דיביל!" ועלינו אלי הביתה..
ישבנו קצת אצלי בבית, ואחרי חצי שעה נרדמתי… בחמש קצתי בבהלה! "שיט קבעתי עם שני עוד חצי שעה! למה לא הערת אותי???!"
"לא אמרת לי מתי להעיר אותך! וחוץ מזה גם אני ישנתי!"
"טוב טוב… חכה כמה דקות" רצתי, לקחתי בגדים מהארון… והתלבשתי בחדר… אחרי זה צחצחתי שיניים, והתאפרתי.. "מאמי אני חייבת לרוץ… קבעתי עם שני עוד 2 דקות! קום קום קום!!!" צעקתי לו ווגררתי אותו למטה… "שיט הקסדה!" רצתי למעלה והבאתי 2 קסדות…
"אני בא, אני בא! יאללה צאי… תדברי איתי שתחזרי!"
"להקפיץ אותך הביתה??"
"לא לא מה פתאום… יאללה לכי! ושמרי על עצמך! אוהב אותך! ותדברי איתי שתחזרי הביתה… אני רוצה שתבואי לישון אצלי אחרי זה"
"טוב נראה עד אז.." שמתי את הקסדה והנעתי את האופנוע "ביי בייב!" ונסעתי אל שני הביתה… היא כבר חיכתה לי בחוץ ולהפתעתי היא לא חיכתה לי לבד!


תגובות (2)

מדהים !! את כותבת מדהים תמשיכי :)

16/10/2011 04:25

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייי את פשוט כותבת מדהיייייייייייייייייייייייייייייייייייים
לייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייק..!

16/10/2011 06:44
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך