אהבה שהפכה לאכזבה- לי ודניאל- פרק 5 (:

07/12/2013 953 צפיות 3 תגובות

מה?!?! הייתי בשוק… מאיה שלחה לי הודעה:
״תקשיבי לי .. לא סיפרתי לך.. אני ודניאל נפגשנו היום והתנשקנו.. אני יודעת שאמרת לי שאת מתחילה להתאהב בו אבל אני לא יודעת מה קרה והתנשקנו.. ניסיתי לעצור אותו, באמת! אני מקווה שתסלחי לי..״
הייתי בהלם.. עדיין מנסה לעכל.. איך היא אומרת לי שהוא לא נראה לה משהו והולכת ומתנשקת איתו?! ועוד דווקא אחרי שאני אומרת לה שאני מחבבת אותו.. עכשיו הבנתי שהיא לא חברה אמיתית..!!
אני ממש לא הולכת לסלוח לה… שלחתי לה חזרה ״מאיה אני לא מבינה אותך , את אומרת לי שאת חושבת שהוא לא משהו אבל פתאום את הולכת ומתנשקת איתו? איזה חברה את? ״
ככ כעסתי!! ״את בקושי הכרת אותו מה זה משנה??״ היא החזירה.. מה זה משנה?! נכון שהכרתי אותו רק איזה יום אבל דיברנו 4 שעות ברצף.. וזה המון זמן להכיר בן אדם, אני מרגישה שאני יודעת עליו הכל!!
״למה את הכרת אותו? לא נראה לי…״ החזרתי לה, מקווה שתפנים משהו…
״כן..״ היא ענתה
מה כן?! מה זאת אומרתתתתתתת??
״מה זאת אומרת ? ממתי?״
היא לא ענתה איזה 10 דקות.. התקשרתי אליה..
״הלו?״ היא ענתה
״מה זאת אומרת? ממתי את מכירה אותו??״ שאלתי
״תקשיבי.. לא סיפרתי לאף אחד אבל היינו יחד לפני שנה .. הוא כבר לא אוהב אותי ברור לי אבל אני אוהבת אותו כבר המון זמן.. ״ היא אמרה וניתקה..
אבל .. אבל… מה?! איך?! למה?! לכמה זמן?!!!!!
ככ רציתי לשלוח לו הודעה אבל האגו עצר אותי …

-נקודת המבט של דניאל-
אני לא מאמין שזה קרה… איך היא עדיין אוהבת אותי??
מאיה הזאת.. אף פעם לא אהבתי אותה באמת, תמיד הכחשתי שאני מכיר אותה..
והיא חברה הכי טובה של לי.. אז גם לא סיפרתי עליה ללי..
יואו אני לא יודע מה לעשות, היא באה אליי מנשקת אותי והולכת.. אני אוהב את עדן, וגם ללי אני מרגיש משהו.. שיט!! לי!! לא שלחתי לה הודעה בסוף.. הבטחתי לה שנדבר.. טוב אני אשלח לך סימן שאלה ..
״?״ שלחתי. מקווה שהיא תענה
״טוב שאתה מספר לי על מאיה באמת, ביי.״ היא החזירה לי הודעה.. מה אני עושה??
״תקשיבי לי.. אני אף פעם לא אהבתי אותה באמת.. נשבע!! וזה היה ממזמן.. ״ רק שאני לא אאבד גם אותה.. הכרנו קצת נכון אבל 4 שעות זה המון ואני יודע עליה כבר הכל !!
אני לא מבין למה היא כועסת עליי .. אז מה אם לא סיפרתי לה ..
זה לא מה שחשוב עכשיו.. אני לא מבין באמת!!
נראה לי אני באמת מחבב אותה..
״טוב תקשיב אני לא יודעת מה לעשות.. אתה גם אוהב את עדן..״
אני גם לא יודע מה לעשות.. מה אני אגיד לה? טוב אולי נצא לסיבוב..
״שמעי בואי לגינה, נלך לדבר..״
״טוב אני מתארגנת ויוצאת״
פגשתי אותה.. התחלנו לדבר ואז זה קרה…


תגובות (3)

מה קרה ? תמשיכי

07/12/2013 07:11

תמשיכי

07/12/2013 07:26

תמשיככייייייי חרא חברה מאיה הזאת פשוט זבל של חברה

07/12/2013 07:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך