אהבה עם הצרות- פרק 26 מעודכן

koka11 07/09/2011 1118 צפיות 2 תגובות

"im here without you baby
but you`re still in my lonley mind
i think about you baby
and im dream about you all the time…."
ישבתי בחוץ ושמעתי את השיר, עד שדניאל ירצה להתעורר. הרי זה היה ברור שאני אשלים איתו בסופו של דבר… היה לי כל כך קשה בלעדיו, והפעם לא ניתן לאף אחד להרוס לנו את זה! אני מקווה לפחות.
"מה קרה קמת מוקדם? בדרך כלל מעירים אותך בעינויים…" שיר נכנסה למרפסת של חדרי שראתה שדניאל ישן…
"סתם, לא יודעת… ישנתי אבל קמתי, סתם… אז ישבתי ושמעתי שירים.." אמרתי וחייכתי, והמשכתי לשמוע..
"אז…. מה קרה שהשלמתם פתאום??" היא שאלה וחייכה.
"סתם, עזבי זה לא לעכשיו, הוא בטח עוד שניה יתעורר…
את האמת, הוא ביקש שאני אביא לו שבוע של ניסיון, ואז שאני אחליט… הוא אמר שהוא השתנה, והוא לא ייתן לשום דבר להרוס לנו הפעם…" אמרתי וחייכתי חיוך קטנטן..
"ו…. את רוצה לחזור אליו או שאת עדיין לא יודעת?" שאלה.
"אני, אני מאוד רוצה לחזור אליו… מאוד התגעגעתי אליו… כאילו, כן אני מתכוונת לחזור אליו אבל אני לא יודעת… אני לא אתן לשום דבר להרוס לנו, אבל עדיין, לכי תדעי, ואם היא עוד פעם תיכנס לתמונה?" שאלתי אבל עדיין חייכתי חיוך קטנטן, בשביל שלא תראה שזה מפריע לי..
"אני אישית לא אתן לשום דבר להפריע לכם! אני מבטיחה!!" אמרה וחייכה, "עכשיו בואי, צריך להוציא לך את זה מהראש… רוצה לבוא איתי?" שאלה והושיטה לי יד…
"לאיפה?" שאלתי..
"נו את תראי, זאת הפתעה…" אמרה וחייכה.
חייכתי חיוך ענקי, "טוב… אבל מה איתם?"
"אויש מי שישמע, מגיע לנו להיות לבד… בלי אריאל, ובלי הבנים… לא יקרה להם כלום… בכל מקרה אנחנו בלילה הולכים לנייטמאר… ונספיק לחזור עד אז.. או שכבר נלך מאורגנות ונחכה להם למטה… אל תדאגי.. פשוט נודיע להם שאנחנו הולכות… הם יסתדרו" אמרה והקימה אותי ואז היא יצאה מהחדר שלנו ונכנסה לשלה.. "יש לך 15 דקות להיות מאורגנת… זה עוד מעט נסגר!" אמרה… ה' יודע לאיפה היא רוצה לקחת אותי.
התארגנתי, סיכמנו שנשים עקבים גבוהים, אני שמתי מכנס קצר וסטרפלס, ושיר שמה מכנסון קצרצר חולצה פתוחה.
"מאמי?" דניאל אמר לי פתאום..
"טוב שקמת, אני ושיר הולכות לסיבובון, ואז אנחנו נתקשר להגיד לכם לרדת למטה, או שנפגוש אותכם כבר בנייטמאר… אני אדבר איתך יותר מאוחר, היא מחכה לי.." אמרתי והתקדמתי מכיוון הארון… דניאל תפס את רגלי ולא שחרר.
"תגידי לא נראה לך ששכחת משהו?" שאל וצחק..
"לא… כסף לקחתי, טלפון שחובה להחליף אהמ אהמ, שמתי דאורדואנט ובושם, מה עוד??!" שאלתי וצחקתי.. הוא הצביע על הפה שלו והפיל אותי עליו..
"את יודעת שאני אוהבת אותך, נכון?" שאל והנהנתי.. "אז אני שמח, ומאמי, תיזהרי עם השטויות שלך! אתמול היית עוד סוג של רווקה, אבל עכשיו את שלי ורק שלי!" אמר וסתרתי לו.
"ביי דניאל" אמרתי נישקתי אותו וקמתי.
"ממ ביי…. אבל חכי!" אמר וקפץ מהמיטה… "שיר!" הוא צעק והיא נכנסה… "עכשיו את יכולה ללכת, שיר בואי שניה!" אמר וצחק…
"אתה מעדיף אותה על פני?? מעליב!" אמרתי צחקתי והלכתי.
______________________________________________________________________

"קחי.." דניאל אמר לשיר.
" מה זה??!" היא שאלה לא מבינה.
"זה בשביל שתקני לסתומה משהו… אני יודעת שאת לוקחת אותה לאנשהו… והיא קרציה שרוצה טלפון…. זרמי עם זה וקני לה…"אמר וחייך..
"מה אתה רציני.???! אין אתה פשוט ענק! רוצה להיות חבר שלי ולא שלה?" אמרה וצחקה..
"עזבי אותי, עד שחזרתי לכפכף הזה, אני אקח אחר… לא מתאים לי.." אמר וצחק.
'אני ירדתי למטה… הלכתי לקנות קולה… רדי כבר!' קורל שלחה לשיר והיא התחילה להזדרז..
"קורל ירדה למטה, אז אני אלך.." אמרה וקמה.
"טוב… יאללה תהנו, ושיר אל תשכחי טוב?" שאל וצחק.
"עלי! רגע מאמי, אתה זוכר שיום שישי לפני שחוזרים יש לי יום הולדת נכון?"
"כן, כן אני זוכר… שתחזרי נדבר על מה שנעשה.. זה עוד כמה ימים." אמר והיא רצה ללמטה
______________________________________________________________________

[בחלק הזה מדובר על רום ודניאל, שנשארו לבד…]
"תגיד, מה אתה רוצה לעשות? הן השאירו אותנו לבד.." רום נכנס אל דניאל לחדר.
"יאללה בוא!" דניאל קם אחרי שנעל נעליים. "נראה לך שניתן להן ליבש אותנו? אם כן אז יש לך טעות… אני מתכוון ללכת לסיבוב, ולשיר יש ביום שישי יום הולדת… אתה רוצה לקנות לה מתנה לא?" שאל והוא הנהן..
"את האמת רציתי לקנות לה טלפון, אבל זה יהיה סתם מפגר רק זה לבד… לא חושב?" אמר "אבל את מי אני שואל???" המשיך וצחק.
"אויש תסתום אידיוט, יאללה תתארגן!" אמר דניאל והלך להתארגן…
שתי כוסיות!
_____________________________________________________________________

"אני לא מבינה! את לקחת אותי לפה בשביל לזרות לי מלח על הפצעים???! אין לי כסף להחליף לטלפון שאני רוצה, אז מה אני עושה פה?" שאלתי עצבנית… מאז השופינג שעשינו, לא יכולתי לצאת לעבוד, ישבתי עם אריאל, ושמרתי עליה, או שלמדתי… ובשביל לקנות את הטלפון לא היה לי תקציב…
"אויש תסתמי, כאן זה בלי מעמ וזאת החנות הכי זולה באילת… בואי נראה מה הולך פה… אולי תוכלי לקנות?" אמרה והנהנתי… "ואל תדאגי פשוט תבררי, והכל יסתדר" אמרה וחייכה חיוך מוזר, שגרם לי לדאוג… מה היא עוללה עכשיו??!
"אוקיי?" אמרתי במין שאלה ונכנסנו…
שאלתי על הגלקסי 2 החדש…
"4520 שח, וזה כולל גם 4 פאנלים מיוחדים שתרצי, וחבילת אינטרנט.. יש אותו בצבע לבן ובצבע שחור…. ואפשר להחליף את הצבע לורוד או סגול.. זה הגיע עכשיו מחול."
אני לא אוכל לקנות את זה… זה יקר מידי…. זה ירושש אותי לגמרי, ואני רוצה את זה!!! "תביא לה את זה אבל בצבע הורוד?" אלה והסתכלה עלי ואני הייתי המומה… "תרגעי, זה מתנה מדניאל… הוא הביא לי את זה כבר לפני כמה ימים… הוא רצה לקנות לך את זה עוד הייתם פרודים וידידים ווכל הזמן חפרת לו על זה, והחלטתי לנצל את זה שהיינו באילת… אז איזה צבע??" שאלה אותי.. אין פשוט קיבלתי שוק… הוא פשוט בנאדם מושלם!!
"אני לא יודעת… אמממ את הורוד, לא?" שאלתי את שיר והיא הנהנה איך שהיא ראתה אותו…
"וואו מושלם!
עכשיו את רק צריכה לבחור לך פאנלים, בשבילו..
מה את אומרת על הקיטי הזה?"אלה והצביעה על פאנל מושלם של מלא קיטי בורוד ולבן!
"אוי באלי!!! וגם את האבנים הלבנות והורודות… נכון?" ושיר הנהנה.. "טוב אז יש לי עכשיו 3 פאנלים… מה עוד?" שאלתי והיא הצביעה על פאנל שקוף ששמים בתוכו תמונה…
"אני יכוללה גם את הפאנל הזה, ואני אביא לך תמונה בשביל לשים בתוכו? יש לך איך להוציא תמונה ממצלמה?" שאלתי והוא הנהן… הוצאתי תמונה לי ושל דניאל מתנשקים, התמונה הכי יפה שלנו מאז שאנחנו ביחד..
שיר שילמה וישר התקשרתי לדניאל… "אני פשוט אוהבת אותך! אין לי מה להגיד!!! אין לי מילים חוץ מלהגיד לך תודה! תודה! תודה!" אמרתי ושלחתי לו נשיקות דרך הטלפון..
"בכיף אהבה שלי אבל אין לך מה להודות לי! קחי את זה בתור מתנת פיוס…" אמר וצחק.
"איפה אתה?" שאלתי אותו..
"אני עכשיו עם רום, הוא מחפש משהו בקניון… וחברה שלי איפה?"
"מממ התבלבלת, אנחנו לא מאורסים? חחחח
אבל אני עכשיו עם שיר.. אנחנו קרובות לקניון גם… אתה מרשה לי לקפוץ לביקור או זה לילה חופשי?" אמרתי והוא קיבל שוק…
"את יודעת אני אוהב אותך כמו לא אהבתי מישהי בחיים וגם בחיים לא אוהב?"
"כן מאמי, וגם אני אוהבת אותך… אז אני באה?" שאלתי..
"לא! אנחנו לא יכולים תבואו… מאמי אני על רמקול?"
"לא, קרה משהו?"
"רום בדיוק קונה לשיר מתנה ליום הולדת, הוא ניצל את זה הלכת ממני ביחד עם שיר… מתי צריך להיות בנייטמאר?
וואי מאמי את קולטת איזה דה ז'ה וו, רצינו לעשות את זה, אבל לא יכולת כי היית בהריון…" אמר וצחקנו…
"טוב מאמי, תהנו!" אמרתי ובאתי לנתק.
"חכי מאמי לא סיפרת לי מה קנית…"
"נכון מאמי, כל כך התלהבתי לא סיפרתי לך, מצאתי מבצע כל 4 וחצי של גלקסי 2 עם 4 פאנלים וחבילת אינטרנט… ולא רק זה, בצבע ורוד!!!!!" צעקתי
"חחחחחח את לא שפויה! אני נשבע לך!" אמר "אבל בכל זאת אני אוהב אותך!" אמר "יאללה בובה, נתראה עוד…?" חיכה שאני אשלים אותו…
"שעתיים ככה, אני ושיר נלך בנתיים לאייספלייס. זה אמור להיות חזק… נשב שם קצת ותבואו לשם, ומשם נלך…" אמרתי וניתקנו..
"טוב, אז הולכים לאייספלייס? טוב שידעתי." אמרה וצחקנו.
"חחח סתמי, בואי נלך לשתות קצת…" אמרתי וצחקתי. "מוכרים שם את כל השתיה בזול, לכולם! וזה שיא המגניב שמה!!" והיא צחקה
"טוב טוב… שכנעת אותי יאללה בואי… כניסה ושתייה עלי וניטמאר עליך?" אמרה וצחקנו..
"חחח מתאים.."
נכנסנו לשם ואיבדנו את תחושת הזמן… יבנו עם הברמנים ושתינו, ואז קלטתי את דניאל ורום מולי…
"היי מאמי!" אמרתי וקפצתי עליו ונתתי לו נשיקה.
"מה עובר עליכן? למה אתן מתעכבות ככה???!" אמרו בעצבים "ועוד שותות עכשיו!" הוסיפו לעצבים
"בואי מאמי בוא החוצה!" אמרתי ומשכתי אותו ורום משך את שיר. "אז ככה, ישבנו שמה וסתם לקחנו שוט, שהתגלגל לכמה, והתחלנו לדבר עם הברמנים, וכל הדברים נשארו בחוץ, שמרו לי אותם, לא היה אפשר להכניס כלום שלא ייהרס… אל תכעס עלי טוב? ובוא אני רוצה להראות לך משהו!" אמרתי ולקחתי אותו. הראיתי לו את הפאנל שלי ושלו.. "אז מה אתה אומר?" שאלתי וצחקתי.. והוא נישק אותי.
"מושלם כמוך!" אמר ונישק אותי שוב..
"דייי מאמי!" נמסתי מהדבר הזה! כמה התגעגעתי אליו ולמחמאות שלו!
"אז זזים?" התקדמנו לעברם…
"על מה אתם מדברת, נכנסנו לפה בשביל לשבת איתכן, אז בואו לביפנים, אבל הפעם, אתן לא שותות רק אנחנו" רום אמר ודניאל הסכים..
"אייי, זה לא פייר" אני ושיר אמרנו.
"אויש סתמו ובואו.." אמרו וצחקו. "לפחות עכשיו הם גמרו עם הסצנות" שיר לחשה לי באוזן ואני צחקתי.
"כן אהה, אז הולכים לאבי? לשבת איתו שם…?" אמרתי וראיתי שהיא מסמיקה.. "מאמי?"
"אני אספר לך אחרי זה! עכשיו זה לא הזמן.." אמרה ואני הייתי בשוק! מה הולך פה?? הייתי איתה כל הזמן הזה! "מה שכן, לא הולכים לשבת איתו,שלא נגרום לסתם סכסוך!" אמרה והצביעה עליהם..
"באמת שני סתומים מסכימה איתך.." אמרה וצחקנו. "אבל אנחנו בחרנו אותם…" אמרתי והתקדמתי לעבר דניאל וחיבקתי אותו חזק חזק… ושיר נעצרה ליד הבר… והמשיכה לדבר עם אבי עד שרום כבר תפס עצבים והתקרב אליהם… באמת שהיא סתומה…
"ברמן, אני רוצה שלושה צ'ייסרים של פידג' ועוד אחד של אבסולוט… "אמר וחיבק את שיר…
"מאמי, הכל בסדר?" לחשה באוזנו…
"לא שיר הכל לא בסדר!" אמר בעצבים, והיא משכה אותו אלינו.
"שיר בואי קחי את השתיה.." אבי אמר לה והושיט לה גם את המספר טלפון לו במפית.
"מאמי האבסולוט בשבילי!" שיר אמרה לרום, שעדיין היה כעוס.
הרמנו כוסית ואחרי עוד שעה יצאנו משם…
"יאללה לאיפה עכשיו? אתם רוצים להתקדם לכיוון המלון?" שאלתי ופיהקתי פיהוק גדול.
"את עייפה?" דניאל שאל… ושיר הסתכלה עלי בעיניים שמתחננות שלא ללכת לחדר אבל להציל אותה..
"לא, לא אני בסדר… סתם שאלתי מה אתם רוצים לעשות… כי אנחנו בכיוון של המלון.." אמרתי וחייכתי. "רומצ'ו בוא איתי רגע, אני רוצה לקנות קולה.." אמרתי ומשכתי אותו איתי..
"אז מה העניין שלך???!" אמרתי לו עצבנית..
"אני לא מבין מה הסרט שלה! היא מדברת עם בנים ועושה להם עיניים ומפלרטטת איתם לידי! ושאני מדבר איתך או עם כל בת אחרת היא עושה סצינות שלא מהעולם הזה…" אמר עצבני… ובצדק!
עצרתי והחזקתי בידי את פניו.. "מאמי נכון היא סתומה, והיא נעל בית… אבל מה לעשות היא לא חושבת.. ואתה אמור לדעת, היא עושה דברים לפעמים בלי לשאול… אבל אין מה לעשות..
זאת הילדה… אתה עצבני וזה נכון מאוד… אבל קח אותה לשיחה, תגיד לה שלא מתאים לך איך שהיא מתנהגת… דבר איתה על זה במקום להתעצבן…" אמרתי והתקרבתי ונתתי לו נשיקה…
מזל שראו שנתתי לו נשיקה על הלחי, שלא יתעצבנו עלי יותר… "אז נרגענו?" שאלתי וצחקתי.
"כן בטח.." אמר ונתן לי יד ומשך אותי ביחד איתו, וחיבק אותי צמוד אליו.. "אז מה אתם אומרים, חילופי זוגות???" אמר וצחק… ושחרר אותי בשביל שאלך לדניאל והוא ליד שיר.
"אז אתה רוצה לדבר?" שיר אמרה לרום.
"זה לא הזמן עכשיו," אמר וחיבק את מותניה ונתן לה נשיקה על הלחי "נדבר על זה אחר כך.." אמר וחייך אלי וחייכתי אליו חזרה..


תגובות (2)

תמשיכי אני אוהבת שדניאל וקוראל ביחד :)

08/09/2011 18:28

מסיכמה עם מריה ותמשיכיייייייי מייייייד

08/09/2011 20:11
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך