האמת זה סוג של פתיח של הסיפור בפרק הבא הוא יתחיל.

אהבת אמת או שקר? (4)

האמת זה סוג של פתיח של הסיפור בפרק הבא הוא יתחיל.

חבר ילדות- האהבה הראשונה שלי.

אפשר להגיד ששמחתי שניקול הייתה איתי.
חזרתי הביתה, הלכתי לחדר ושכבתי על המיטה והתבוננתי בתקרה על הכוכבים הזוהרים בחושך שאני ודניאל הדבקנו כשהינו קטנים, הצעה שלו.
כשהייתי קטנה פחדתי מהחושך אז כשדניאל ישן אצלנו תמיד רציתי שישן איתי ושיחבק אותי הכי חזק כך שאוכל להרדם וזה עבד, הוא האור שלי. כשהוא לא היה ישן אצלנו אז הייתי מתקשרת אליו לא יכולתי בלעדיו אבל הייתה תקופה שהוא היה צריך לטוס לכמה חודשים לאוסטרליה ויצא לנו פחות לדבר (השיחות מח"ול היו יותר יקרות בעבר..) אז לפני שהוא טס הוא הגיע לבית שלי עם חפיסת מדבקות שזוהרות בחשוך ואמר בואי נוסיף לחדר שלך קצת אור, התחלנו לקפוץ על המיטה כל כך גבוהה שהצלחנו להגיע לתקרה ולהדביק אותם.
ליום ההולדת שלי הוא הביא דובי גדול שאוכל לחבק בלילה, ואני שומרת אות עד היום.
הוא תמיד היה במקום הנכון ובזמן הנכון לעזור לי, לפני כמה שנים טיילנו בפארק אחרי בית ספר הוא הציעה לי גלידה, אמרתי "טוב" הוא ביקש שאחכה לו בספסל, חיכיתי.
לאחר כמה ד'ק שהוא הלך הגיע חבורת נערים בני 15-16 ככה הם היו נראים, הם התחילו להתקדם לכיוון שלי, התחלתי לרעוד אני עוד הייתי רק 11-12 אחד מהם ישב על הספסל שעמדתי לידו והתקרב אליי.. התחלתי להלחץ הייתי מכווצת רעדתי, הוא הושיט את היד שלו לכיון הראש שלי, כשהוא נגע בראש קפאתי לא יכולתי לזוז התחילו לזלוג דמעות, פחדתי. לא הייתי מסוגלת לצעוק לקרוא לדניאל!! ואז ראיתי את האור שלי. דניאל ראה אותי הוא התחיל לרוץ לכיווני עם הגלידות וצעק עליהם ואמר להם לא לגעת בי! ושאני שלו, וכשהם התכוונו ללכת אחד מהם אמר "לא ידענו שיש לה חבר."
כשהוא אמר את זה הפסקתי לבכות והסמקתי.. לאחר שהם הלכו , דניאל הסתכל לי בעניים ושאל אם הכל בסדר, עניתי לו שכן והביא לי את הגלידה עניו הכחולות זהרו והשיער השטני שלו התנופף ברוח, ואז הוא חייך את החיוך שלו החיוך היפה שלו.
ואז הבנתי שאני מ-א-ו-ה-ב-ת. האהבה הראשונה שלי..
לא יצא לי להגיד לו את זה ואני לא חושבת שיצא, מאוחר מדי.
הגיע הזמן להתחיל מחדש ולהגיד את האמת לדניאל, אסור לי לשמור את זה בפנים.
בטח ישמע לו מוזר או רגיל כי בטח בכל יום מישהי חדשה מתוודה בפניו.

ה-ת-ח-ל-ה ח-ד-ש-ה.


תגובות (2)

את כותבת ממש יפה.

04/10/2016 17:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך