הילד החדש – הקדמה :

16/12/2014 573 צפיות 2 תגובות

היי קוראים לי מיכל ואני בת 15 , אני לומדת בכיתה י׳ . יש לי שיער חום וארוך אני די אוהבת אותו , ישלי גם עניים אפורות וריקות . בזמן האחרון שמתי לב שאני די רזה , זה אולי בגלל שאני גבוהה . ישלי חברה הכי טובה ששמה ג׳וי אנחנו מכירות מכיתה א׳ . אע ושחכתי להזכיר את הידיד הכי טוב שלי שקוראים לו רוי אנחנו מכירים מכיתה א׳ אבל רק בכיתה ד׳ התחלנו לדבר ומאז אנחנו כמו אחים .

היי קוראים לי רוי ואני בן 15 , אני לומד בכיתה י׳ . ישלי שיער שחור וקצר ועניים חומות . אני גבוה ושרירי . ישלי חברה הכי טובה שקוראים לה מיכל ומכיתה ד׳ אנחנו כל הזמן ביחד . בזמן האחרון אני מרגיש שאני מתחיל לאהוב אותה , אבל אסור שזה יקרה !!! כי זה יהרוס את כל הקשר בנינו .

היי קוראים לי דניאל ואני בן 15 , אני לומד בכיתה י׳ . אני בלונדיני אם עניים כחולות ( קצת קיטשי לא !?) ואני גם גבוה . לא ממזמן עברתי דירה ועיר חדשה והכרתי מישו בבניין שלי שקוראים לו רוי .


תגובות (2)

תמשייכי נשמע חמוד
אמממ רק שאלה והערה
השאלה
את בטוחה שאלה הגילאים שאת רוצה להשתמש
כי זה דיי צעיר
והערה
שימי לב לסימני פיסוק
והייתי רוצה שתתארי את ג׳וי
וזהו חחחחח
אבל כל השאר מושלם
תמשייכייי

17/12/2014 22:48

לסיפור שלנו יש את אותו שם חח , ואני מסכימה עם התגובה מעליי , זה דיי צעיר ואין הרבה דברים שיכולים לקרות בגיל הזה ( בגידה , השתכרות , מסיבות וכאלה )
ושמתי לב שכל פעם שאת מתחילה לתאר מישהו את סוג של משתמשת באותו מבנה : ' היי אני ___ ואני בן\בת __ לומד\ת בכיתה _ , הבנת אותי בקיצור .
אבל חוץ מזה הכל אחלה , בהצלחה

22/12/2014 16:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך