אהבת ילדות עונה שנייה פרק 21

12/03/2014 1330 צפיות 4 תגובות

"עכשיו זה אומר שאין יותר בתאל בלי הרגשות" אמר אושרי אחרי שהתנתקו מהנשיקה אבל אנחנו עומדים צמוד אחד לשני מחובקים "תמיד הראתי אהבה" "לא כמו שאת יודעת" "יהיה בסדר" אמרתי לו לא רציתי לדבר על זה שאנחנו ככה,"בוא נלך קר לי" "לאן יפה שלי?" "נישב באיזה מקום סגור נדבר" "אצלי בבית?" שאל "יאללה" אמרתי והוא בא להתקדם לאוטו "ובטח נראה לך שאני ילך בחול על העקבים" "חחח התחלנו עם הפינוק?" "אתה יודע שאני שונאת חול ועוד יותר שונאת לבוא לפה עם עקבים אשמתך שהבאת אותי לפהה" אמרתי עם חיוך מנצח אחרי שהוא בא והרים אותי "מזל שאת חצי עוף" אמר וצחקתי,אחרי רבע שעה הגענו לבית שלו,הבית היה חשוך ההורים שלו ועדי ישנו ונתי בטח אצלי בבית עלינו לחדר שלו בשקט אושרי החליף לבגדים לפיג'מה ואני הורדתי נעליים ונכנסתי מתחת לשמיכה להתחמם מהקור שבחוץ,"חלום חייך התגשם" אמרתי לו אחרי ששכבנו במיטה שלו אחד מול השני "כפרה עלייך אין לך מושג כמה התגעגעתי" "גם אני נסיך שלי" ,"מה יהיה הסוף איתנו כל פעם מכשול אחר" "בוא נברח" "יאללה מחר אורזים תיק" "בלי תיק מאמי נקנה שם דברים" "חחחח תכניסי אותי למינוס מליון שקל את והפינוק שלך" "נו מה רע אמרתי" "מה רע?" אמר והתחיל לדגדג אותי וכולי נקרעת מצחוק אחרי 5 דקות של צחוק יצא מצב שאושרי שכב מעלי הסתכלנו אחד לשני בעיניים "בא לי ממך ילד,שתהיי שלי לכלם החיים" אמר ואני הייתי בהלם "בע"ה עוד שנתיים חיים שלי" ונישקתי אותו,אחרי 2 דקות החלפתי בגדים לפיג'מה נכנסתי למיטה שמתי עליו ראש ונרדמנו.
יום שישי בבוקר קמתי שאני לצד הגבר של החיים שלי כולו עדיין רדום פתחתי את האייפון וקיבלתי מלא הודעות וישר עלה לי חיוך כמה התגעגעתי לכל האהבה הזאת,החלפתי בגדיים לטייץ וסתם קפוצון שלקחתי מאושרי נעלתי את הנעלי בית שיש לי אצלו וירדתי למטה "בוקר טוב" אמרתי לאיריס שהייתה במטבח ונבהלה ממני "אה כפרה עלייך מה את עושה פה על הבוקר?" שאלה אותי עם המבטא המרוקאי שלה "ישנתי פה,אבל אני הולכת עכשיו לבית לעזור לשרה לשבת" "ישנת פה יא שובבה" אמרה וצחקתי "לא היה כלום באמת..מסרי לנסיך שלי שהוא קם שהתקשר" נתתי לה נשיקה ויצאתי לכיוון הבית ברגל. "ואת ממתי הולכת ברגל?" שמעתי קול מתוך אוטו וזה היה שחר הבן של אבי "חחח ראית מזה לא רציתי להעיר את אושרי כולה 5 דקות הליכה לא צריך להגזים" אמרתי לו תוך כדי שאני נכנסת לאוטו "כן גברת פינוק ומי אמר שאני נוסע לבית?" "תקפיץ אותי כפרה עלייך אני שפוכה" "עבר עלייכם לילה סוער?" אמר וישר דפקתי לו כאפה לעורף "למה חזק?" שאל "שתלמד לא להתעסק בעיניינים לא שלך ולשאלתך עבר עלינו לילה רגוע מאוד".חייכתי לו "יאללה יא שובבה הגענו רדי" אמר "תודה כפרות" אמרתי ויצאתי מהאוטו נכנסתי לבית ובגינה ישב רון המשכתי להתקדם לתוך הבית "שלום גם לך גברת נעלמת" אמר לי רועי "ישנתי אצל אושרי" "אני יודע כפרה..אני שמח שהשלמתם" אמר וחיבק אותי "אמא שלך צריכה עזרה?" "לא יודע אבל אני צריך אולי תבואי איתי לקניון?" "אתה וקניון..ועוד אתה מבקש ממני לבוא איתך?אתה בטוח שאין לך חום" שאלתי אותו "נו חיים שלי זה חשוב תתארגני 10 דקות וניצא" "שרהה" צעקתי לה והיא בא לסלון "מה קרה הקדמת על הבוקר" "אני יכולה ללכת עם רועי לקניון?" "כן בטח כפרה" אמרה ואני עליתי להתארגן."סוף סוף טוב לך" אמר רועי שאני והוא עלינו לאוטו בדרך לקניון "עברתי שנה לא קלה אבל חושבת שמתחיל להיות טוב","את לא מבינה כמה טוב לנו שאת ככה" חייכתי אליו את החיוך הכי גדול שלי "אתה אפילו לא מבין כמה הכל היה חסר לי,אתה מכיר אותי רועי כמה גאווה ואגו יש לי ולמדתי את זה ממכם אז הראתי שהכל בסדר אבל בפנים הנשמה שלי שרפה העיניים כל הזמן אם דמעות בחיים לא עברתי דבר כזה בכל הילדות והבגרות שלי ואני מקווה שזה שיעור לכל החיים השנה האחרונה הזאת" "אני גם מאוד מקווה יפה שלי,אבל מה עם רון את לא מתכוונת לדבר איתו לסלוח לו?" שאל והגענו לקניון "יאללה שופינג" אמרתי מתעלמת ממה שהוא אמר ויצאתי מהאוטו וכך גם רועי "אז לכבוד מה אתה צריך את הקניון כ"כ דחוף?" "ההורים של מור באים היום לארוחת שישי" אמר "הופה הופה,אז גם אני צריכה בגדים" "ברור כפרה אני יודע" אמר אני ורועי התחלנו להסתובב בחנויות של הקניון לחפש לו בגדים בהתחלה חיפשנו לי ואז עברנו אליו נכנסו לחנות של מותגים,ורועי נכנס למדוד כמה ג'ינסים "אוף תומר אתם חייבים להביא גם דברים לבנות כמו פעם" אמרתי למוכר של החנות והוא צחק היה לי טלפון זה היה אושרי "בוקר טוב נסיך עולם" אמרתי באושר "בוקר טוב נשמה שלי..מתי קמת?" "בסביבות 9 לא רציתי להעיר אותך..מאמי אני עם רועי בקניון הוא מודד בגדים 10 דקות אני יחזור אלייך טוב?" "כבר בקניון..טוב כפרה בלי לבזבז יותר מידי" אמר וצחקתי "ביי נשמתי אוהבת" אמרתי לו וניתקנו "וואי מהממם" אמרתי לרועי אחרי שהוא שם כמה ג'ינסים וחולצות בחרנו לו הופעה מושלמת.רועי שילם על הבגדים ויצאנו מהחנות "יאללה לבית" אמר "לבית" אמרתי ויצאנו מהקניון שעלינו על האוטו חזרתי לאושרי "פשש זה היה מהר" אמר "אל תדאג בזבזתי לפני שהתקשרת" "אושריי הילדה מאושרת" צעק לו רועי וסימנתי לו לשתוק נהייתי אדומה "שימי אותי על רמקול יפה שלי" אמר "דבר" "רועי איתה הלכת לקניון?לא בזבזה לך חצי מהמשכורת" אמר "בשביל שהיא תיהיה ככה גם הלוואה אני יקח בשבילה" אמר "אתה רואה,תיהיה כמו רועי" "קיצר אחי תבוא אלינו היום בערב גם ההורים של מור באים" "אין בעיה כפרה אני יבוא" אמר וניתקנו,הגענו לבית "מאלה כל השקיות האלה" אמר נוי "אל תדאג גם לך דאגת,בוא ללמעלה תראה" עלינו לחדר שלי והוצאנו את כל הבגדים מהשקיות "כפרה עלייך איך דאגת לי" אמר,שמתי שירים במחשב סוף סוף אני יכולה להגיד שמתחיל להיות לי טוב "נו כוסאמק מי שם שירים צעק רון ונכנס לחדר של הבנים "נוי יש מצב להנמיך אני גמור מעייפות?" פנה לנוי "כן אחי" אמר לו ורון יצא מהחדר,"אני מנמיך טוב כפרה" "תנמיך" אמרתיי לו "את לא רוצה לנסות לדבר איתו?" ?ממש לא..להזכירך עד לפני כמה חודשיים גם אתם לא אהבתם אותו","אמרתי לך לפעמיים צריך לשים אגו וגאווה בצד אבל אני לא שופט אותך" "טוב שכך" אמרתי לו ויצאתי מהחדר שלו לסד את הדברים שקניתי,"מאמי" אמרתי לאושרי שענה לי בפלאפון "אה יפה שלי משהו דחוף אני עסוק?" "לא כפרה אבל אתה בא היום" "כן חיים שלי אני יהיה אצלך לפני כניסת שבת" "טוב נסיך שלי אוהבת" וניתקנו,התכוננתי לשבת לבשתי שמלה חצאיא עור גבוה שחורה עם חולצה בטן בשחור לבן אבל לא רואים כלום עם נעל עקב שחורה את השיער השארתי פזור וירדתי למטה ששמעתי את הקול של אושרי נכנס "כפרה שלי כמה את יפה" אמר ונישק אותי "כן אדון אושרי זה שחזרתם לא אומר שאתה צריך לנשק אותה מול הפרצוף שלי" אמר לו אבי ואני נהייתי עגבנייה כולם צחקו,"אתה תסלח לנו על זה ועכשיו תעשה לנו תמונה" אמרתי לאבי והושטתי לו את האייפון שלי,אבי צילם אותנו ואושרי העלה את התמונה לפייסבוק "אהבה של פעם בחיים" רשם ותייג אותי,הורים של מור הגיעו ממש חמודים היה ממש כיף אחרי הארוחה ישבנו בבית לא רצינו לצאת,דפקו בדלת וקמתי לפתוח זאת הייתה נערה ממש יפה "היי" אמרתי לה "רון כאן?" שאלה "כן בואי כנסי" והכנסתי אותה רון קם לכיוונה "תכירו זאת מאי" אמר "פשש למה לא למה לא" אמר לו שחר ישבתי ליד אושרי המשכנו לצחוק ואחרי חצי שעה עלינו לחדר "אתה עוזב אותי עכשיו לשבועיים" אמרתי לו והתפנקתי עליו כמו תינוקת" "זה יעבור מהר חיים שלי" אמר וחיבק אותי אליו "בתאלי?" אמר "אה" עניתי "את לא חושבת שאנחנו צריכים לדבר עם רון ולסגור איתו את העניין?" שאל.ואני לא מבינה מה כולם רוצים ממני פתאום שאני ילך לדבר איתו.


תגובות (4)

אני מאוהבתתתת תמשיכייי

12/03/2014 23:14

יוואוווווו חזרת!!!! תמשיכיייי תמשיכייייי ותמשיכיייי

13/03/2014 02:03

ואל תפרידי ביניהם שוב! תעשי קטעים שהם ביחד יותר כיף לקרוא את זה! ;)

13/03/2014 02:04

אנייייי מאוהבבת בהכוול, בכוולם בבקקה תמשיכיי

13/03/2014 07:34
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך