alaska
בבקשה אל תיתן לי להפגע

אהבת אמת?

alaska 18/07/2016 770 צפיות 2 תגובות
בבקשה אל תיתן לי להפגע

כבר מהפעם הראשונה, אתה נותן את הכל. מהיום הראשון בו ראיתי אותך, שמח ונמרץ להכיר אנשים חדשים. ביום ההוא בו ביקשת ממני שאוסיף את המספר שלי לטלפון שלך.
אני יודעת שביקשת את זה מעוד מישהו, אבל גרמת לרגע הזה להרגיש מיוחד בשבילי.
ובפעם שאחריה, שישבת לידי בכיתה, ושנינו לא הבנו כלום ורק חיכינו לפסקה. איך כשיצאנו משם אמרת לי שאתה יושב לידי גם בפעם הבאה.
ואז כשסיפרת לי שאתה יוצא עם מישהי, ולא ידעתי מה לומר, אבל זה לא היה נראה כאילו זה משנה לשנינו בכלל.
וביום ההוא שהיינו צריכים ללכת לים, כולם. ובסופו של דבר כולם נעלמו ונשארנו רק שנינו. ואמרת שבכל זאת כדאי ללכת. אז הלכנו ביחד והזמן חלף על פנינו.
וכשכיסית אותי מאחור במגבת יבשה כשהיה לי קר ממי הים, וחיממת לי את הלב.
וכשרציתי לשכב על הדשא באי תנועה מרוב עייפות, אז נשכבת במקומי והנחת את ראשי עליך, כדי שלא אתלכלך.
ואיך ליטפת את שערי, כמעין שיר ערש שקט וטוב.
ואז, כשבהינו בעננים ואמרת שזה יכול להצליח בינינו, ואולי כדאי שתיפרד ממנה, בשבילי.
ושלושה ימים אחרי, כשישבת לידי בשיעור, אמרת לי שבשבילי תעזוב כל אחת.
אני שלך כבר מהרגע הראשון, ונותר לי רק לקוות שהקסמים שלך לא עובדים על בנות אחרות.


תגובות (2)

מקווה שהוא לא יפגע (אבל מצד שני זה לא אומר שהוא פוגע בזאת שהוא יוצא איתה?)
אהבתי את הכתיבה =)

19/07/2016 21:17

    אם תקראי את הסיפור שהעלתי אחרי זה, תביני שבסופו של דבר הוא פגע בשתינו. ואיכשהו, אני בכל זאת חושבת שהוא מלאך שעושה הכל מתוך רצון לא לפגוע באף אחד בעתיד

    20/07/2016 18:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך