koka11
אוקיי, אני לא בטוחה שאני אמשיך את הסיפור הזה... אין לו הרבה תגובות...
תגיבו פליזי!

אהבה עם הצרות- פרק 25

koka11 13/08/2011 1327 צפיות 4 תגובות
אוקיי, אני לא בטוחה שאני אמשיך את הסיפור הזה... אין לו הרבה תגובות...
תגיבו פליזי!

"קורל? קורל? הגענו לאילת, תקומי…" שיר העירה אותי, שיט!! כל זה היה חלום? הקטע הזה שהיה לי כל כך טוב, שחזרנו והיינו כל כך מאושרים, זה כזה לא פייר!!!
"אני קמה, 2 דקות" אמרתי וסגרתי את עייני שוב.
"נו קורל, קומי, הבנים כבר מורידים את המזוודות… ואני חייבת להגיד לך, הדברים שאמרת מתוך שינה, הסתבכת טיפה, לדעתי.." אמרה ופתחתי את העיניים בבהלה..
"מה?????? מה אמרתי מתוך שינה?!"
"אמרת כל הזמן 'אני אוהבת אותך', ואמרת שם מעורבב כזה שהיה קשה להבין." אמרה וצחקה..
"שיט, תקשיבי, חלמתי שכבר הגענו לאילת, ולקחתי את דניאל לשיחה בדרך לסופר, ואמרתי לו שאני רוצה לחזור… הוא אמר משהו?" שאלתי, מקווה שהוא לא אמר כלום..
"הוא רק אמר, חמודה, והיה לו מבט מוזר כזה, שלא ניתן לפענח.." ענתה לי..
"בטוח?! שיר הוא לא אמר כלום??! היית ערה כל הזמן.." שאלתי..
"לא כל הזמן, היה איזה חצי שעה שנרדמתי… אבל הם לא נראה לי שהם דיברו…" אמרה "אבל הפסקת לדבר באותו הזמן.." חייכה אבל אני לא..
יצאתי לבחווץ, מתה מעייפות אבל ערנית מספיק בשביל לשמוע על מה מדברים. "אתה צריך עזרה?" ניגשתי לדניאל בשביל לדבר, זה היה התירוץ היחיד שהיה לי…
"לא ממש, אבל תודה.." אמר וחייך.
"טוב דניאל, מה העניין????? למה אתה מגעיל כזה?!" שאלתי עצבנית… אבל בתוכי ידעתי את התשובה..
"את חמודה שאת מדברת מתוך שינה…" אמר וחייך חיוך צבוע..
"אויש באמת, זה הענין????!!! אתה יודע מה חלמתי???? חלמתי שהגענו כבר לאילת, ולקחתי אותך לשיחה, ואמרתי לך שאני אוהבת אותך ושאני רוצה לחזור!!!!! והיה מהממם ושמחנו כל כך…. אבל קמתי למציאות שאתה מעצבן, עם העצבים בגלל חלום, שהייתי רוצה להישאר בו!" אמרתי עצבנית, הסתובבתי והתחלתי ללכת. והוא עצר אותי בכך שהחזיק בידי וסובב אותי אליו.
"אני מצטער, ואני אוהב אותך. אני גם היתי רוצה לחיות בתוך החלום שלך, שאנחנו יחד ומאושרים, אבל הכל תלוי בך, אם את רוצה באמת להגשים את זה, ולחזור להיות יחד, או לא." אמר וחייך.
"גם אני אוהבת אותך" אמרתי וחייכתי ואז הלכתי אל שיר.
"אז… סתם כלום.. יאללה בובה, רוצה לקחת את המפתח וללכת לבריכה?" שאלתי וחייכתי..
"חחח אדיר!!!! אבל בובה, אז מה היה עם דניאל, הסתדר העניין של הדיבורים האלו, הילד הזה לקח את זה קשה.." אמרה.
"תקשיבי הוא אשכרה מתנהג כמו ילד קטן, מה זה השטויות האלו שהוא מתעצבן מזה שאני מדברת מתוך שינה ואומרת 'אני אוהבת אותך' עד כדי כך הוא מפגר????!" אמרתי עצבנית, "הוא ביקש סליחה ואמר לי שהוא אוהב אותי, אמרתי לו שגם אני והלכתי משם… הייתי יותר מידי עצבנית." אמרתי ומשכתי אותה לכיוון הקבלה לקבל את המפתחות לחדרים.
שיר שלחה לרום לבוא לחדר, 1002, ועלינו עם המזוודות שלי ושלה.. "וואו!" זאת הייתה סוויטה, עם ג'קוזי במרפסת, ושני חדרים ענקיים… "עצרי הכל! מה זאת אומרת שני חדרים????! אני ודניאל צריכים לישון יחד באותו החדר???!" אמרתי בשוק, יופי רום, לא יכולת לבקש אם כבר אז סוויטה של 3 חדרים??!
"את האמת אין ל מושג, מקסימום נישן אני ואת בחדר ורום ודניאל בחדר… הכל יסתדר, תרגעי…" אמרה בטון רגוע בתקווה להרגיע אותי..
"שיר נשבעת שהם עשו את זה בכוונה, בשביל שנשלים.." אמרתי עצבנית וחשדנית, הם הרי רוצים שנחזור, אז למה שלא יעשו את זה.. "טוב בסדר, תשני את עם רום, מה אני אעשה.. אני אסתדר" אמרתי וחייכתי.
לקחנו את הדברים, התלבשנו וירדנו לבריכה.
ישבנו שם להשתזף, ואז באו אלינו כמה בנים חמודים.. "מה קורה, מאיפה אתן?" שאל החתיך הגבוה… אין הוא היה מושלם, שיער שחור עם פוני, עיניים חומות, וגוף שחום… כמו שאני אוהבת.
"אנחנו מתל אביב, ואתם?" אמרתי וחייכתי
"אנחנו מנתניה… אז ככה אני עומר, זה דותן, וזה רון.." אמר והחתיך, והתיישב לידי.
"אני שיר, וזאת קורל" שיר אמרה..
"נעים מאוד להכיר אותכן," אמר עומר ונתן לי נשיקה על הלחי.
"גם אותכם.. אז לכמה זמן אתם פה?" שאלתי מסוקרנת..
"אנחנו פה לשבוע, מראשון עד ראשון, ואתן?" שאל דותן.
"מממ אותו הדבר כמונו… חח" אמרתי וצחקנו אני ושיר.
"מממ מה אתן אומרות, אז מה עם מי באתן לפה..?" שאל עומר.
"שיר באה עם חבר שלה, ואני באתי עם האקס, לא אקס… זה משהו מסובך.." אמרתי.
"מממ אהה, בכל מקרה, בא לכן להיכנס לבריכה?" עומר אמר והסתכל עלי. הושטתי לו את ידי, ושיר התסכלה עלי במבט של 'אל תהיי סתומה, אל תעשי את זה!'. אבל הלכתי בכל מקרה. סתם ישבנו לדבר, אני שכבתי על המזרון המתנפח, והוא שם את ראשו עליו, והיה בתוך המיים. "אז שניה שאני אבין, מה שאת אומרת, אקס לא אקס?" אמר מבולבל..
"איזה דילאיי.. בכל מקרה, היינו ביחד שנתיים, ואז נפרדנו כי הוא בגד בי עם אותה האחת כמה פעמים…" עצרתי לשניה, וראיתי ששיר עדיין דיברה עם הבנים, ואז רום ודניאל הגיעו. "ושגיליתי נפרדנו, ובמסיבה, חזרנו סוג של, אבל לא היה לי עדיין אמון בו, אז אמרתי לו שניקח את זה לאט, והוא התעצבן, ונהייה אלים אלי, וסוג של ניסה להרים עלי יד… ועכשיו, אנחנו אולי רוצים לחזור, אני לא יודעת.. כאילו אני אוהבת אותו אבל לך תדע מה יהיה בפעם הבאה, אולי הוא שוב יבגוד בי, והפרידה תיגמר אחרת לגמרי." אמרתי והורדתי את ראשי.
"בובה, לאף אחד אסור לגרום לך להרגיש רע עם עצמך!! אני לא אתן זאת…" אמר וחייך.
קלטתי איך דניאל מסתכל עלי, במבט עצבני, החזרתי לו מבט עם חיוך, והמשכתי לדבר עם עומר.. "מי זה הבן הזה שהסתכלת עליו?" עומר שאל..
"חחחח זה דניאל, האקס שלי… עזוב אותו.." אמרתי וחייכתי אליו. המשכנו לדבר ואחרי שעה וחצי יצאנו מהבריכה. אני הלכתי לשיר ולבנים והוא הלך לחברים שלו. הגעתי ולקחתי את שיר ולחשתי לה "את לא מבינה כמה דברים יש לי לספר לך!!" אמרתי, והיא הנהנה.
"אני רום ודניאל סגרנו שנלך יותר מאוחר, לישון, ואז נתקלח ונלך לטיילת ולקניון. ואחרי זה אם יהיה לנו עוד כוח, בלילה נלך לאייס פלייס.. שמעתי שזה אחד הדברים!! דותן אמר לי… חח" אמרה וחייכתי.
"טוב. אז בואו נעלה עכשיו לישון, אני מתה מעייפות!" אמרתי וחייכתי וסחבתי איתי את שיר לכיוון החדר..
"אין, הוא פשוט בנאדם חמוד!! אין מה להגיד עליו! ישבנו במשך שעה וחצי בבריכה לדבר, ולא הפסקנו, היה לנו כל כך הרבה על מה לדבר, היה כל כך כיף.. והוא אמר, שאם אנחנו רוצות בערב, הוא יכול להכניס אותנו למסיבה של 20+…. מה את אומרת, נשאל גם את דניאל ורום.." אמרתי וחייכתי, הייתי כל כך מאושרת שפגשתי את הבנאדם הזה.
"מממ כן נראה לי…
אין את לא מבינה איזה פרצופים דניאל עשה, הוא לא הפסיק להסתכל עלייך, והוא כל כך כעס, ובצדק.." אמרה והתעצבנה שלא שמעתי לעצתה, וסיבכתי את כל העניין עם דניאל.
"טוב, אין לו ממש ממה להתעצבן, אנחנו לא ביחד.. נכון שאנחנו בתהליכים, סך הכל ישבנו לדבר בבריכה… מי שישמע, אני אדבר איתו על זה לפני שנלך לישון.." אמרתי אבל בתוך תוכי פחדתי, מהתגובה שלו, למרות שכיף לי לעצבן אותו..
"כן, צודקת.." אמרה וחזרה לכיוון רום, ודניאל התקדם אלי..
"היי.." אמר.
"היי." אמרתי, "תקשיב, עומר, הוא בנאדם חמוד, אבל זהו… אנחנו סתם ישבנו לדבר, אין לי שום דבר אליו, יש לי רק אליך!!! נכון שישבתי לדבר איתו, ונכון שהייתי איתו בבריכה, אבל זה לא אומר שאסור לי, אנחנו לא ביחד…"
"קורל, זה בסדר, אני לא כועס.. אבל אני מאוכזב, את רצית לחזור.. אבל את הולכת עם אחרים, שרק עכשיו הכרת… זה סתם מאכזב אותי." אמר וחייך. "יאללה אבל בואי לישון ולהתקלח, אני לא נותן לך לעלות למיטה רטובה מכלור… יאק!" אמר וצחקתי.
"הופה!! מישהו תפס עלי תחת! מי אתה סך הכל חבר שלי.." אמרתי והוא הסתובב אלי והיה בשוק..
"חבר שלך?" אמר וחייכתי..
"לא, לא, התבלבלתי, תרגע.." אמרתי והסמקתי.
"טוב…" אמר ולקח אותי אליו והתחבקנו כל הדרך לחדר.. "יאללה מסריחה לאמבטיה." אמר והרים אותי עד לאמבטיה…
"דניאל!!! דייי אווף איתך!" אמרתי מעוצבנת "אני נשבעת, איך שאני יוצאת מפה אתה מת!!!" אמרתי ותכננתי את הנקמה… ווואי איזה דה ז'ה וו, פעם קודמת שאמרתי לו את זה, זה היה באילת בפעם הראשונה, ואחרי זה גם עשינו את זה…
השארתי את האמבטיה פתוחה, אבך הדלת סגורה..
"דניאלל!!!!!" צרחתי… "מהר!" זירזתי אותו וגרמתי לו להילחץ..
"מה קרה?!" נכנס לחוץ..
"בוא שניה." אמרתי לו וקירבתי אותו אלי כשאני באמבטיה.. כשהוא התקרב, דחפתי אותו לאמבטיה שהוא עם תחתונים רק… "אמרתי לך שאני אנקום בך!" אמרתי, ושמתי לב, אני הייתי עירומה והוא שוכב מעלי רק עם בוקסר.. "דניאל? אממ הסיטואציה הזאת לא נראה לי במקום…" אמרתי והתרוממתי, ויצאתי מהאמבטיה.. "מצטערת" אמרתי וברחתי לחדר.. אחרי 5 דקות הוא יצא..
"אין, ידעתי שלא תוכלי לעמוד בקסמים שלי וביופי שלי!" אמר והיה גאה בעצמו…
"מה קרה מאמי, אילת עלתה לך לראש???!" אמרתי ושנינו צחקנו.. "טוב, עזוב, נדבר על זה אחרי זה… עכשיו תן לישון." אמרתי והסתובבתי לצד שלי במיטה.
"זה בסדר, נכון? שאני אשן איתך?" שאל, רציתי שהוא רק יבוא, יכנס אלי מתחת לשמיכה, 'קורל, אני אוהב אותך, אני כל כך מצטער על הכל… והפעם אני לא אוותר על זה.. את רוצה לחזור אלי, להיות שוב אישתי לעתיד?' כל כך רציתי שהוא יגיד את זה אפילו בלי שאני אענה לו..
"כן ברור מאמי, אבל אני יכולה לבקש משהו?" שאלתי והוא הנהן.. "את יכול לבוא ולהירדם איתי, כמו אז… מחובקים? רק אם זה בסדר מבחינתך?" שאלתי וחייכתי.
הוא לא ענה הוא רק חייך.. ואז נכנס מתחת לשמיכה לחבק אותי, ושם עלי את ראשו… כמו שהיינו שנים שהיינו יחד.. "אני יכול לבקש ממך גם משהו?" שאל וחייכתי.. "אוקיי, מה דעתך, ניתן לשנינו עוד צ'אנס, באילת רק לשבוע הזה, אחרי זה… אם לא יהיה לך טוב, נסיים את זה… לא נהיה קנאיים אבל נהיה יחד, ויהיה לנו טוב… יותר מתמיד."
"אני… אני מסכימה!" אמרתי וחייכתי חיוך ענקי ואמיתי "תגיד אתה בטוח אבל שזה בסדר מבחינתך? שאם ניפרד, אתה תהיה בסדר אם זה. ואם אני אשב עם חברים פה, שהכרתי עכשיו… אתה לא תכעס..?" שאלתי… הוא סובב אותי ועלה עלי "אני איתך בכל מצב! אני לא אכעס, כי אני סומך עלייך, כן אניא שגיח עלייך שלא יקרה לך כלום, וכן אם תרשי לי אני אשמח לבוא לשבת איתכם… אבל אל תדאגי לי!" אמרת ונתתי לו נשיקה..
"אני אוהבת אותך! ואני מקווה שיהיה לנו שבוע מהממממםםםם…. כי אני רוצה להיות איתך… ואני לא רוצה לגמור את זה!!" אמרתי והוא נישק אותי…
"אז מה אמרת, את רוצה ללכת לישון לא?" אמר וחייך..
"כן יפה שלי… יאללה, נלך לישון?" שאלתי..
"את האמת מאמי, יש לי תוכניות אחרות, אבל הם ידחו לאחרי זה… נוכל להסתדר לעכשיו בלעדיהם.." אמר ונישקתי אותו… "אהה ויפה שלי, אז מה איתנו? אנחנו עדיין נשארים כמו שהיינו לפני שנפרדנו, מאורסים והכל.." אמר וראיתי שקיווה שאני אגיד כן..
"כן ברור אהובי.." אמרתי והסתובבתי.. "אני הולכת לשתות, להביא לך גם משהו?" שאלתי והוא חייך.
"כן בובה, את יכולה להביא לי וודקה תפוזים? הבאנו היום אני ורום, זה במקרר. תביאי לך גם ואני אחכה לך פה…" אמר וחייכתי אליו. נתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים ויצאתי לכיוון המטבח.
הלכתי להביא את השתיה וחזרתי… "בטוח שזה רעיון טוב שתשתה עכשיו אלכוהול לפני שאתה הולך לישון? אני לא רוצה להיאנס מתוך שינה…" אמרתי וצחקתי "מספיק זה קרה לי כבר פעם אחת" אמרתי אבבל הוא לא צחק..
"אל תצחקי על זה אפילו! סתומה בלומה!" אמר.. "וכן אני חייב לשתות קצת… זה בסדר מבחינתך נכון?" שאל מחכה לתשובה..
"מממ אני לא יודעת… אני יכולה לשתות שלוק?" שאלתי וחייכתי חיוך ענקי..
"מממ טוב נו.." אמר וצחקתי.. התקרבתי אליו והיינו במרחק סמטימטרים ספורים אחד מהשני "אתה יודע, אני אוהבת אותך!" אמרתי לו ואז השפתיים שלו ריפרפו על שלי… כמה התגעגעתי לתחושה הזאת, שהיא אמיתית, ושמותרת, ונעשית בזמן שאנחנו יחד, ולא לחוד..
"גם אני אוהב אותך!" אמר וחייך, וגמר את כל הכוס בשלוק "יאללה מאמי, בואי נלך לישון.." אמר וחייך.
"אני לא מבינה אותך אתה יודע, אתה שותה אלכוהול וישר הולך לישון, אז מה הטעם בזה ששתית?" אמרתי וצחקתי..
"למה יש לך הצעה יותר טובה לעכשיו.." אמר עם חיוך מהפנט… הסתכלתתי עליו, עליתי עליו, והתחלתי לנשק את כולו מלמעלה עד למטה… והוא התהנג על כל נשיקה… "את סוג ההצעות האלו אני אוהב…" אמר והסתובב, עכשיו היה תורו לנשק אותי..
"עצור!" צעקתי לו.. "שני דברים יש לי לומר לך:
1. אל תשכח קונדום, שלא תקרה תקלה!
2. בא לך ג'קוזי… במקום זה?" שאלתי והוא התנשף…
"אוווף איתך! הרסת את כל הכיף!" הלך לתיק שלו וחזר אחרי שתי דקות.. "אל תדאגי קרציה אני שומר עלייך." אמר ועלה עלי וחזר לנשק את כולי.. "את ייודעת שאני אוהב אותך."
"אין מה להגיד… אידיוט אידיוט, אבל עדיין האידיוט הזה רק שלי!" אמרתי. "מאמי, נכון בכוונה הזמנתם סוויטה של שני חדרים וג'קוזי, בשביל לגרום לנו להשלים?" שאלתי למרות שכבר ידעתי את התשובה..
"סליחה?! מה את חושבת שאני עד כדי כך אדיוט?! חחח רום עשה את ההזמנה, וזאת הייתה התכנית שלו והוא אמר לי עליה רק בבוקר, מה שאומר שאני נקי מאשמה!" אמר והרים ידיים כאילו הוא נכנע.
"טוב אידיוט… יאללה תעשה כפית, תן לישון!! כמה חפירות, אני רוצה לישון.." אמרתי וצחקתי…
"תגידו לי זוג זבלים… אתם לא יכולים לתת לנו גם ללישון, חייבים להעיר אותנו עם הצחוקים והצרחות שלכם??!" רום צעק עלינו ושנינו צחקנו..
"אהובי תודה! אני כבר יודעת הכל.." אמרתי לרום…
"סליחה, ילדה זבל, לו את קוראת 'אהובך'?? אני אהובך היחיד? לא סיכמנו את זה" אמר וצחק… נתתי לו מכה ונישקתי אותו נשיקה מתוקה.
"יאללה זוג סתומים, לכו לישון. יש לנו עוד לילה ארוך.. אהה וקורל, הפעם נלך לנייטמאר גם, לא כמו פעם קודמת שמישהי נזכרה להגיע ובגלל זה לא יכולנו להיכנס.." אמר והעפתי עליו כרית.
"טוב מאמי, רום צודק, יאללה בוא נלך לישון.." הסתובבתי ונצמדתי אליו… אולי השבוע הזה יהיה באמת מושלפ כמו שחשבתי שיהיה??


תגובות (4)

לא את חייבת להמשיך אני רוצה לדעת עים הם היו ביחד נושאים אני מתה על הסיפור הזה!:) ועים את לא ממשיכה פה באתר את יוכלה לישלוח לי למייל את הפרקים הבאים ?

13/08/2011 22:04

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייי לטובתך כי אם לא אני לא אחראית למעשייי חחח תמשיכייייייי

14/08/2011 00:03

תמישכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי X100 נוו תמשייכי

14/08/2011 11:07

תמישכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי X100 נוו תמשייכי

14/08/2011 11:07
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך