היי, אז בעצם זה סיפור על נערה שהייתה מאוהבת בחבר ילדות שהיה הכי קרוב אליה. אבל אז למרבה הצער הוא היה מאוהב באויבת שלה מישהי שהיא לא סבלה מאז הגן, יסודי ועד התיכון. בהמשך היא תכיר חברים,איומים,אכזבות ויכול להיות שגם אהבה חדשה.

אהבת אמת או שקר? (1)

היי, אז בעצם זה סיפור על נערה שהייתה מאוהבת בחבר ילדות שהיה הכי קרוב אליה. אבל אז למרבה הצער הוא היה מאוהב באויבת שלה מישהי שהיא לא סבלה מאז הגן, יסודי ועד התיכון. בהמשך היא תכיר חברים,איומים,אכזבות ויכול להיות שגם אהבה חדשה.

אני אוהב אותה.

היה לי קשה לשמוע את זה ממנו.
לאחר הרבה זמן שאני מכירה אותו הוא אוהב דווקא אותה!?
למה? איך? מתי?
זה לא הגיוני, הוא אמר שתמיד יתמוך בי.
כשהוא אמר את זה ראיתי שחור הוא ליטף את ראשי כמו שתמיד עשה בילדות
ושאל אם הכל בסדר.
עניתי לו שכן לא יכולתי להגיד לו את האמת לא רציתי להכאיב לו, הוא צריך ללכת אחרי הלב שלו ולא שלי, כנראה זאת הבחירה שלו.. לא אעמוד דרכו.
הוא שאל מה דעתי, היה לי קשה להוציא מילים אז נדדתי בראשי. הוא חייך ונישק אותי במצח.
הסמקתי אבל ידעתי שהוא לא מרגיש את מה שאני מרגישה וזה מה שלבסוף מחק את החיוך שלי.
עבר שבוע מאז שהוא ניסה בכל מני דרכים להתחיל איתה, אבל לא ממש הצליח לו אז הוא
ביקש ממני עזרה. לא יכולתי להתנגד, לא רציתי שישנא אותי אז עניתי לו בכיף, אחרי הכל אתה החבר הכי טוב שלי ואשמח לעזור לך כשתמיד תזדקק לי. זה מה שהוא תמיד היה עונה לי כשהייתי צריכה אותו.
יום למחרת פגשתי את אותה הנערה.
נגשתי אליה והבאתי לה בעצם את הפתק שהוא כתב בשבילה.
וישר הלכתי לא רציתי להיות לידה כשהיא קוראת אותו, סבלתי מכל ר-ג-ע.

עברו חודשיים מאז שהם יוצאים.

הנערה הזאת היא ה-א-ו-י-ב-ת שלי!
מגיל קטן. ;(


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך