אהבות מלאות הפתעות| 1

fearless13 02/05/2012 922 צפיות 29 תגובות

פרק ראשון
נכנסתי לחדרי והתיישבתי במחשב. ראיתי את הפרסומות האלו שתמיד יש כשנכנסים לאינטרנט, פרסומות שמושכות את העין, בצבעים בוהקים. וכמובן שפרסומת כזאת משכה את עיני. ״ כנס, מלא את פרטיך, ואולי תזכה בלשיר שיר בסטודיו של ג׳יימס נייט!, יחד עם ג׳יימס עצמו!!!״ אוח, ג׳יימס נייט, כוכב הרוק של הנוער כל הבנות ממש מתות עליו, חוץ ממני. נכנסתי למודעה לא מתוך עניין אלא כדי לשמור אותה לחברתי דיימי, היא מעריצה מאוד גדולה שלו, לעומתי, אף פעם לא שמעתי שיר שלו, אבל אני גם לא מעוניינת בכך, כל המפורסמים שווייצרים מגעילים שחושבים רק על עצמם. אני חייבת להודות, הוא נאה במראו, אבל זהו בטח רק פוטושופ.
למחרת בבוקר, נכנסתי לכיתתי, ונגשתי אל דיימי אשר רבה בפעם נוספת עם בן דודה בראיין, הלומד איתנו באותה כיתה. ״תזכירי לי למה בחרנו ללמוד ביולוגיה דווקא עם בראיין?״ שאלה אותי לאחר ששמה לב אלי וסיימה לריב עם בראיין. ״בחרנו ללמוד ביולוגיה, ובראיין החליט שגם הוא רוצה ללמוד ביולוגיה באותו היום!״ הזכרתי לה. ״אה, נכון…״ אמרה ודפקה בידה השמאלית על מצחה. ״שכחנית שכמותך״ צחקקתי, ואז נזכרתי בפרסומת שראיתי אמש. ״ דרך אגב, ראיתי פרסומת שכתוב בה שאם תמלאי את הפרטים שלך תוכלי לשיר עם ג׳יימס נייט.״ אמרתי.
״אני מקווה בשבילך ששמרת אותה!״ איימה עלי. ״מה את חושבת? בטח ששמרתי״ אמרתי בקול מעט מתחכם. ״תודה!!!״ אמרה וקפצה עלי לחיבוק. ״אין… בעד… מה…״ אמרתי מעט נחנקת מהחיבוק שלה. ״ אני… נחנקת…״ אמרתי לה באותו הקול. ״מצטערת״ אמרה ושחררה אותי מהחיבוק שלה. ״תודה״ אמרתי ושפשפתי את גרוני. ״טוב, היום אני באה אלייך, ואנחנו רושמות אותי לתחרות עם ג׳יימס נייט המושלם!״ אמרה. ״אני לא מבינה מה יכול להיות מושלם בשוויצר מגעיל!״ אמרתי ועשיתי פרצוף נגעל.
״ את לא יכולה לשפוט את כל הכוכבים רק בגלל אבא שלך. לא כולם כאלו!״ אמרה. ״אולי לא ואולי כן מי יודע!״ אמרתי מעט בכעס אני לא אוהבת כשמזכירים את אבא שלי, או את מה שהוא עשה לי, ולאימא שלי. הצלצול נשמע והתיישבנו במקומותינו מר ברגים הזקן נכנס והתחיל להרצות לנו על הצפרדעים, אני לא הקשבתי לו משום שהייתי עסוקה בשליחת מסרים טלפוניים לדיימי. ״בא לך לבוא היום למשחק של אח שלי? הוא דלוק עלייך והתחנן אלי שעה כדי שאני אביא אותך.״ שלחה לי דיימי. ״לא יודעת.. אולי ״ שלחתי לה. ״נו בואי יהיה כיף נסתכל על הבנים שמשחקים״ היא שלחה לי. ״טוב או…״ התחלתי לכתוב אבל מר ברגים נעמד מעלי ״גברת ג׳ייקובס, תני לי את הטלפון שלך, תקבלי אותן בסוף השיעור״ אמר והסתכל על הטלפון שלי על מנת לבדוק עם מי אני מתכתבת. ״ גם את גברת פלין״ אמר מר ברגים ופנה לכיוון דיימי ״אבל…״ דיימי התווכחה, אך מר ברגים הסתכל עליה במבט מאיים ״טוב..״ ויתרה, ונתנה לו את הטלפון שלה.
השיעור הסתיים, ומר ברגים החזיר לנו את הטלפונים ״ושאני לא אראה יותר התכתבויות בכיתה״ נזף בנו. ״אז… את רוצה לבוא לאימון של אח שלי?״ שאלה, ״לא… עדיף שתבואי אלי ונרשום אותך לדבר הזה עם ג׳יימס נייט.״ אמרתי. ״כן!״ אמרה ודילגה בעליזות מן הכיתה לכיוון שער היציאה. ״נו בואי כבר!!!״ הפצירה בי.
רצתי לכיוונה, ״כל כך הרבה זמן לוקח לך לרוץ מהכיתה לשער?״ נזפה בי. ״כן, בואי, נלך.״ אמרתי לה והלכנו לכיוון ביתי. כעבור כעשר דקות הגענו לביתי, בית שאמי בנתה משום שהיא אדריכלית. הבית גבוה ומרווח צבוע בצבע צהבהב, ועם חלונות ועליהם וילונות בצבעי תכלת וטורקיז, אותם אני בחרתי. נכנסנו פנימה ״ אני בבית!״ זרקתי לעבר אמי העמדה במטבחון ובישלה ארוחת צהריים. ״דיימי פה!״ הוספתי. ״היי דיימונה, היי ג׳ניפר.״ זרקה לעברינו. ״גברת ג׳ייקובס, אנא קראי לי דיימי.״ ביקשה דיימי. ״רק אם תקראי לי הילי״ אמרה אמי.
״מוסכם.״ סיכמה דיימי.
עלינו לחדרי והתיישבנו מול המחשב, פתחתי את הכתובת, וקראנו על מה צריך לענות, ״אוי לא!״ אמרה דיימי.
״מה קרה?״ שאלתי בחשש.
״צריך להוסיף קובץ ובו אני שרה! אני לא יודעת לשיר!״ התלוננה, ״אבל…״ הוסיפה והסתכלה עלי במבט ערמומי, הבנתי למה היא גוררת, אני הלכתי בשנה שעברה לחוג פיתוח קול. ״לא, דיימי!״ אמרתי.
״אבל״ אמרה והסתכלה עלי בעיניים עצובות, ״אם תשירי איתו את תכירי לי אותו ותגשימי לי חלום!״
לפתע צלצל הטלפון של דיימי, היא יצאה מחדרי ולאחר כמה דקות חזרה והודיעה ״אמא שלי אמרה שצריך לנסוע לסבתא, אז אני הולכת, נדבר מחר על זה, אבל תחשבי בבקשה!״ אמרה ויצאה מחדרי. אני הלכתי לישון. נשכבתי במיטתי וחשבתי על בקשתה של דיימי עד שנרדמתי.


תגובות (29)

אני יודעת שזה קצת ארוך אבל….. תקראו, השקעתי בזה די הרבה זמן.

03/05/2012 05:42

נשמע מעולה, קרן! ואם אני לא טועה, השתפרת בכתיבה שלך!
מעניין אותי לדעת את ההמשך…
אגב, זה הסיפור שבו מחברים מהאתר ישתתפו? :)

03/05/2012 06:14

לא… זה סיפור אחר הזה של החברים מהאתר יעלה היום- לא לפספס!!!

03/05/2012 06:15

עאעאעאעאע תמשיכי!!!

03/05/2012 07:42

הסיפור שלך פשוט מושלם אהבתי מאד מאד מאד מאחלת לך שבוע טוב ותמשיכי לכתוב כאלה סיפורים יפים ואת השם קרן אני מאד מאד מאד מאד אוהבת ☺☺☺☺☺☺ ממני בקי ♥

06/05/2012 06:55

הסיפור מדהים!! תמשיכי…

08/05/2012 12:34

למי שרוצה להבין את הסיפור טוב יותר- http://www.youtube.com/watch?v=OgrD605V3zA&feature=youtu.be

15/05/2012 06:19

מתי תמישכיי סיפורר מדהייםם !?!?
אני אוהבת כאלה סיפורים …
תגידי את קיבלת את הפרטים ששלחתי לך לגבי הדמות שלי בסיפור של כול מחברי
האתר או שזה היה מאוחר מידי !?
אהה וגם מתי תתחילי אותו !?

15/05/2012 06:27

לא קיבלתי דנה, אני עוד לא התחלתי את הקטע בו המחברים באתר מופיעים אבל הסיפור התחיל להיכתב. תודה דנה,אני אמשיך היום בערב :)

15/05/2012 06:28

סיפור חמוד!!! וגם ראיתי את הטריילר:)
חחחח את אוהבת את לוגן מביג טיים ראש?
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!=)

15/05/2012 06:30

אז לאן לשלוח לך כדי שתוסיפי אותי לסיפור !?

15/05/2012 06:35

לפה: [email protected]

15/05/2012 06:37

אני לוגאברית :) וגם קנדלית וקרליטוסית וקצת מסאלוברית :)

15/05/2012 06:38

ואוווווווווווווווווווווו
איזה כישרון ילדה אהבתי ברמות!!!

את חייבת
אבל חייבת
להמשיך מהר!!

15/05/2012 06:40

ודרך אגב קיבלת את המידע ששלחתי לך עליי????
ועם כן אז את סמה אותי בסיפור ועם כן אז בבקשה אל תעשי אותי פאקצה!!

15/05/2012 06:42

תבדקי בעוד כמה דקות אם זה שלח לך , אם לא איפה לשלוח לך !?

15/05/2012 06:43

יובל-קיבלתי, כבר יש לי פאקצה אז אל תדאגי
דנה- קיבלתי

15/05/2012 06:45

אני מקווה שאת לא שונאת את הדמות שלי !!

15/05/2012 06:47

למה לשנוא? היא חמודה לדעתי! דרך אגב, כבר יש עיר שבה כל הדמויות גרות אז אני משנה את הקטע עם בוורלי הילס

15/05/2012 06:49

בסדר :D

15/05/2012 06:50

אממ… קרן? שלחתי לך.
חוץ מההורה אולימפי..:)

15/05/2012 06:55

קיבלתי רינת. יואו לסרטון שלי יש כבר 10 צפיות!!! טוב… יש לי סרטון עם מאה+ צפיות, אז זה לא הישג…. אבל מספר עגול. מי תהרוס אותו?

15/05/2012 09:25

קרן עשר צפיות ותגובה שלי!!
(natalibuba)

15/05/2012 09:27

יש לי כמה תגובות :)

15/05/2012 09:28

אם יש שם של dannosh2 , זאת אני :)

15/05/2012 09:30

לא פייר! אני הגבתי ראשונה כן??

15/05/2012 09:30

כן את ראשונה לין.

15/05/2012 09:31

אני גם רוצה להיות בסיפור שלך!

15/05/2012 09:31

חחחחחחחח איי קנו איט :):)
הגבתי שוב חח

15/05/2012 09:32
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך