אהבה צבאית פרק 20 אחרון

21/06/2013 996 צפיות 3 תגובות

מצטערת מראש..היה לי ממש קשה לכתוב ממליצה לשמוע את זה בזמן הפרק:
http://www.youtube.com/watch?v=IKDWRWqPS3s

"מלאך כשאני ישנה שטן שאני ערה " אמרתי בצחוק , "נו בגלל זה לא רציתי להעיר אותך" הוא אמר וצחק, "לא הספיקו לך המכות מקודם" שאלתי.. "חח אני צוחק" הוא אמר ,"אלון,אולי תפסיק להיות טייס קרב" שאלתי באנחה, "מה למה?" שאל אותי, "בבקשה" אמרתי לו, "אלון זה מסוכן, אני לא אוכל לחיות אם יקרה לך משהו, אל תחתום את הקבע הזה" אמרתי לו כשאני מלטפת את הכתף שלו, "מה קרה לך? הכל יהיה בסדר אל תדאגי" הוא אמר לי ,"ואם לא אלון, למה אתה צריך את זה בבקשה" אמרתי לו, "מאיפה זה בא לך פתאום?" הוא אמר לי, "הרגשתי מה זה לאבד אותך אבל עדיין היו לי סיכויים להחזיר אותך, אם יקרה לך משהו אלון שום דבר שאני לא אעשה…לא יוכל להחזיר אותך אני לא מוכנה לאבד אותך אלון " אמרתי לו , "די הכל יהיה בסדר תלכי לישון" הוא אמר לי .
——————————————————————————————————–
6 שנים אחר כך…
נקודת מבט כללית
כאן גרים בכיף אלון יעל ומאיה לוי זה השלט שיש בכניסה לביתם במושב, יעל השתחררה ולמדה מנהל עסקים והיא מנהלת בחברה בכירה, אלון חתם קבע למרות הכל והוא מתקדם בדרגות לאט לאט בסוף הוא יהיה כמו אבא שלו.
מאיה נולדה לפני שנתיים בלונדינית ודומה מאוד לאלון, "באא אבא" מאיה אמרה כשהיא ראתה את אלון נכנס עם סרבל הטיסה שלו, "חיים שלי קטנה" הוא חייך והרים אותה והתיישב ליד יעל בספה ונשק לראשה, "יאללה בוא לאכול" יעל אמרה לו בחיוך, "מה הייתי עושה בלעדייך" אלון אמר ליעל כשהוא מסתכל עליה באותו מבט של אהבה של לפני 6 שנים, "מבשל לעצמך מה זה מה היית עושה" היא ענתה לו בחיוך והתקרבה לנשק אותו בזמן שהוא שם את מאיה לישון," זה מה שאת מאחלת לי, מוות ביסורים קשים?" הוא שאל אותה, היא צחקה "אתה יודע לבשל טוב למה אתה מזלזל בעצמך" היא אמרה לו, "אני יודע לעשות הרבה דברים טוב, אבל לבשל?" הוא שאל, "להטיס מטוס אתם יודעים לשים סיר עם אורז זה כבר משהו אחר " היא אמרה.
"מאמי שכחתי להגיד לך הזמנתי לנו צימר לסופ"ש מאיה תישאר אצל ההורים שלי, שיהיה לנו זמן איכות" הוא אמר לה, "דייי יואו איזה כיף איפה?" היא שאלה והתיישבה על ברכיו..
"אחח כמה שאני אוהב אותך" הוא אמר ונישק אותה, הוא הוציא את הדף פרסומת של המקום
"יואו מהמם" יעל אמרה,
אזעקה נשמעה
"רוצי לממ"ד!" צרח אלון בזמן שהוא הביא את מאיה שהתחילה לצרוח…"ששש לא לבכות אבא פה אמא פה" הוא ניסה להרגיע אותה, יעל החלה להתנשף בכבדות, "חיים שלי מה קרה לך?" הוא שאל אותה וליטף את ראשה, "אתה אתה לא הולך, אל תלך אלון" הטלפונים החלו להגיע, "אני חייב אהבה שלי, אל תדאגי פשוט תארזי מחר אנחנו נוסעים, "אלון בבקשה אל תלך" היא אמרה בוכה, "די נשמה שלי בואי אליי "הוא אמר ולקח אותה לחיבוק עוטף ונישק את ראשה נשיקה ארוכה, לאחר מכן הוא התכופף מעט כשיעל עדיין עומדת, "אני רוצה לבקש ממך שני דברים, אם יקרה לי משהו, אל תישברי מאיה צריכה אותך,ואם זה יקרה תמשיכי הלאה..תכירי מישהו" הוא אמר לה ויעל לא ידעה איך לקבל את זה, "לא אלון אל אל תלך אני לא אוכל אלון אני מבקשת" היא אמרה לו כשגם היא מתכופפת ומחבקת אותו חיבוק שלא נגמר רוצה לקחת כל רגע,לנסות לשכנע אותו להישאר,בסוף הוא הלך…
אחרי שעתיים נשמעה דפיקה בדלת,"אלון?" היא רצה לפתוח את הדלת בשמחה, אבל זה לא היה אלון ,אלו היו האנשים שאף אדם לא רוצה לראות בפתח ביתו,קצין העיר ומשקית נפגעים, "לא,לא,לא" יעל התחילה לבכות ולצרוח "תגידו לי שזה לא נכון, תגידו לי שהוא רק נפגע" היא ביקשה
אלון נהרג כאשר ירו טיל לעבר המסוק שלו, בלוויה שלו היא אמרה "אני אהיה חזקה אל תדאג,אני זוכרת את מה שביקשת ממני"
התמונה של הצימר וכל התמונות האחרות נשארו בלי לזוז וכך גם החיים של יעל התחלקו ללפני ואחרי


תגובות (3)

למה הרגת אותו??? למה ?????את עושה עוד עונה עם מאיה גם בצבא פליזזזז

21/06/2013 10:01

ואי איזה סיפור יפה..
~ממש אהבתי~

27/06/2013 06:24

ואוו

02/11/2013 07:47
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך