אהבה שנייה -פרק 9- (18+)

bl_bar 20/11/2018 1607 צפיות תגובה אחת

טים אחז בדלי הפופקורן שלו בזמן שהלך עם הבנות אל המושבים שלהם, אליסון ואביגייל ישבו אחת ליד השנייה בעוד שטים ישב ליד אליסון, ממתינים שהסרט יתחיל.

אליסון שלחה את ידה אל טים, רוצה לאחוז בכף ידו ולעודד אותו, אבל ורודת השיער הזיזה את היד שלה ממנו ושחורת השיער הסתכלה עליה בהפתעה, מנסה שוב לאחוז ביד שלו, אבל שוב אביגייל הזיזה אותה, "מה יש לך?" אליסון שאלה ברוגז, לא מרוצה מההתנהגות של האחרת, "תחכי ותראי" אביגייל לחשה ואליסון עוד יותר לא הבינה מה קורה, אחרי הכל אביגייל לא שיתפה אותה בהצעה שלה לליאם.

"או, ליאם!" אביגייל אמרה בהפתעה כשליאם התיישב לצידו של טים המופתע שהביט עליו בעיניים פעורות, "מה אתם עושים כאן?" ליאם שאל, מסתכל לאחר מכן על טים, "אתה עד כדי כך לא יכול בלעדיי?" הוא שאל וטים הביט עליו בזעזוע, "מ-מה אתה עושה כאן?" טים שאל בזלזול, "באתי לראות סרט" הוא אמר, "לבד?" טים שאל והאחר הנהן, "ובמקריות מוחלטת באת בזמן הזה, לסרט הספציפי הזה ולמושב הזה?" טים הוסיף לשאול וליאם הנהן ולקח קצת פופקורן מטים, "אתה צוחק עליי עכשיו, נכון?" כחול העיניים שאל בכעס, מזיז את הפופקורן הצידה ומסתכל על ליאם בכעס, "למה באת לכאן?" הוא שאל ברצינות, "כבר אמרתי שבאתי לראות סרט" ליאם אמר, לועס בגאווה את העיגולים המלוחים, וטים הסתכל עליו ברוגז לפני שהביט על שתי הבנות, "אתן אחראיות לזה?" הוא שאל ואליסון מהר הניעה את ראשה לשלילה לפני שהסתכלה על אביגייל שחייכה אליהם, "בסך הכל הצעתי לו לבוא, לא אמרתי לו שטים יהיה" אביגייל אמרה, משקרת לחלוטין וטים הביט עליה בכעס לפני שחזר להסתכל על ליאם.

"למעשה מישהו התחיל איתי היום, אז רציתי לדעת אם הסרט הזה שווה בשביל שאקח אותו לראות אותו" ליאם מלמל, מביט בהרמת גבה משתובבת על טים ששתק לרגע, "זה לא מעניין אותי" הצעיר מלמל והזיז את עיניו ממנו, "זה באמת לא מעניין אותך? אם יהיה לי מישהו אז אני אסיים את מה שיש בנינו" ליאם לחש וטים בלע את רוקו, את האמת שהוא לא רצה שזה יקרה, לפחות לא עכשיו, "תעשה מה שאתה רוצה, לא אכפת לי" שחור השיער מלמל וליאם הנהן בהבנה בדיוק כשהסרט התחיל להיות משודר, והבנות הביטו על שני הגברים לפני שהסתכלו על המסך בעוד שטים הזיז את גופו מעט הצידה, נצמד יותר לאליסון, וליאם חייך לעצמו והביט על המסך.

"אני הולך לשירותים" טים לחש באמצע הסרט והבנות הנהנו אליו בהבנה לפני שהוא התרומם, מביט על ליאם שהסתכל עליו בזלזול והוא נאנח לעצמו, "תזיז את הרגליים" טים לחש בעצבנות וליאם רק חייך, לא מזיז את רגליו וטים נאנח לעצמו ונצמד לקצה המעבר, הולך באיטיות באזור הריק שבין רגליו של ליאם למושב האחורי של הכיסאות שלפניהם- לפחות עד שליאם בעט קלות ברגליו, גורם לצעיר לאבד משקל וליפול על גופו.

"ליאם!" טים אמר בכעס, עדיין מדבר חלושות וליאם גיחך ואחז בכתפיו של הצעיר, דוחף אותו בחזרה לעמידה, "פתטי" הוא לחש וטים נגס בשפתו ברוגז לפני שבעט בו בחזרה ולאחר מכן הוא אחז בברכיו של ליאם מבלי באמת לבקש, נעזר בהן לעבור בבטחה.

"אתה לא צריך ללכת במקרה לשירותים?" אביגייל שאלה את ליאם בחיוך, מנתקת לרגע את עיניה מהסרט, ואז היא הבינה שהיא דיברה אל המושב הריק של ליאם, "כנראה שכן, מעניין מתי הם יחזרו" היא לחשה בצחקוק ואז הביטה על אליסון שהייתה שקועה בסרט, שפתייה היו פתוחות מעט ועיניה השחורות נצצו בסקרנות וכל מה שנותר לאביגייל לעשות זה לאחוז בידה ולחזור לצפות בסרט גם כן.

טים נאנח כשראה את ליאם בשירותים, "לא ציפיתי ממך למשהו אחר" הצעיר אמר ושטף את ידיו בעוד שליאם גיחך קלות, "מה אתה רוצה? לשכב איתי?" טים שאל, "לא" ליאם אמר וטים הביט עליו די בהפתעה בזמן שניגב את ידיו, "אחרי שהתחילו איתך עלה לך האגו?" טים מלמל בזלזול, "חשבתי שלא אכפת לך מזה" ליאם אמר, "אמרתי שאכפת לי?" טים שאל ואז הביט על ליאם, "הוא יודע בכלל על מערכת היחסים שלנו?" הוא הוסיף, "איזה מערכת יחסים יש לנו בדיוק?" ליאם מלמל וטים גיחך ברוגז, "צודק, אין לנו" הצעיר אמר וזרק את הנייר הלח אל הפח, "אני הולך לחזור לראות את הסרט" טים מלמל, "אוקיי" ליאם אמר וטים הביט עליו שוב בהפתעה, "אתה לא מתכוון לעצור אותי?" טים שאל, "למה לי?" ליאם השיב בשאלה וטים הסתכל עליו בכעס.

"אתה תצא עם מי שהתחיל איתך?" טים שאל לפתע, "למה אתה שואל?" ליאם שאל, "בשביל לדעת אם להפסיק להיות איתך בקשר" טים מלמל, "ומה יקרה כשתפסיק להיות איתי בקשר? עם מי תשכב?" ליאם מלמל, "עם אף אחד" טים אמר ברצינות וחום השיער חייך, "כרגע אני לא רוצה לצאת איתו" ליאם אמר לבסוף וטים הנהן בהבנה, מסתכל על של ליאם לכמה רגעים לפי שהביט בעיניו.

"יש לך קונדום?" הוא בירר, "כן" ליאם ענה, "תכנס לשירותי נכים" הצעיר אמר וליאם הנהן ועשה את המבוקש, נכנס אל תוך שירותי הנכים, מוריד את המושב ומתיישב עליו לפני שטים נכנס גם כן וסגר על עצמם את הדלת, "קרה משהו עם ראיין היום?" ליאם שאל בזלזול, "זה לא אמור לעניין אותך כרגע" טים אמר בזמן שפתח את מכנס הג'ינס שלו, חולץ נעל אחת מרגליו רק בשביל להוריד את הבוקסר והמכנס שלו מרגל אחת בעוד שהרגל השנייה נשארה לבושה רק באזור הקרסול לפני שהוא שם בחזרה את הנעל על הרגל.

"סקסי" ליאם מלמל, מביט על איברו של טים והאחר נאנח, "תוריד גם אתה" טים אמר וליאם הוריד מעט את הבוקסר והמכנס שלו, מאפשר לטים לראות את איברו, והצעיר פסק את רגליו קלות והתקדם אל ליאם, מאפשר לרגליו של ליאם להיות בין רגליו שלו.

"תוציא את הקונדום" טים אמר וליאם הוציא את החבילה מכיס המכנס, "אין לך חומר סיכה?" הוא שאל, "אין" ליאם מלמל וטים נאנח וליקק את אצבעותיו, מחליט לפרום את עצמו עם רוקו.

הוא החדיר אצבע אחת, אוחז בכתפו של ליאם עם ידו הפנויה בזמן שהתחיל להניע את האצבע שלו בתוכו, לאחר מכן הוא החדיר אצבע נוספת, גופו כבר התרגל למצב ובמהירות האצבע השלישית נכנסה פנימה והוא השתדל לגנוח בשקט, לא רוצה שמישהו יכנס וישמע אותו, וליאם רק הביט עליו מלמטה, רואה את הבעות הפנים המשתנות של טים והוא היה כל כך מושך בעיניו.

חום השיער פתח את הקונדום והניח אותו על איברו שלו וטים הביט מטה, רואה שליאם מוכן גם כן והוא נאנח והביט אל תוך עיניו המזלזלות והירוקות של האחר, "בינתיים תזלזל רק בי" טים אמר, רומז בעקיפין לליאם לא לצאת כרגע עם מישהו, "אחשוב על זה" ליאם מלמל וטים הנהן לפני שהוציא את אצבעותיו, מתקדם עוד יותר אל ליאם לפני שהוא התיישב באיטיות על איברו הקשה והזקור של האחר.

"מממ" טים מלמל וכיווץ קלות את עיניו, נותן לאיבר של ליאם להיכנס אליו לאט לאט לפני שהוא התיישב במלואו עליו וליאם נאנח לעצמו בהקלה כשהרגיש את גופו החמים של טים שחיבק אותו בחיבוק חמים מלא געגוע, "תנשק אותי" טים לחש וליאם לא שאל שאלות, אוחז בראשו האחורי של טים ומושך אותו אליו, מנשק אותו וטים גנח לשפתיים, מנשק את ליאם ברעב, אחרי הכל להיות עד לנשיקה העמוקה של ראיין וקריסטין לא עשה לטים טוב, וטים רצה לדמיין את עצמו מנושק על ידי ראיין, ככה שהוא לא ריחם על שפתיו של ליאם בזמן שהוא התחיל לנוע, דוהר בעדינות על השרירי.

"אתה לא רוצה שאהיה עם מישהו אחר?" ליאם לחש, אוחז עם ידו הפנויה בלחי ישבנו הימני של טים, "לא עכשיו" טים לחש לפני שעטף את עורפו של ליאם, מנשק אותו ברצון וליאם חייך לנשיקה לפני שהחזיר לו נשיקה רעבה גם כן, מרגיש איך שטים קופץ עליו מעט מהר יותר, "אהמ~" טים גנח כנגד הלשון החמימה של ליאם, "אהמ~" הוא המשיך לגנוח ככל שזז מהר יותר, נמרץ במיוחד.

"ליאם~" טים גנח לנשיקה, רוצה לבקש משהו וליאם ידע את זה, "מה?" ליאם השיב, "תזיין אותי חזק" הוא ביקש וליאם עשה את המבוקש, מרים קלות את גופו של טים לפני שהוא התחיל לזוז בעצמו במהירות, מחדיר את איברו שוב ושוב אל תוך טים שעצם את עיניו בחוזקה ואחז בשערות ראשו האחורי של ליאם, "פ-פאק" הוא גנח והניח את מצחו כנגד המצח של האחר, משעין את עצמו על ליאם בזמן שהאחר עוד המשיך לזוז בחוזקה, עושה את מה שטים ביקש ממנו, "אני הסקס הכי טוב שאהיה לך" ליאם אמר בגיחוך וטים עוד המשיך לגנוח, לא באמת מתכחש, וגם אם הוא רצה להתכחש הוא לא באמת יכל להוציא מילה מפיו, רק גניחות יצאו ממנו.

"ת-תסתום" טים לחש לבסוף לפני שחזר לנשק את ליאם והאחר לא התנגד, מאפשר לטים לנשק אותו ולבסוף גם הוא החזיר לו נשיקה, ממשיך לזיין אותו כמו שהוא ביקש, מענג את הגוף של הצעיר שרק רצה ממנו עוד ועוד.

"אני עומד לגמור" טים לחש וליאם הנהן, "תגמור" הוא אמר והצעיר חיבק אותו, לא בשביל להראות לו איזשהי חיבה, אלא רק בשביל לייצב את עצמו כמו שצריך בזמן שהוא נע גם כן, מאפשר לעצמו לגמור לאחר מכן על חולצתו של ליאם- שעוד זז, לא נותן לטים לנוח כמו שצריך, "ר-רגע ל-ליאם" טים אמר, אוחז בחולצתו של ליאם בחוזקה, "שקט" ליאם אמר והמשיך לזוז בזמן שאחז בישבנו המפמפם של טים, מזיז את גופו של הצעיר לפני שהוא גמר גם כן, ממלא את הקונדום בזרע החמים שלו.

ליאם לבסוף עזב את גופו של טים בעוד שטים המשיך לחבק אותו, מסדיר את נשימותיו, "תקום" ליאם מלמל בזלזול וטים נשך את שפתו התחתונה ברוגז לפני שהתרחק מהחיבוק, מסתכל על ליאם, "אתה אף פעם לא נחמד" טים אמר, "אני צריך להיות נחמד?" ליאם שאל, "לא" טים אמר לפני שאחז בכתפיו של ליאם והתרומם באיטיות, מוציא את האיבר של ליאם ממנו לפני שהוא לקח נייר וניגב את ישבנו הלח.

"אתה לא צריך להיות שום דבר" טים מלמל ברוגז וזרק את הנייר לפני שהתרחק מליאם, חולץ שוב את נעלו ושם את המכנס והבוקסר על הרגל השנייה, מכסה את עצמו לפני שחזר לשים את הנעל.

"תנקה אותי" ליאם אמר והצביע על הזרע שבחולצתו וטים נאנח ולקח נייר, מתקדם שוב אל ליאם ומנגב את חולצתו מהזרע שלו בעוד שליאם הוציא את הקונדום ממנו, זורק אותו לפח ומנקה את איברו גם כן לפני שטים התרחק אחרי שסיים לנקות את החולצה שלו.

"תלך" טים אמר לבסוף, "אל תחזור לקולנוע" הוא ביקש, "אני לא אחזור" ליאם אמר והתרומם לעמידה, מחזיר את הבוקסר והמכנס שלו לגופו החשוף, "אתה חייב לי ארוחה" הוא הוסיף לפני שהזיז את טים ופתח את הדלת, יוצא החוצה וטים נאנח ונעל עליו את תא השירותים, הוא התיישב על האסלה, מניח את ידו על פניו לפני שהוא נאנח לעצמו, "מטומטם אחד" הוא מלמל ונגס בשפתו התחתונה, לא מאמין שהוא נשבר שוב למול ליאם, כשהוא לא רואה את ליאם יותר קל לו להתמודד נגדו, אבל כשהוא רואה אותו, הגוף שלו כאילו ופועל אוטומטית, כאילו והגוף שלו באמת זקוק לליאם, כאילו וליאם הוא התרופה הרגעית שלו לכאב ליבו.

"ועוד הוא רוצה שאכין לו לאכול" טים אמר בגיחוך, מיואש מליאם ולמעשה גם מעצמו והוא התרומם לבסוף ויצא מהשירותים, חוזר לקולנוע בשקט ומתיישב לצידה של אליסון שהביטה עליו בחיוך ביחד עם אביגייל, "איפה ליאם?" היא שאלה, "הלך" טים לחש וכחכח בגרונו ואליסון גיחכה, "נהניתם?" היא לחשה בערמומיות, "לא" טים ענה, "שקרן, לפי איך שאתה נראה זה היה סוער במיוחד" אביגייל אמרה ושלחה את ידה אליו, מבלגנת את שיערו והוא נאנח וסידר מהר את השיער שלו, "תסתכלו על הסרט" טים אמר להן והן צחקקו והנהנו, חוזרות להביט על המסך המקרין בעוד שאליסון שלחה את ידה השנייה אל טים, אוחזת בידו ומעבירה לו מעט אנרגיות והוא חייך לעצמו והביט על הידיים המחוברות, מחזיר לה אחיזת יד גם כן לפני שהביט על המסך, ממשיך לראות את החלק האחרון של הסרט ביחד איתן.
—-

"יאמי" אליסון אמרה כשהאוכל הוגש על השולחן שלהם במסעדה, "תיהנו" המלצרית אמרה בחיוך, "תודה" שלושתם השיבו יחדיו והיא התרחקה, מאפשרת להם לאכול ברצון, "אני כל כך רעב" טים אמר בכנות, "מעולה, סוף סוף תאכל כמו שצריך" אליסון אמרה, "מעניין מה עשית שאתה כזה רעב~" אביגייל זימרה וטים זרק לה מבט רושף כשהתחיל לאכול ואליסון צחקקה ביחד איתה, מוצאות את זה משעשע להציק לטים על הזוגיות המוזרה שלו עם ליאם.
—-

"אני רעב" ליאם מלמל לעצמו כשנכנס לבית, הולך אל המטבח ופותח את המקרר, הוא היה ריק משאריות הבישולים של טים והוא נאנח לעצמו וסגר את דלת המקרר, מחליט להתקשר לפיצה מקומית ולהזמין לעצמו מגש של פיצה שהוא לחלוטין הולך לסיים אותו במלואו.

הוא ישב בסלון, מדליק טלוויזיה ונאנח לעצמו בחיוך, שמח מעצם העובדה שהוא שכב עם טים היום, "בינתיים תזלזל רק בי" הוא מלמל את הבקשה של טים לפני שצחק לעצמו, "אוי טים, אמרתי כבר שאם לא תפסיק להיות חמוד אני אמשיך להציק לך" הוא מלמל ונגס בשפתו התחתונה, נזכר בנשיקות הארוכות שלהם והוא חייך לעצמו חיוך צדדי ומרוצה לפני שדפיקות בדלת נשמעו והוא נעמד והלך לשם, פותח את הדלת ומגלה את שליח הפיצה.

"תודה" ליאם אמר והגיש לו את הכסף ביחד עם טיפ, "בתאבון" השליח אמר בחיוך והלך למעלית בזמן שליאם סגר את הדלת והלך מהר אל הסלון, פותח את המגש ומתחיל לאכול את משולש הפיצה הראשון, "יש לזה טעם של חרא לעומת האוכל של טים" הוא מלמל לעצמו, ממשיך לאכול בכל זאת.
—-

"חיבוק" אליסון אמרה וחיבקה את טים כשהשלושה שכבו על המיטה שלו אחרי שהתקלחו, "אני עייף" כחול העיניים מלמל, "ובצדק" ורודת השיער אמרה בגיחוך והוא נאנח לעצמו והכה קלות את מצחה, "היי, אל תרביץ לה" אליסון אמרה והכתה את מצחו של טים בחזרה והוא נאנח לעצמו בייאוש לפני שצחקק, "אתן כל כך מוזרות" הוא אמר והן צחקקו גם כן, "מה שתגיד" הן אמרו ביחד והוא חייך וחיבק אותן, "מחר יום חדש" הוא אמר והן הנהנו, "לילה טוב" טים לחש, "לילה טוב~" שתי הבנות אמרו ביחד לפני שכולם עצמו את עיניהם, מחכים למחר.


תגובות (1)

את אומרת מז**ן אבל איבר. היגיון!

או כן וגם בת כמה את שאת כותבת 18+?

14/12/2018 20:25
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך