אהבות חדשות

סופי 12/02/2012 934 צפיות 5 תגובות

פרק ראשון: היי קוראים לי רוני,האמת היא שקוראים לי רונית אבל אני ממש לא מתכוונת להגיד את זה לאף אחד!יש לי עניים חום-דבש ושיער בלונד-שטני אני רזה (אבל לא עד כדי כך שבולטות לי העצמות ,בקיצור נורמלית).בקיצור הכל התחיל בקיץ,שמעתי את אמא ואבא מדברים בסלון הם דיברו על פנימיות..רגע לפני זה הייתי רוצה לספר לכם קצת עליי:אני גרה בוילה בכרמל,אבא שלי מנהל רשת מלונות בארץ.אמא שלי עובדת בממשלה. אז בקיצור שמעתי אותם מדברים על פנימיות הם רצו להעביר אותי לפנימיה בגלל שהם לא נמצאים הרבה בבית, ואין מי שישגיח עליי.יצאתי למטבח והם השתתקו,"טוב מה השתתקתם אני יודעת שאתם רוצים להעביר אותי לפנימייה!" ,"חמודה שלי את חייבת להבין אין מישישגיח עליך ואנחנו פוחדים שמשהו יקרה לך ו………" -כן כן עדיף שאני יהיה באיזו פנימייה דפוקה"..!, "טוב כאן סיימנו את הנושא הזה בעוד שבוע את מתחילה לארוז מזוודות ונוסעת לפנימיית "יאנסי' אמר אבא. "אוף אני… טוב מזה משנה מה אני בכלל חושבת אתם עושים רק את משאתם רוצים!!!!" ויצאתי לגינה בכעס,נשכבתי על הערסל והתחלתי לבכות,הכלב שלי וופל טיפס על הערסל וליקק לי את היד.."אני יתגעגע וופל "אמרתי,הוא פלט אנחה עצובה,"אל תדאג אתה תראה אותי בחופשים וליזה תטפל בך(ליזה היא המנקה)".פתאום הרגשתי איך עניי נעצמות ונירדמתי."רוני רוני שמעתי צעקה מתוך הבית בואי לאכול" "אני לא רעבה. אמרתי ונכנסתי לבית, אני הולכת לישון" ,ועליתי למעלה והתקשרתי לחברה שלי שני,"שלום הגעתם לשני תשאירו הודעה בי" ,"הא.. שני זאת רוני תתקשרי אליי".
הלכתי להתקלח,אחר-כך הדלקתי טלוויזיה וראיתי משהו בVOD ואז בדיוק שני התקשרה.
-"הלו מה קורה??"
-יואו שני את לא מאמינה איזה עצבים.."
-מה קרה?"
-"טוב אני עוברת לפנימייה!!"
-"יואו איזה קטע גם אני, לפנימיית יאנסי משהו כזה."
-רגע חכי דקה על הקו…."אימא ,אבא לאיזו פנימייה אני עוברת?!" צרחתי מלמעלה…"פנימיית יאנסי חמודה למה את שואלת"? אמרה אימא ,"לא משנה"עניתי
-שני את לא קולטת!!!!
-מה??
-אני גם בפנימיית יאנסי!!!!!!
יואו איזה מזל לפחות אני יהיה איתך….."
דיברנו עוד קצת ואז הלכתי לישון עם חיוך קטן קטן על הפנים…………………..:)


תגובות (5)

חמוד…. הכתיבה קצת מעצבנת אותי.

13/02/2012 11:07

לא קראתי את זה, רק משלוש שורות אני מבינה שיש לך הרבה לתקן, זו לא הודעה בפייסבוק! תנסי לקרוא את זה, ותביני שזה קשה מאוד.

13/02/2012 11:10

דרך אגב יש לך שם מדהים

13/02/2012 11:10

תודה ,אתן יכולות להגיד מה בדיוק מעצבן אותכם בשביל שאני אדע לתקן.??

14/02/2012 08:30

זה סיפור מאוד יפה ומעניין 3>

21/03/2012 06:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך