אהבתי ,התאהבתי ו…נפגעתי! פרק 1♥

13/04/2014 1146 צפיות 3 תגובות

אני אוהב אותך ואני בחיים לא אפגע בך… את יודעת את זה, נכון?\" בהה בעיניי.
"לא תפגע בי?" שאלתי ודמעה צצה בעיניי.
"לא אפגע בך…" חייך אליי חיוך קטן. חיוך מזויף שמסתיר את השקר.
"אני אוהב אותך" המשיך לומר ושפתיו התקרבו לעבר פניי. התחמקתי משפתיו ופרצתי בבכי.
"יש דבר אחד שאתה לא מבין.." מחיתי את דמעותיי.
"מה?" שאל.
"אתה כבר פגעת בי" קמתי מהספסל והותרתי אותו לשבת שם לבד.

***

"את לא מבינה איך אני אוהבת אותו בחיים שלי לא אהבתי ככה אני רואה אותו ואני מרגישה … אני לא יודעת אפילו איך להסביר לך את זה ליבי פועם בחוזקה בראשי רצות מחשבות אולי יום אחד אני והוא נתחתן , נקים משפחה ,נהיה הזוג הכי מאוהב על פני אדמות".
" אווו מי שהיא מאוהבת פה …" אמרה נוי, חברתי הטובה וחייכה חיוך מובך.
"אני ממש אוהבת אותו …רק חבל שזה לא הדדי " אמרתי בעצבות
"אל תדאגי יבוא היום שאת וארז תהיו הזוג הכי יפה שקיים " אמרה נוי
"כן רק אם המאיה הזאת לא הייתה נדחפת ולוקחת לי את ארז .."
"תירגעי .. לא קורה בניהם כלום הם רק ידידים טובים " אמרה נוי כדי לעלות חיוך על פניי
"כן אבל את רואה איך הוא מסתכל עליה , ואיך שהם כל היום ביחד …את רואה שהוא אוהב אותה מה היא יותר יפה ממני?, יותר חכמה?, כשרונית?, טובה?, מה?! אני לא מבינה ?" אמרתי בקול מפונק.
"מה פתאום" ענתה נוי.
"לא יודעת , הדבר היחידי שאני יודעת זה שאני אוהבת אותו ואני הולכת להילחם עליו ושום מאיה לא תעצור בדרכי " אמרתי בכעס
התקדמנו לעבר הכיתה.
נכנסתי לכיתה התיישבתי בשולחן לבד. במקרה גם מאיה ישבה לבד .
המורה כבר הייתה בכיתה, וכרגיל ארז הבחור הכי חתיך בכיתה חייב לדפוק איחור אופנתי ..

הוא נכנס. המורה פנתה אליו בקול עצבני: "נו ארז תחליט כבר ליד מי אתה יושב ליד מאיה או ליד ליאן".
בראשי עברה המחשבה שאולי הוא ישב לידי, אך מיד שיניתי את דעתי.
נו ברור הוא ישב ליד מאיה הרי הם ידידים טובים הם כל הזמן ביחד מה הסיכוי שהוא ישב לידי .
אני פתאום רואה את ארז ניגש לכיווני כאשר הוא מחייך לתומר חברו הטוב.
אני הייתי בעננים הוא התיישב לידי כאילו מה הסיכויים שהבחור הכי חתיך בשכבה ישב דווקא לידי (אני הרגשתי שאני בתוך איזה חלום שלא רציתי להתעורר ממנו).
שמעתי את הקול הגברי של ארז פונה אליי: "תראי תפרצוף של מאיה איך הוא נהיה אדום כשישבתי לידך כמו עגבנייה" צחק.
אני צחקתי איתו. כמו תמיד. הרי כשאת מאוהבת במישהו, אפילו כשהבדיחות שלו לא הכי מצחיקות, את צוחקת ממבוכה.
מאיה ידעה שאני אוהבת את ארז ואני ידעתי שהיא גם כן. התחרינו על אותה משבצת, נקרא לזה ככה. חיוך היה מרוח על פניי כאשר ארז המשיך לדבר איתי, למרות שלא כל כך הקשבתי לדבריו. האהבה משגעת אנשים.
מאיה הסתובבה ועשתה כאילו לא אכפת לה למרות שידעתי שבתוך תוכה היא מתפוצצת מעצבים . מתפוצצת בגלל הסיבה שארז בחר להתיישב לידי על פניה.
פתאום נשמע צלצול להפסקה.
קמתי לגשת לכיון נוי לשתף אותה בהתלהבות, אך פתאום שמעתי קול מאחוריי: "חכי שניה". זה היה קולו של ארז ..חיוך דבילי עדיין היה מרוח על פניי: "מה ?!".
בקול עדין ומתלהב ענה :"יש מצב אני ואת… סרט היום?".
בתוכי רציתי מאוד, אך רציתי לשחק אותה 'קשה להשגה' כמו שאומרים.
"נראה לי קבעתי עם נוי… אולי מחר תדבר איתי" אמרתי.

"נו אז אני אדבר עם נוי ואסביר לה כמה זה חשוב שניפגש" ניסה לשכנע אותי.
קמתי לכיון נוי ואמרתי לו: "נראה כבר", עדיין ממשיכה להיות 'קשה להשגה'.
עזבתי את ארז.
"נוי ארז הבחור הכי חתיך בשכבה הזמין אותי לצאת איתו לסרט"אמרתי לה בהתלהבות
"נו אמרתי לך שזה יקרה …ראית ת'פרצוף של מאיה?!… נו ומה אמרת לו?" התעניינה.
"אמרתי לו שאני קבעתי איתך ושידבר איתי… אולי נלך מחר".
"נו ו..?" אמרה נוי בסקרנות.
"הוא אמר שהוא ידבר איתך… ויסביר לך כמה זה חשוב …אני לא מאמינה שהוא הזמין אותי!" צעקתי מרוב התלהבות, בדיוק תומר חברו הטוב של ארז עבר ושמע זאת.
תומר ניגש לכיון ארז ושאל: "מה אתה הזמנת את ליאן לצאת איתך?".
"כן, איך אתה יודע" ענה ארז.
"עברתי במסדרון ושמעתי אותה מספרת לנוי. אבל רגע… חשבתי שאתה בעניין של מאיה, לא?"
"כן, מי אמר שלא?" אמר ארז בקול מתרברב.
"מה זאת אומרת?" שאל תומר
"מה אי אפשר להיות גם עם מאיה וגם עם ליאן?" שאל בציניות.
"אהה.. הבנתי אותך.. אבל רגע, ליאן לא תיפגע מזה? מאיה עוד בסדר אבל אתה יודע איך ליאן.. רגישה .." אמר תומר בדאגה.
"אל תדאג תן לאחיך לטפל בעניינים…" אמר ואז המשיך: "מה? מה זה הפרצוף הזה מה אתה לא שמח בשבילי?".
"לא… מה פתאום… מזל טוב אחי .. כל הכבוד !" ענה תומר במהירות.
רק דבר אחד ארז לא ידע.. הוא לא ידע שתומר אוהב את ליאן…


תגובות (3)

תמשיכייי

13/04/2014 22:39

מושלמייי♥

13/04/2014 22:49
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך