אהבת ילדות עונה 2 פרק 2

15/05/2013 1388 צפיות 4 תגובות

אז מה בנותת אילללתת" צעקה לינוויי "איללתתתת" החזרנו לה והתחבקנו.
אחרי 2 שעות שסיימנו לסדר את הבית איך שרצינו ופירקנו את כל המזוודות יצאתי קצת לגינה לנשום האוויר.האוויר יהיה נעים וחמים שכבתי על הנדנדה שהייתה לנו עצמתי עיניים ולא האמנתי שבאמת עשיתי את זה והגעתי לכאן לאילת,שפה אין את החום,האהבה והדאגה שהייתי מקבלת מכל האנשים בשכונה שפה אני כבר לא בתאלי הקטנה הנסיכה והמפונקת. "יפה שלי" אושרי קרא לי ובא לכיווני התרוממתי ועברתי למצב ישיבה כדי לעשות לו מקום.אושרי התיישב ושמתי עליו את הראש "אתה קולט שאנחנו באמת פה אושרי?זה הזוי" "חחחח די חיים שלי תירגעי אנחנו פה ונעשה חיים אני מבטיח לך" "ברור מאמי אבל אל תשכח שאין לנו פה את הגב של השכונה זה רק אנחנו לעצמנו" "את מפחדת?"הוא שאל והרים את הראש שלי אליו "טיפה..זאת פעם ראשונה שאני יוצאת מהבית אני כבר לא יכולה להיות פה מפונקת" אושרי נקרע מצחווק כיאלו מה אמרתי "נשמה שלי לא משנה איפה אנחנו ניהיה גם אם ניהיה באי בודד מפונקת את תמיד תהיי עכשיו פשוט במקום להתפנק על 1000 איש את תתפנקי רק על 10" אמר ונישק אותי.
"ושוב חוזר אני אלייך חלש אאני מולך" אני ואושרי ראינו את נאור ושלומי שרים בכיף שלהםם אם כוס וודקה רדבול "מה יש לכם?" שאלנו אותם "בחייאת אושרי נראה לך אנחנו באילת ולא ניצא לחגוג קצת את החופש יאללה לכו להתארגן כולם מאורגנים" אושרי הסתכל עלי "את רוצה לצאת חיים שלי או שאת עייפה?" "אין דבר כזה עייפה" אמר נאור "נו בתיי אנחנו באיילת לא בשכונה" נקרעתי ממנו אם הפרצוף שהוא עשה "ניצא ניצא אל תדאג" אמרתי לו אני ואושרי נכנסו לבית ועלינו להתארגן "הדררר" "מה כפרה?" "מה את לובשת?" "סתם חיים שלי מכנס קצר חולצה וסנדל" "אה לא עקב?" "חחח בחייאת בתאלי אנחנו באילת מה עקב מה?" "חחח טוב טוב משוגעת יאללה צאי" נכנסתי 10 דקות למקלחת רק לשטוף את הגוף יצאתי שמתי לבנים קרם גוף לבשתי ג'ינס קצר אם גופיה בצבע אפרסק שמכסה אותו וסנדל אספתי את השיער לקוקו גבוה מייק אפ טיפה סומק רימל ואודם ורדרד והייתי מוכנה.ירדתי לסלון וראיתי שכולם שם כבר אם כוסות ושירים "שרווף אני שרוף על היפה שליי" שמעתי את אושרי צועק התקרבתי אליו ונתתי לו נשיקה ולחשתי לו "באמת חיים שלי זה יפה?לא להחליף?" לא כפרה זה יפה.אושרי היה בכלל מעלף ברמודה בצבע כחול וחולצה לבנה שרשום עליה בכחול אמברקומבי עם נעל סניקרס כחול לבן. "איפה נוי שאלתי?"הוא הלך עם מוטי הוא יפגוש אותנו כבר" הזמנו מוניות והלכנו לחוף ממן בטיילת ישבנו נהננו היה ממש כיף "וואי הדרי איך כיף ליי" "גם לי יפה שלי" אמרנו בזמן שהיינו בשירותים אחרי שיצאנו מישהו נגע בי בכתף והסתובבנו "שלום ילדונת" "עדןן" אמרתי לו שלום אם נשיקה בלחי "מה נשמע?נוי פה?" שאל "הכל טוב..כן הוא תכף צריך לבוא" "אה סבבה אז אני יעבור ויקפוץ עוד מעט להגיד שלום" "סבבה מאמי" "בתאל תתרחקי ממנו" אמרה לי הדר "אפילו לא התקרבתי סך הכל הוא חבר של נוי" הגענו לשולחן וראיתי שנוי כבר הגיע הלכתי להגיד לו שלום וחזרתי להתיישב ליד אושרי "שנה בשירותים" לא רציתי להסתיר ממנו שראיתי את עדן וידעתי שהוא לא הכי אוהב אותו "ראינו את עדן חבר של נוי בכניסה והוא שאל אותנו אם הוא פה" ראיתי שאושרי תקע פרצוף ואחרי שנייה שמענו את עדן צועק "אחח שליי" לנוי כולם הסתכלנו עליהם ראיתי איך אושרי נהיה עצבני עדן בא ולחץ ידיים לכולם והתיישב איתנו "אז מה קורה חברים אילת אה?" אמר "אילת אילת לא צריך להתלהב" אמר לו אדם שרואים ששנא אותו שמו שיר של אייל גולן ישר הקמתי איתי את אושרי לרקוד מהפחד שיווצר איזשהו ריב "חיים שלי אל תתייחס אליו" "הוא סתם מעצבן אותי הוא לא בא לי בטוב" "כן להרבה אבל צריך לקבל את זה שהוא חבר של נוי" אני ואושרי רקדנו לנו בכיף שלנו וחלק הצטרפו היה לי טלפון זה היה רועי הראיתי לאושרי ואמרתי לו שאני יוצאת לענות לו יצאתי לבחוץ וחזרתי לרועי אחרי צלצול הוא כבר ענה "קטננה שלי" "רועיי" צעקתי ונראה לי כול מי שהיה לידי שמע "איך הולך שם בתאלי סידרתם הכל הסתדרתם?" "כן אתה לא מבין איזה בית יפה..ואתה ושרה מאוד חסרים ליי בא לי שתבואו לגור פה" "מה אמרנו בתאלי שאת צריכה קצת את החופש הזה נכון" "נכון נכון..מה איתך איך בבית?" "שונה בלעדייכם אבל בסדר את יודעת.." דיברתי עוד כמה דקות עם רועי וניתקתי באתי לחזור אל החוף ומולי בא עדן "למה את לבד?" "דיברתי בטלפון עכשיו אני חוזרת לבפנים" "למה שבי איתי קצת" "אין לי מה לשבת עם גברים אחרים יש לי חבר ובמקרה הוא פה" "שטיות בתאלוש אני כמו ידיד שלך" אמר "חחח נראה לך עדן? זה ממש לא ככה"אמרתי הוא שתק כמה שניות ואני התקדמתי "נכון את צודקת הייתי רוצה אותך הרבה מעבר לידידה" אמר והתקרב אלי "עדן זוז ממני ותן לי לעבור לא יקרה בנינו כלום" "אני מבטיח לך שיקרה במבט ראשון כבשת אותי אני לא יוותר עלייך" "ואני לא יוותר על אושרי תקלוט" אמרתי באתי ללכת וראיתי את אושרי ואדם עומד כמה מטרים מלפנינו רצתי אליו "תעיף אותו מפה" אמרתי לו וחיבקתי אותו אדם בא אליו אושרי לא זז עמד במקום מחבק אותי "אל תתקרב אליהם עדן אני לא יתן לך לעשות להם את מה שעשית לי תתרחק מהם וכמה שיותר מהר" "אנחנו עוד נראה" אמר והלך".אדם בא אלינו "בתאלי אל תתני לו להתקרב אלייך ואתה אושרי נהיית כמו אחי תדע שאם תראה אותם ביחד זה כי הוא בא אליה לא היא אליו,אני ישאיר אותכם לבד" והתקדם לבר "אתה מאמין לי?" שאלתי את אושרי "אל תדאגי נסיכה שלי נראה לך שבגלל מניאק כזה אני יוותר עלייך או יריב איתך הוא לא שווה את זה" "אכפת לך אם נחזור לבית?" "ממש לא אני מעדיף לפני שיהיה בלאגן" סימסתי להדר שהתקפלנו עלינו על מונית ואחרי כמה דקות כבר היינו בבית החדש שלנו. נכנסתי להתקלח אחרי גם אושרי ואחרי שהוא יסיים שכבנו במיטה שלו "אני לא מאמינה ששוב פעם יש לנו סרט כזה כמה שאנחנו רחוקים מהבית" "אל תדאגי יפה שלי אנחנו לא ניתן לאף אחד להרוס לנו את מה שבאנו לחוות ובעיקר את" נישקתי אותו וחיבקתי אותו כ"כ חזק שהלוואי כל החיים אני ישאר אם החיבוק שלו שאני מרגישה כ"כ מוגנת.
נרדמנו מחובקים בתקווה שהיו לנו פה ימים בהרבה יותר טובים מאיך שהתחלנו אותם.


תגובות (4)

אווו…
סוף סוףף המשכתתת שנים אני מחכהה לפרקק!!
תמשייכייי מהרר!!

15/05/2013 14:56

מהמםם

15/05/2013 23:19

אומיגאדדדדדדדדדד הגיע הזמן פרק!!!!!
איזה כייף שחזרת ואת ממשיכה את הסיפור המושלם שלך !!!

17/05/2013 08:53

תמשיכיייייייי סוף סוףףףףף

07/08/2013 15:34
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך