אהבה צבאית חלק ז'

27/02/2013 1050 צפיות 3 תגובות

בלילה שמעתי דפיקות בדלת,אלון מסתבר ישן יותר חזק ממני קמתי פתחתי את הדלת ולא ראיתי אף אחד ואז ראיתי מעטפה למטה פתחתי ושם היה רשום:" אלון איתך רק כי הוא התערב שהוא יצליח להביא אותך,תשאלי אותו אם זה נכון"
לא מיהרתי להסיק מסקנות וגם לא היה לי כל כך כוחות לזה עכשיו אז פשוט יצאתי קצת החוצה ואז ראיתי את ניב "נו שאלת אותו?" הוא אמר לי,"שאלתי את מי ומה?" עניתי בחשד,"את יודעת את מי ומה" הוא אמר לי,"זה היית אתה?" שאלתי אותו,"כן זה הייתי אני,תפתחי את העיניים שלך מהר ותתעוררי על עצמך אלון חרא של בן אדם,את רק תסבלי " הוא אמר לי ובאמת שלא רציתי לעשות כלום עד שאני שואלת את אלון ומבררת את זה איתו כי באמת שבשלב הזה כבר באמת אהבתי את אלון ולא רציתי להרוס את הקשר שלנו בגלל שטות,חזרתי לחדר ואז אלון קם והיה 4 בבוקר,"מה את עושה ערה בארבע בבוקר?,את בקושי בשש קמה",הוא אמר מתוך שינה,"סתם לא הרגשתי כל כך טוב" אמרתי בקול חלש ,"מה קרה חיימשלי?",הוא שאל מודאג,"לא לא קרה כלום,סתם" עניתי ואז כבר לא יכולתי יותר והבאתי לו את המעטפה עם מה שהיה כתוב עליה,"מי הביא לך את זה?" הוא שאל."מה זה משנה מי הביא לי את זה זה נכון?" שאלתי חוששת מהתשובה,"לא זה לא נכון,כאילו עכשיו זה לא נכון אני באמת אוהב אותך את חייבת להאמין לי"הוא אמר ותפס לי את היד ואני העפתי אותו ממני,"אתה התערבת עליי?"שאלתי בכעס,"אני לא מאמינה אני באמת לא מאמינה אני ידעתי שאתה בדיוק כמו כל הבנים האלה שעפים על עצמם"אמרתי כשאני מתרחקת ממנו,"זה לא זה,בהתחלה כן אבל אחר כך באמת שהתאהבתי בך"הוא אמר כשהוא מנסה להתקרב אבל הרחקתי אותו,"תעוף לי מהעיניים עכשיו!!" צעקתי עליו ואחרי כמה ניסיונות שכנוע הוא הלך,ואיזה מזל שבאותו היום שמו אותי עם הכיתה שלהם לשיעור משמעת כביכול כי הכיתה שלי יצאה לאימונים עם מפקד אחר,באמת שהייתי עם דמעות בעיניים אבל ידעתי שאסור להראות חולשה,"תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב,אני לא יודעת מה אתם חושבים שאתם אבל תנחתו מהר חזרה!אתם לא עושים בעיות,ואתם לא מתחצפים למפקדים שלכם יש אלפים שרוצים להיות במקום שלכם ובצבא לכל אחד יש תחליף"הסתכלתי על אלון כשאמרתי את זה "אז שאף אחד לא יחשוב שהמקום שלו מובטח והוא יכול להרשות לעצמו כי מי שירשה לעצמו יותר מדי יימצא לו מחליף".
ועכשיו כדי שלא תחשבו שאתם יותר מדי מיוחדים אתם הולכים לצבוע עצים בלבן,זה אחד העונשים הכי מביכים בצבא ואז כשכולם צובעים הרגשתי את היד של אלון על הפנים שלי והסתובבתי אליו..


תגובות (3)

הסיפור מהממם תמשיכי רק הכותרת שאת רושמת תשם ואז אז תרשמי אהבה צבאית 1 2 3 וכך אלה כי זה מבלבל שאת רושמת א ב ג

27/02/2013 14:02

מהמם תמשיכי ומיד !!!! אל תמשכי אותנו כל כך הרבה זמן :(
מחר או היום בא לי פרק ;)
טובוש ? ;)

27/02/2013 14:10

אני עכשיו אוסייף סורי על האיחור..שונאת להיות בי"א פשוטטט

27/02/2013 14:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך