אנונימית
מצטערת אם יש לי שגיאות קטנות אני מקלידה מהר דרך הפלאפון, ולשאלתכן למה אני רשמתי תסיפור פעמיים בגלל שאני עושה לסיפור הזה עונה שנייה אז למי שלא קרא יקרא ומי שקרא זה תזכורת וגם עשיתי הרבה שינויים שיהיה יותר ארוך ומעניין

אהבה שכזאת פרק 5:

אנונימית 22/10/2014 1103 צפיות אין תגובות
מצטערת אם יש לי שגיאות קטנות אני מקלידה מהר דרך הפלאפון, ולשאלתכן למה אני רשמתי תסיפור פעמיים בגלל שאני עושה לסיפור הזה עונה שנייה אז למי שלא קרא יקרא ומי שקרא זה תזכורת וגם עשיתי הרבה שינויים שיהיה יותר ארוך ומעניין

אהבה שכזאת פרק 5:
*אוהד*
"בוקר טוב יפה שלי "- אמרתי וחייכתי אלייה , היא פתחה לאט לאט את העיניים וחייכה אלי בחזרה.
"בוקר טוב אהבה שלי , ממתי אתה ער?״- היא שאלה.
״אמ.. ארבעים דקות בערך״-אמרתי וליטפתי את פנייה.
״אוו היית מעיר אותי ..״-היא אמרה ופנייה נהיו קצת סמוקות.
״נהנתי להסתכל עלייך יושנת״-אמרתי וצחקתי.
״בטח הייתי נראית זוועה״ היא אמרה וכיסתה את פנייה עם השמיכה.
״את יפה גם כשאת יושנת״-אמרתי ובאתי לנשק אותה, אבל היא עצרה אותי.
הרמתי גבה כלא מבין ,"מה יש ? "-שאלתי .
"בוא נרקוד קצת…"- היא אמרה.
"כדי לפתוח את הבוקר צריך נשיקה , את לא חושבת ??"-אמרתי וקרצתי לה.
" רוצה נשיקה תתחיל לרקוד ואז נחשוב עליך .. "-היא אמרה וקמה מהמיטה, היא הפעילה שיר והתחילה לרקוד על המיטה, נהנתי להסתכל ולראות את החיוך על הפנים שלה ולדעת שאני גורם לה לאושר.
קפצנו על המיטה והתחלנו לזמר את מילות השיר , רקדנו ורקדו עד שהשיר נגמר , התחיל שיר אחר ואני הפלתי אותה על המיטה נשכבתי מעלייה ונישקתי אותה בתשוקה עזה , התנשקנו עד שהפלאפון צלצל.
רטנתי וגיששתי עם ידיי על השידה למצוא אותו , כאב לי לעזוב את שפתייה וראיתי שגם היא משתוקקת להמשיך . 
עניתי, זה היה דניאל, ״נו קמתם?״-הןא שאל.
״אתה מפריע לנו , אנחנו עסוקים״-אמרתי.
שפתייה עברו על צווארי בעדינות , פלטתי אנחה.
״אוי אני מצטער אחי, עוד 10 דקות סוגרים את השער אתם צריכים לבוא..״-״טוב אנחנו באים״-אמרתי מיואש.
״בית ספר?״-היא שאלה מבואסת.
״כן.. הייתי מבריז בכיף ״- אמרתי בקריצה.
״לא יש לי מתכונת ״-היא אמרה.
״באסה״-עניתי וקמנו להתלבש, אנחנו לא אותה שיכבה ,שזה ממש באסה .

הגענו לבית הספר, אמרתי לשירן שאני יפגוש אותה יותר מאוחר והיא אישרה בנשיקה, איחלתי לה בהצלחה במתכונת והלכתי לכיוון דניאל ומאור.
שלחתי הודעה לליאן וספיר שניפגש אחרי הלימודים בחנייה ושיצאו 20 דקות לפני סיום השיעור,כולם אישרו את זה ,וכיבו את הפלאפונים כששמעו את הצלצול .-

יצאנו לפני הזמן, כל אחד נתן תירוץ אחר למורה, ליאן ודניאל שהיו באותה שיכבה עם שירן ,והם אמרו שהיא עדיין בפנים , וספיר הביאה מישהי שקוראים לה נטשה .. היא אמרה שהיא ושירן דיי קרובות אחת לשנייה.
ישבנו והתחלנו לתכנן את היום הולדת של שירן , קבענו מה כל אחד יעשה ואיך ואיפה. 
״טוב אני צריך לזוז,שירן עומדת לצאת״-אמרתי והנחתי את הילקוט על כתפיי.
״סאלמת״-מאור אמר וקם אחרי מושך אחריו את ספיר.
״נלך לאכול גלידה?״-שמעתי את דניאל שואל את ליאן,היא חייכה אליו והוא שם את ידו על כתפייה .
חייכתי למראה כולם סוף סוף אנחנו מאושרים.
״נטשה ?נכון?״-שאלתי ששנינו צעדנו בחזרה לכיוון הבית ספר.
״כן..שמעתי עלייך רבות״-היא אמרה וחייכה, היא נראית ילדה טובה כזאת ביישנית ..
״מקווה שרק דברים טובים ״-אמרתי בגיחוך.
״כן..״-היא אמרה וצחקה.
ראיתי את שירן, השמטתי את התיק על הריצפה ורצתי אלייה, חיבקתי אותה חזק ונשקתי לה קלות על השפתיים.
״התגעגעתי״-מילמלתי בין נשיקה לנשיקה.
״גם אני אהוב שלי״-היא אמרה בקושי והתחלתי לצחוק.
תפסתי לה תיד, הרמתי את התיק שלי והלכנו לכיוון הבית של דניאל לקחת את הדברים שלנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך