הילד החדש – פרק 1 :

21/12/2014 1176 צפיות תגובה אחת

זה היה בוקר רגיל לפחות ככה חשבתי ," מיכלי קומי , את תאחרי לבצפר ״ אמא כמו תמיד צועקת עליי שאני אקום . עברו חמש דקות עד שסוף סוף הקמתי את עצמי מהמיטה , הלכתי להתארגן ובלי ששמתי לב כבר הייתי צריכה לצאת לבית ספר , לקחתי מסטיק ויצאתי . רוי וג׳וי חיכו לי למטה וצעקו עליי שאני מאחרת , צחקתי והלכנו לתחנה , סוף סוף הגענו לתחנה ועכשו צריך לחכות עשרים דקות עד שהאוטובוס יבוא כמו שקורא בכל ימי ראשון . עלינו לאוטובוס והתחלתי לדבר אם ג׳וי ״ג׳וי את יודעת מה שמתי לב שהיום הראשון באוקטובר וזה אומר שעבר כבר חודש מתחילת הלימודים ״.
״וואו , ולמה זה אמור לעניין אותי ״ אמרה ג׳וי .
״אז על מה את רוצה שנדבר ?״.
״אולי , על התמונה הכל-כך ״יפה״ שנועה העלתה אתמול לאינסטוש ״.
״יאו ג׳וי כל כך צחקתי על זה אתמול איך ישלה אומץ להעלות תמונה כזאת ״.
שנינו צחקנו כמה דקות ארוכות על התמונה .
״וואי , מיכל וג׳וי אולי תועילו לסתום קצת את הפה את מפריעות לי לשמוע מוזיקה , אתם כמו שתי תרנגולות בלול כל היום מדברות ״.
אני וג׳וי התחלנו לצחוק על מה שרוי אמר וענינו לו שמאוד חשוב לדבר על נושאים כל כך חשובים שכאלה .
והנה הגענו לבצפר ואיחרנו בחמש דקות , עלינו לכיתה והבאתי לרוי חיבוק ( כי אנחנו לא אותה כיתה ) והלכתי אם ג׳וי לכיתה שלנו .
״שלום המורה וסליחה שאיחרנו ״.
״לא נורא, כנסו ושבו במקום שלכם ״. הלכנו וישבנו במקום .
״בוקר טוב תלמידים , אני רוצה להציג בפניכם תלמיד חדש ששמו דניאל ״.
דניאל נכנס לכיתה והציג את עצמו . ״ היי , אני דניאל עברנו מהוד השרון להרצליה בגלל העבודה של אבא שלי אני שמח מאוד להכיר אתכם ״.
הסתכלתי ישר על ג׳וי ואמרתי לה ״יואו , אני לא יכולה הוא כזה מושלם אוף אני מתה ״.
כל השיעור בהיתי בדניאל הוא כזה הורס השיער הבלונדיני הזה ועניים הכחולות הוא פאקינג חתיך .
יש , הגיעה ההפסקה . ראיתי את רוי ודניאל יושבים ביחד והחלטתי ללכת אליהם .
רצתי לרוי והבאתי לו חיבוק ושאלתי אותו ״ מאיפה אתם מכירים ?״
״הוא גר בבניין שלי ״.
״אע, מגניב זה אומר שאתה שכן שלי . וסליחה ששחכתי להציג את עצמי אני מיכל נעים להכיר״.
התקרבתי אליו ונתתי לו חיבוק , ישלו ריח כזה טוב .
״היי אני דניאל שמח להכיר אותך , את ממש יפה את יודעת ״.
״תודה אתה גם לא רע ״. ראיתי שרוי קצת מבואס אז שאלתי אותו אם אני יכולה שנייה לדבר איתו בצד .
״הכל בסדר ?״,
״ כע ….״
״ אתה יודע שאתה יכול לספר לי הכל בכל זאת אנחנו החברים הכי טובים ״.
״אני…. או… לא משנה הכל בסדר עכשו ״.
״ טוב , אם אתה צריך לדבר איתי אני תמיד פה ״ והבאתי לו נשיקה בלחי .


תגובות (1)

אויי איזה סיפור יפה תמשיכי בדחיפות

22/12/2014 01:53
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך