אהבה עם הצרות 2- פרק 9

koka11 24/10/2011 837 צפיות 3 תגובות

הגענו הביתה.
קורל ישר נכנסה לישון.. ואת אריאל לא הבאתי הביתה, העדפתי שהיא תחזור הביתה מחר, לאחר שקורל תתאושש עוד קצת, ויהיו לה כוחות, בכל זאת השנייה היא השתחררה..
"בייבי?" היא קראה לי..
"הא יפה שלי?"
"אתה יכול לבוא לשנייה.. אני צריכה אותך!" היא עדיין הייתה בדיכאון, בעקבות ההפלה של התינוק, לפחות היא יצאה מזה בנס, ולא קרה לה משהו.. שיגרום לה לא להביא ילדים יותר.
"שניונת ואני אצלך" סיימתי בשירותים ורצתי אליה.. "הכל בסדר?"
"לא.. כואב לי!" אמרה והחזיקה בצד.. התקרבתי אליה והיא תפסה אותי בחולצתי.. "כמה שאני .התגעגעתי אלייך!!!" ונישקה אותי ולא עזבה.
"את לא שפויה!" אמרתי וקמתי ממנה. "את חייבת להלחיץ אותי" נתתי לה נשיקה ועברתי לישון לידה.
"רגע, אתה יכול להגיד לי למה אריאל לא פה?"
"נתתי לך יום חופש, היא ישנה גם היום אצל ההורים שלך, את צריכה יום שקט בבית, בלי שיפריעו לך, בלי צעקות ושגעונות…רק שקט ופינוקים"אמרתי והיא הסכימה ונתתי לה נשיקה… "עכשיו תהיי ילדה טובה ולכי לישון.." והיא נרדמה.
"אוווךךךך כמה אני אוהב אותה!" והיא חייכה.

התעוררתי אחרי שעתיים וחצי, קורל עדיין לא התעוררה, טוב היא עברה כמה ימים קשים, החלטתי ללכת למטבח ולהכין לה אוכל, לא אוכל מגעיל, טוב לפחות נקווה שלא יהרס לי..
הכנסתי סושי, כמו שהיא אוהבת… עם סלמון. לפחות ניסיתי.. ואז היה טלפון..
"אבא, אני רוצה לבוא הביתה! אני לא רוצה לישון אצל סבתא, לא אני ולא סיסי.. אני רוצה להיות איתך."
"בובה שלי מחר את תהיי בבית, ואני אקח אותך לטייל איפה שתרצי, ואז ניקח אותך אל אמא, מה את אומרת?"
"אבל… אני לא רוצה להיות לבד, טל כועסת עלי… היא משכה לי בשיער…"
"למה היא משכה לך בשיער?"
"כי אמרתי לה שתבוא לשחק איתי והיא לא רצתה.."
"אריאל? זה מה שקרה?"
"כ..כן"
"טוב… אני אבוא אלייך יותר מאוחר, ואקח את סיסי הביתה, עכשיו תלכי לישון בבקשה! כבר מאוחר. ומחר יש לך יום ארוך נכון?"
"טוב אבא בסדר.." וניתקתי..
הלכתי אל קורל, נתתי לה נשיקה… והיא לא התעוררה…


תגובות (3)

תמשכי דחוף !! אני מקווה שקורל תהיה בסדר :(

25/10/2011 08:56

תמשיכייייייייייייי וגם אני מקווה שהיא תהייה בסדר…

26/10/2011 04:42

מבקשת כמו שתי המחברות הנ"ל תמשיכי מהר מהר מהר וכמובן מקווה שקורל תהיה בסדר גמור ♥♥♥♥♥ בקי ♥♥♥

08/11/2011 04:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך