אהבה שהפכה לאכזבה- לי ודניאל- פרק 4 (:

07/12/2013 1126 צפיות 2 תגובות

פרק 4:
מה היא שולת לי הודעה עכשיו נו באמת… עד שלערב אחד הצלחתי לא לחשוב עליה… כן זאת עדן, ניכנס נראה מה היא כתבה… הלב שלי התחיל לדפוק. פאק. היא כתבה לי ״דניאל אני צריכה לדבר איתך..״ מה זה יכול להיות כבר..?
״בא לך לבוא? אני בספסלים״
״כן 5 דקות אני באה״ היא החזירה…
היא הגיעה .. רק ראיתי אותה הלב שלי דפק…
״היי״ נתנה לי נשיקה בלחי וחייכתי…
״מה רצית?״ עניתי לה בחיוך טיפה מזויף..
״תקשיב… הרבה זמן אני חושבת על זה שאמרת לי שאתה אוהב אותי… שמתי לב שאתה מתרחק.. אני לא רוצה שתתרחק דניאל אתה חשוב לי! אני לא חושבת שמתאים שנהיה ביחד .. אבל אתה באמת חשוב לי בתור ידיד.. למה אתה מתרחק..?״ היא אמרה את זה והלב שלי דפק ..
״תקשיבי עדן.. אני אוהב אותך כבר המון זמן… אם אנחנו לא יכולים להיות יחד אני מעדיף לשכוח ולא להמשיך בזה כי זה כואב וזה פוגע .. באמת שאני מת עלייך וגם את חשובה לי אבל כדי לשכוח אני חייב להתרחק..״ אחרי שאמרתי את זה טיפה נרגעתי.. כן אני ריגשי קצת.. מה שהיא אמרה, שאני חשוב לה, רק גרם לי לחשוב עליה יותר…
״אני לא רוצה שתתרחק, בבקשה! קשה לי בלעדיך בלי הצחוקים שלנו פעם ובלי כל השיחות״ היא התחילה לבכות, אני לא יכול לראות אותה בוכה…
״אז מה את רוצה שאני יעשה?״ שאלתי
״לא יודעת רק אל תתרחק..״ היא קמה והלכה… איך אני אשכח ממנה אם אני לא מתרחק?? אני משתגע!!

-נקודת המבט של לי-
למה הוא לא שולח לי כבר הודעה? דיברנו מלא אתמול והיה ממש כיף…
אני באמת לא מבינה בנים.. היה לי ממש ממש כיף איתו באמת !!!
נכנסתי לפייסבוק.. לקיר שלו .. הוא כתב סטטוס ״מבולבל.. לילה טוב״ מה? למה מבולבל? מה קרה לו?
אני חושבת שאני מתחילה לחבב אותו , אני מקווה לא להתאכזב..
התקשרתי למאיה, סיפרתי לה שאני מתאהבת לאט לאט .. היא אמרה לי שלא כדאי לי , שהוא לא נראה לה משהו.. אבל לדעתי היא סתם מקנאה .. מה אני עושההההה אוף , איך אני אדע אם הוא מרגיש אליי גם משהו.. טוב בינתיים זה אבוד.. מזל שאני עוד לא מאוהבת בו לגמרי ..
אה רגע… הוא לא אמר משהו על איזה עדן אחת? שהוא אוהב? אז עכשיו באמת אבוד. מהשיחות איתו היה נשמע שהוא ממש מאוהב בה.. אז למה הוא היה איתי ככה חופשי? כאילו אנחנו מכירים שנים..
קיבלתי הודעה , הלב שלי דופק..מקווה שזה ממנו …
לא , זה ממאיה.. מה?!?!?!


תגובות (2)

תמשיכייי

07/12/2013 06:22

תמשיכייייייייייייי

07/12/2013 06:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך