אהבה שנייה -פרק 47- (18+)

bl_bar 19/07/2019 1114 צפיות תגובה אחת

"היי" טים לחש בחיוך כשהוא פתח לליאם את דלת הבית, "היי לך" ליאם השיב, מחייך גם כן בזמן שהוא צעד פנימה, מאפשר לטים לסגור את הדלת לפני שהוא חיבק אותו בחוזקה, "התגעגעתי" ליאם לחש וטים צחקק, מחזיר לו חיבוק, "גם אני" טים השיב, גם אם הם היו ביחד הבוקר, זה לא מנע מהם להתגעגע זה לזה בכל הזמן שהם לא היו ביחד.

"איך היה בעבודה?" טים שאל, ממשיך לחבק את ליאם, "כרגיל" ירוק העיניים השיב והאחר הנהן בהבנה, מתרחק מהחיבוק ומביט בפניו של אהובו, "אכלת?" טים שאל וליאם הניע את ראשו לשלילה, "חיכיתי לאוכל שלך" ליאם אמר בכנות וטים גיחך באושר, "יופי" הוא השיב, אוחז בכף ידו של ליאם ומוליך אותו אחריו אל שולחן האוכל.

"איזה ריח טוב~" ליאם מלמל בחולמניות כשטים מזג לו לאכול, "באמת?" טים שאל, "באמת" ליאם השיב, מסתכל באהבה על גבו של טים, חוקר אותו בשקט בזמן שליבו נצבט כשהוא נזכר שמחר טים טס, וזה כנראה תהיה הפעם האחרונה שהוא יטעם את האוכל שלו עד שהוא יחזור לבקר.

"כבר סידרת את התיק?" ליאם שאל, "עדיין לא, אני אסדר אותו יותר מאוחר" טים לחש, ליבו מתחיל לכאוב גם כן והוא עצם את עיניו לכמה רגעים, רוצה להרגיע את עצמו כל עוד ליאם לא באמת מסתכל על פניו המודאגות, "אני אעזור לך" חום השיער אמר, טון רציני נשמע ממנו, "תודה" טים אמר בחיוך כשהסתובב, חיוכו מרוח על פניו בזמן שהוא התקדם עם צלחת האוכל, מניח בפני ליאם את הלזניה ואת תבשיל הירקות המוקפצים, "נראה טוב" ליאם אמר בחיוך, "תודה" האחר השיב בשמחה לפני שהלך במהירות למטבח, מביא לליאם כלי אכילה לפני שהוא מזג לעצמו גם כן לאכול.

ליאם חיכה בסבלנות, מסתכל שוב על טים שמזג לעצמו אוכל והוא החזיק את עצמו מלדבר על הטיסה, אולי כדאי לו לשכנע את טים לוותר על החלום שלו? לא, זה לא אפשרי, זה לא פייר, טים לא יכול לוותר על החלומות שלו, הוא לא יכול להפסיק לעשות את מה שהוא אוהב.

ליאם החזיק אנחת ייאוש בזמן שטים הסתובב בחזרה אליו, מתקדם לפניו ומתיישב בכיסא שמולו, "בתיאבון" טים לחש בחיוך, "בתיאבון" ליאם השיב לפני שהתחיל לאכול ראשון, מאפשר לטים לבהות בו בחיוך למספר רגעים לפני שהוא אפשר לעצמו לאכול גם כן.

"טעים?" טים שאל, "מאוד" ליאם השיב ברצינות, מושיט את ידו השמאלית אל טים והצעיר הושיט אליו את ידו הימנית, מאפשר לליאם לקחת את ידו בשביל לנשוק לה ארוכות מספר פעמים, "תודה על האוכל" ליאם לחש וטים הסמיק במבוכה, "אני אוהב אותך" כחול העיניים אמר ללא אזהרה וליאם צחקק באושר, "אני אוהב אותך יותר, תאמין לי" ליאם לחש וטים נגס בשפתו התחתונה בהתרגשות אין סופית לפני שהמשיך לאכול, יודע שאם הוא לא יהיה בשקט כרגע, ליבו יתפוצץ משמחה.

"תיכנס להתקלח, יש מים חמים" טים אמר כששניהם סיימו לשטוף את כלי האוכל שלהם, "בוא תיכנס ביחד איתי" ליאם אמר וטים הביט עליו למספר רגעים בזמן שניגב את ידיו במגבת, "קח אותי לשם" טים לחש לבסוף בערמומיות וליאם חייך לפני שמשך את טים קרוב יותר אליו, אוחז בירכיו ומושך אותו מעלה בעוד שהצעיר קפץ קלות, נתלה על גופו של ליאם.

"קודם כל נביא מגבות" ליאם אמר וטים הנהן, ידיו עוטפות את עורפו של ליאם בזמן שהוא הביט על פניו, סורק את פרצופו של ליאם בחיוך בעוד שהגדול מהם פילס את דרכם בבטחה.

טים צחק באושר כשליאם הפשיט אותו באיטיות בזמן שהם היו בחדר המקלחת, "אתה כל כך יפה" ירוק העיניים אמר במתיקות כשגופו העירום של טים נגלה לפניו, עוד פיסת עור הופיעה, ועוד אחת, וטים חייך בזמן שליטף את כתפיו המכוסות של ליאם, מושך את החולצה שלו מעלה וליאם גיחך ופשט את חולצתו שלו, מתחיל להתפשט גם כן בזמן שהביט על טים, רואה את עיניו הכחולות ומהופנטות של הצעיר עליו, מה שגרם לליבו להשתגע בפנים.

"זהו" טים מלמל באנחת רווחה כשליאם היה ערום למולו, "בוא ניכנס" הוא הוסיף, אוחז בידו של ליאם ולוקח אותו מתחת לזרם המים החמימים, "נעים~" טים לחש ועצם את עיניו, נותן למים לשטוף את שיערו מטה על פניו בעוד שליאם מיהר להזיז את שיערו השחור של האחר מעלה, חושף לפניו את פרצופו היפיפה והרטוב של בן זוגו.

הם התקלחו בשקט, מביטים זה על זה ברוגע, נוגעים זה בזה בעדינות, הכל היה כל כך טהור, אהבה טהורה, מגע טהור, שום מחשבות אחרות לא היו שם, הם היו רק הם, וזה כל מה שהם היו צריכים בשביל להרגיע את ליבם המודאג למספר דקות.

ליאם חיבק את גופו הרטוב של טים, נושק לשקע צווארו בעדינות בעוד שטים חיבק אותו בחזרה, משעין את עיניו העצומות על עצם הבריח של ליאם, נושם את ריחו, "אני אוהב אותך" קולו הרך של ליאם נשמע, וטים לא יכל שלא לחייך, "גם אני" טים השיב, טון כן יצא מפיו, מהדק את החיבוק עוד יותר לפני שהוא התרחק מעט רק בשביל לנשוק לשפתיו של ליאם סוף כל סוף, מתגעגע למגע הרך של שפתיו.

ליאם החזיר לו נשיקה עדינה מתחת לזרם המים החמימים, מלטף את גבו של טים עם ידו האחת בעוד שהשנייה נחה ברכות על לחיו של טים, אגודלו מלטפת את הלחי הלחה כששפתיו עוד המשיכו ללטף את שפתיו של טים בנשיקה שקטה.

אצבעותיו של טים ליטפו את עורפו של ליאם, מנעימות את עורו של בן זוגו, מסמנות אותו, מרגישות אותו, בעוד ששיניו נוגסות בשפתו התחתונה של ליאם, מושכות אותה אליו לפני שהוא חזר לנשק אותו, מעמיק בעדינות את הנשיקה, מחדיר את לשונו אל תוך פיו של ליאם, נפגש עם הלשון החמימה של הגדול ממנו, מחיה אותה, גורם לה לרקוד ביחד עם הלשון שלו, ריקוד עדין וחמים, רך ולח, שקט וסוער בו זמנית. ליבם פעם בחוזקה, שייכים זה לזה, מגע שקט שאומר הכל.
—-

הם יצאו מהמקלחת, מותניו של ליאם עטופות במגבת בעוד שטים יובש על ידי האחר עם המגבת שלו בזמן שהם הלכו לחדר השינה.

טים חייך, עומד למול ליאם בזמן שליאם עוד המשיך לייבש אותו, "אני מספיק יבש" טים אמר ברצינות, לוקח את המגבת מליאם, "תתייבש אתה" הוא הוסיף בלחישה וליאם הנהן, מייבש את גופו ושערו, מנעים את עיניו של טים שהביטו עליו בשקט, חוקרות את ניקיון גופו של ליאם.

"נתלבש?" ליאם שאל כשסיים לייבש את עצמו גם כן, "כן" טים לחש, עדיין ממשיך לבהות בגופו של ליאם, הם לא עשו שום דבר במקלחת חוץ מנגיעות תמימות ונשיקות, והוא רצה עוד, הוא רצה יותר מזה, "אוקיי" ליאם לחש, רוצה גם הוא יותר, אבל הוא חיכה עד שטים יעשה את הצעד הראשון.

ליאם הסתובב והלך אל הארון, מוציא משם את הבגדים שלו, שתי חולצות, בוקסר אחד ומכנס אחד, לאחר מכן הוא הוציא לטים רק בוקסר, יודע שטים אוהב לישון עם חולצה שלו ובלי מכנס.

"אתה טס מחר בארבע בצהריים?" ליאם שאל כשנעמד למול טים, עוזר לו לשים את החולצה, טים הכניס את ראשו בפתח החולצה, "כן" הוא השיב, מסתכל על ליאם בעצב, "אתה עובד מחר עד שלוש וחצי, נכון?" טים שאל, מכניס את ידו אל השרוול ולאחר מכן את השנייה גם כן, "כן" ליאם השיב, מהנהן, "מממ" טים השיב, מבין שליאם לא ילווה אותו אל שדה התעופה.

ליאם נאנח בזמן שהתכופף, רוצה לעזור לטים עם הבוקסר, "ליאם" טים נשמע וליאם הרים את ראשו מעלה, מסתכל על הצעיר, "אני לא רוצה להתלבש" כחול העיניים אמר, פושט במהירות את חולצתו, מפיל אותה על הריצפה, חוזר להיות ערום לחלוטין.

"אני מבין" ליאם אמר והתרומם, חוזר לעמוד למול טים, "בוא נשכב" טים לחש וליאם חייך ברוגע והנהן, מאפשר לטים להתקדם אליו ולנשק אותו תחילה, יודע שטים צריך להיות הראשון שיפרוק את העול.
——

"אא-אממ~" טים גנח כשנשען על גופו של ליאם הישוב בזמן שהוא דהר באיטיות על איברו של הגדול ממנו, יושב על המיטה עם ברכיו בעוד שירכיו התנגשו שוב ושוב בירכיים של ליאם. ליאם נשק לצווארו של טים והצעיר זרק את ראשו מעט לאחור כשעיניו נעצמו בעונג, חושף את צווארו כמה שיותר לליאם הרעב שהעניק לו נשיקות רבות, ליקוקים עדינים ונשיכות רכות, מוצץ את עורו, מסמן אותו ברצון.

טים המשיך לנוע ברכות מעלה ומטה, מחזיר את ראשו קדימה לפני שהביט בעיניו של ליאם, "אני אוהב אותך" הוא לחש ועוד לפני שליאם השיב, הוא נישק אותו ברצון, גונח כנגד מגע השפתיים, אוחז בכתפיו של ליאם, נעזר בהם לנוע כמו שצריך.
ליאם השיב לנשיקה, מלטף את גבו של טים לפני שידיו נעו מטה, אוחזות בפלחי ישנו של טים, עוזרות לו לנוע עוד יותר טוב, וטים ניתק את הנשיקה רק בשביל לגנוח טוב יותר, מניח את מצחו כנגד המצח של ליאם, מביט עמוק אל תוך עיניו הירוקות של האחר שהביטו עליו עמוקות גם כן.

"אני אוהב אותך גם" ליאם השיב וטים חייך, מגביר את הקצב ובכך גניחותיו התחזקו בעוד שליאם פלט אנחות עונג, מרגיש איך שהחור הצמוד של טים זז סביבו, עוטף אותו צמוד, מחבק אותו.
"מממ~" טים גנח כשליאם חזר לנשק את צווארו בעוד שהוא המשיך להגביר את קצב הדהירה, צלילי תיפוף התחילו להישמע בקצב אחיד, תיפופים מהירים, "כ-כן" טים לחש, נוגס בשפתו התחתונה כשליאם התחיל להניע את מותניו מתחתיו, מעמיק את החדירה בעוד שהוא הניע את טים עם ידיו גם כן לפני שהוא הפיל את שניהם לשכיבה, מאפשר לטים לנוע בשכיבה, ובכך מאפשר לעצמו לנוע טוב יותר, מניע את מותניו במהירות, עוצר את גופו של טים מלנוע כשאיברו הכה את נקודותיו הרגישות, מקפיא את גופו של הצעיר בזמן שגניחה אילמת יצאה מגרונו של טים לפני שרצף גניחות רועשות יצאו מגרונו של הצעיר שבמהירות הניח את ראשו על עצם הבריח של ליאם.

"פ-פאק" טים גנח בנעילת שיניים, ידיו מאוגרפות על הסדינים, אוחזות בבד בחוזקה. ליאם המשיך לזוז, חודר שוב ושוב אל תוך גופו של טים, משפשף את איברו החשוף עם רקמות גופו הפנימי של טים, מענג את עצמו ואת אהובו יחדיו, מעניק לשניהם את התחושה המתקתקה של מגע אוהב, מגע מיני ורעב, מגע נואש, מגע ממוכר, מגע מסומם מאהבה.

"א-אני" טים נשמע בשקט, "אתה יכול" ליאם אמר, מרגיש איך שטים מתרומם בחלקו העליון, והוא הביט על האחר, מסתכל על פניו של טים שנגלו בפניו, "ליאם" טים מלמל, "טים" ליאם מלמל בחזרה ועיניו של טים חייכו לפני שהוא רכן מטה, מנשק את שפתיו של ליאם בעוד שליאם אפשר לעצמו לזוז מהר יותר, מרים יד אחת מעלה, מניח אותה על ראשו של טים הגונח, מצמיד אותו עוד יותר אליו בזמן שהוא נישק אותו ברעב, חודר אליו, מכה בו, מתעלל בו בעונג, עד שטים ניתק את הנשיקה, מאפשר לשפתיו להשתפשף קלות בשפתיו של האחר כשהוא פלט גניחה רועדת ושקטה, גומר.

"אממ" טים גנח, מפיל את גופו העליון בחזרה לשכיבה, מאפשר לליאם לסובב אותם, הפעם טים הוא זה ששוכב על המיטה.
"אני יכול להמשיך?" ליאם שאל, מביט על עיניו המעונגות של טים בזמן שהוא הרים את רגליו של טים מעלה, מניח אותן על מותניו שלו, "כן, בבקשה תמשיך" הצעיר לחש והידק את מגע הרגליים, מחבק את גופו של ליאם איתן, וליאם חייך, נושק למצחו של טים ולאחר מכן לאפו לפני שהוא התחיל לזוז שוב, מגביר את הקצב כמה שהוא יכול, גונח גם הוא גניחות שקטות ועמוקות שהרעידו את ליבו של טים, גורמות לבטנו של הצעיר להתהפך משמחה, מאושר מעצם העבודה שהוא מצליח לענג את ליאם לא פחות.

"כ-כן~" טים גנח, מדרבן את ליאם להגיע אל שיאו, ממשיך לגנוח גם כשליאם חיבר את שפתיהם, מחבק את גבו של ליאם בחוזקה, וליאם הגיע במהירות לשיאו, ממשיך לנשק את טים ברעב גם כשהוא גמר בתוכו, גם כשהוא מילא את גופו של טים, גם כשהוא הוצף באורגזמה, הוא נישק את טים, לא יכול לנתק את שפתיו מהצעיר, רעב אליו במיוחד כשהעונג השתלט על כל כולו.
—–

טים צחק כשליאם חיבק אותו מאחור בזמן שהוא הוציא בגדים מהארון בשביל להניח בתוך המזוודה הפתוחה שעל המיטה, שניהם כבר סיימו להתקלח שוב ולהתלבש, עכשיו הגיע הזמן לסדר את המזוודה של טים לפני הטיסה.

"אמרת שאתה רוצה לעזור לי" טים אמר, מניח בגדים במסודר, "אני עוזר" ליאם לחש, נושק לעורפו של טים שצקצק, "אתה מפריע לי, לא עוזר לי" טים אמר, נותן מכה עדינה עם מרפקו לבטנו של ליאם המצחקק, "טוב טוב, אני אעזור לך" ליאם אמר, מעניק עוד מספר נשיקות לעורפו של טים לפני שהוא התרחק, מתחיל לעזור לטים לסדר את המזוודה, ושניהם חזרו להיות בשקט, כבר לא יודעים מה להגיד, הדאגה הציפה אותם, החשש חדר אליהם, הפחד השתלט, לילה אחרון ביחד.

"זהו" טים לחש כשהם סיימו לסדר את המזוודה, והוא נעזר בליאם שיוריד אותה על הקרקע, "הגיע הזמן לנוח" ליאם אמר וטים הנהן, עולה ראשון על המיטה ולאחר מכן ליאם עלה אחרי שכיבה את האור, נשכב לצידו של טים ומכסה את שניהם, מושך את טים בעדינות אליו ומאפשר לצעיר להניח את ראשו על חזהו בזמן שהוא הדליק את הטלוויזיה, מחליטים לראות סרט אקראי יחדיו עד שהם יירדמו.

הם המשיכו להיות בשקט, שומעים רק את הנשימות אחד של השני, בקושי שומעים את המתרחש בסרט, ליאם ליטף את שיערו של טים בעוד שהצעיר הכניס את ידו מתחת לחולצה של ליאם, מלטף את בטנו החמימה והחטובה, מביטים בסרט.

ליאם הרגיש איך שידו של טים מפסיקה ללטף את בטנו והוא הרים את ראשו, מסתכל על טים שכבר נרדם והוא חייך וכיבה את הטלוויזיה לפני שהוא נשכב על צידו, מחבק את טים אליו, נושק לקרקפת שלו ועוצם גם הוא את עיניו, "לילה טוב, חלומות נעימים" הוא לחש, מלטף את גבו של טים עד שהוא נרדם גם כן.

ושניהם ישנו מחובקים, נמצאים בתוך החלומות, מחר יום חדש, יום מפחיד, מחר הולך להיות לא קל, שניהם ידעו, אבל הם קיוו להצליח להתמודד עם המרחק שיקרה, הם קיוו להתמודד עם השינוי, עם חוסר המגע, חוסר הנוכחות, הם קיוו להתמודד רק עם הזיכרונות, רק עם שיחות הטלפון, רק עם הגעגוע, הם לא ידעו מה באמת יקרה בהמשך, אבל הם ידעו שהם ימשיכו לאהוב זה את זה, והמרחק לא ימנע את זה מהם, לא משנה כמה הוא ארוך וכמה שהוא יהיה ממשוך, הם עדיין ימשיכו לחשוב זה על זה, לרצות זה את זה, הם עדיין יהיו הם, וזה הכי חשוב להם.

לילה שקט, לילה סוער, לילה מלא בחלומות, לילה אחרון עד שהם יפגשו שוב, עד שהם יגעו שוב, לילה אחרון ומלא בדאגות, לילה אחרון שעדיף שלעולם לא ייגמר.


תגובות (1)

סוף סוף פרק, תמשיכי

20/07/2019 13:30
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך