אהבת ילדות פרק 11

05/10/2012 1730 צפיות 2 תגובות

"חיים שלי" מישהו תפס אותי וראיתי שחור.
"בתאלי","יפה שלי תתעוררי" התחלתי לנסות לפתוח את העיינים והרגשתי שכל הפנים שלי קרות ורטובות אחרי כמה דקות שהעיינים שלי היו פקוחות אני מוצאת את עצמי שוכבת ואושרי מחזיק אותי בידיים שלו ויושב על הרצפה וכולם מסביבנו בהתחלה לא תיקשרתי איתם שיחזרתי מה קרה לי,אחרי כמה דקות התחלתי לרעוד ולבכות "קר לי" אמרתי בקול רועד עם דמעות בעיינים.אושרי הוריד את הקפוצון שלו ושם עלי "יפה שלי אני פה תירגעי מה קרה,מה הבן זונה הזה עשה לך?!" הסתכלתי עליו עם דמעות בעיינים והוא מחבק אותי מתחנן שאני ידבר איתו והדבר היחיד שהוצאתי מהפה "אושרי כואבת לי הרגל" אמרתי בקול חלש ראיתי שאיתי ודניאלה הסתכלו על הרגל שלי "לא מפסיק לרדת דם לה דם" "צריך לקחת אותה למיון","טוב תארגנו את המכוניות אנחנו כבר באים" אמר וכולם התפזרו נשארנו שם רק אני והוא שעדיין אני נמצאת בין הזרועות שלו, הזרועות שאני מרגישה בהם הכי בטוחה בעולם "בתאל בתאלי שלי אני כ"כ מצטער על מה שעברת עם החתיכת מניאק הזה ואני מבטיח לך שהוא ישלם על כל דמעה ודמעה שלך שיורדת עכשיו" לקחתי לו את היד שמתי אותה בתוך היד שלי והסתכלתי עליו התרוממתי למצב ישיבה "אני רק רוצה דבר אחד..חיבוק" הוא חיבק אותי כ"כ חזק ופשוט התפרקתי לו בין הידיים.אושרי קם והרים אותי לאוטו הוא הכניס אותי לאוטו של דניאלה ששם היו איתי דניאלה הדר ואור "חיים שלי סעי איתם לבית חולים ואני יגיע לשם יותר מאוחר ואם ישחררו אותך אז לבית" הוא נישק אותי בראש והתקדם לכיוון האוטו של נאור "אושרי" צעקתי הוא הסתובב "אל תעשה שטיות ותשמור על עצמך" אמרתי הוא חייך והתקדם לאוטו.נסעתי איתם לבית חולים לחדר מיון ולא ופשוט לא תפקדתי נכנסו והשכיבו אותי על מיטה הרופא אמר שצריך לעשות לי תפרים ברגל אחרי שמוציאים לי את הזכוכית חיכנו בתור כמה דקות וקראו לנו נכנסו לחדר אחר והרופא התחיל להוציא לי את הזכוכית נאנקתי מכאבים ופשוט התעלפתי.אחרי חצי שעה התעוררתי ראיתי את כולם לידי וגם את אושרי כ"כ שמחתי שהוא שם.
נקודת מבט אושרי
"אחי אתה יוצא היום לשכונה?" אמר לי איתי "וואלה לא יודע כפרה אין לי חשק" "טוב אושרי אני לא אומר לך אני מודיע לך..יאללה צא תשתחרר תמשיך הלאה" "כוס ראבק איתי אתה לא מבין שאני לא יכול להמשיך הלאה מה כ"כ קשה בלהבין אני לא יכול להמשיך הלאה!!" אמרתי ובעטתי בכדור שבחדר שכבתי על המיטה ועל השידה עמדה התמונה שלי ושלה מהופעה של ישי לוי על התמונה רשום "בשבילי אתה השער לגן עדן" ומאחורה "תודה על 8 חודשים מדהימים אני אוהבת אותך" "למה כפרה עלייך בוא תסביר לי למה אתה לא יכול להמשיך הלאה?!" אמר לי שלומי וראיתי אותו ואת איתי מחכים לתשובה "כי אתם לא מבינים שהיא היחידה ששינתה אותי,היה לי בלב חומה והיא היחידה שבעזרת החיוך שלה והתמימות שלה הצליחה לכבוש אותי ולשבור את החומה הזאת..אני לא מוכן להוציא אותה מהלב שלי לא מוכן,לא רוצה היא שליי היא תמיד הייתה בתאל שליי כולם ידעו את זה" אמרתי צעקתי פשוט התפרקתי להם שם בחדר שלי, שאני והיא עברנו כ"כ הרבה לשני החברים הכי טובים שלי.בחיים לא הייתי כזה רגיש מי בכלל הכיר את המושג אהבה עד שהיא באה, כל היום זה היה רק לזיין ולזיין. אחרי שעתיים שישבנו הם הלכו והחלטנו שהיום בערב אנחנו יוצאים נכנסתי להתקלח יצאתי אחרי רבע שעה בוקסר גינס קפוצון של הנס בצבע לבן נעל אדידס וכובע כמו שהיא אוהבת. למרות שאנחנו לא כאלה מדברים העיקר שאני יראה אותה ואני ידע שהיא איתנו והיא בסדר. אחרי 10 דקות נאור צפר לי ירדתי למטה נכנסתי למכונית אמרתי לו שלום "הבאתם שתייה?" "כן כפרה קנינו..תפסיק לשתות יא אלכוהליסט" אמר לי נאור ברקע היה את השיר "מלאת אהבה" של רובי לוי ישר נזכרתי בה דיברנו קצת אני ונאור הגענו אחרי כמה דקות לגינה כולם היו שם חוץ ממנה ומדניאלה עברתי בין כולם אמרתי להם שלום בנים בנות והתיישבתי על הספסל כ"כ רציתי לדעת איפה היא ואם היא תבוא או לא "הדרי כפרה בואי רגע" "אה חיים" והדר באה אלי "איפה חברה שלך" הדר היססה "את האמת" "היא אצלו אבל היא עם דניאלה" הורדתי את הראש והבנתי שאם היא הלכה אליו איבדתי אותה לתמיד, הדר לקחה אותי לצד "אושרי נשמה שליי אתה כמו אחי הגדול והיא החברה הכי טובה שלי שניכם הייתם זוג מדהים אבל אני חושבת שכמו שהיא אומרת הגיע הזמן שנשלים אם זה שאתם לא תחזרו" "איבדתי אותה לתמיד אה הדרי" הרמתי את הראש למעלה "איתי תעשה לי כוס" אמרתי לו "אני לא יודעת מה להגיד לך אני רק יודעת שהיא יכולה להיות אם 1000 גברים ולהגיד לי שטוב לה איתם אבל בחיים זה לא יהיה כמו שזה היה איתך..תנסה לכבוש אותה מחדש" חיבקתי את הדר כמה היא עודדה אותי בשיחה הזאת ובאמת נראה לי שהגיע הזמן "לכבוש אותה מחדש" "הופה הופה מה הולך פה" בא שלומי "יש לך חברה זהב שמור עליה ובלי שטיות" נתתי לו כיף והשארתי אותם לבד.ישבנו שם כולם בנים בנות היה כיף יצא לי כמה שפחות לחשוב עליה אחרי בערך איזה שעה אני שומע צעקה "אושרררייי" וראיתי את דניאלה רצה אלי כולה מתנשפת ולא הבנתי מה קרה לה "מה קרה דני?" שאלתי אותה לא מבין מה יש לה "זאת בתאל" "מה קרה לה היא בסדר?" נכנסתי ללחץ לא הבנתי למה היא לא איתה בדיוק בתאל שלחה לה הודעה "לא יודעת באיזה גן משחקים ליד הבית שלו מתחבאת בתוך מגלשה דני בואו לקחת אותי בבקשה" היא הראתה לי את ההודעה "בןןן זונהה" ורציתי עם הבנים למכוניות התפצלנו הייתי בהתחלה אם דניאלה במכונית אחרי 10 דקות כבר היינו בשכונה שלו הייתי בלחץ רק שהוא לא הגיע אליה אני מזיין אותו עברנו כמה גנים ובגן הרביעי או החמישי עשינו חריקה דניאלה שלחה לה הודעה "שמעת?" ראיתי דמות יוצאת מהמגלשה הולכת צולעת פתחתי את הדלת של האוטו רציתי אליה "חיים שלי" והיא התעלפה לי בין הידיים לא ידעתי מה לעשות ישבתי והחזקתי אותה "תביאו מים משהו מה עושיים" צעקתי להם ואיתי הביא בקבוק מים הרטבתי לה קצת את הפנים אולי זה יעזור לה "בתאל בתאל תעוררי" יאללה בתאלי" "בתאלי","יפה שלי תתעוררי" ככה קראנו לה כולם אחרי בערך 10 דקות רבע שעה ראיתי אותה מתחילה לפקוח עיניים בהתחלה היא לא הבינה מה הולך סביבה היא הסתכלה ואחרי איזה 2 דקות אמרה שקר לה ישר הורדתי את הקפוצון שלי ושמתי אותו עליה כמו שמיכה וועליה מה עברת חיים שלי מה?!! "יפה שלי תירגעי אני פה,מה קרה?מה הבן זונה הזה עשה לך?"ובזמן שהייתי שם איתה ביקשתי משלומי ואיתי שידאגו שיתפסו אותו אני כבר אסגור איתו את החשבון עם בתאל שלי לא מתעסקים כל עוד אני כאן."אושרי כואבת לי הרגל" זה הדבר היחיד שהיא אמרה איתי ודניאלה אמרו שירד לה המון דם וצריך לקחת אותה לבית חולים,אמרתי לכולם שילכו למכוניות ושתכף נבוא כולם התפזרו כמה כאב לי לראות אותה ככה אלוהיים "בתאל בתאלי שלי אני כ"כ מצטער על מה שעברת עם החתיכת מניאק הזה ואני מבטיח לך שהוא ישלם על כל דמעה ודמעה שלך שיורדת עכשיו" היא החזיקה לי ביד ותפסה חזק הדבר היחידי שהיא ביקשה זה חיבוק חיבקתי אותה כמה דקות ולקחתי אותה למכונית של דניאלה "חיים שלי סעי איתם לבית חולים ואני יגיע לשם יותר מאוחר ואם ישחררו אותך אז לבית" נישקתי אותה בראש והלכתי למכונית של נאור. "נו הצלחתם לתפוס את החרא הקטן?" שאלתי את שלומי כן ירין דניאל וליאור תפסו אותו נסענו למקום שהם לקחו אותו ואחרי איזה רבע שעה הגענו "יא חתיכת בן אלף זונות" צעקתי לו וישר הורדתי לו כאפה "גבר על בנות אה?!יא חתיכת אפס חלאה כמוך צריך להיות מאחורי סורגים אבל אם לא מאחורי סורגים אני אטפל בך וחכה גם את החבר הקטן שלך אני יתפוס" "בתאל רצתה אותי לא אותך" אמר "איזה גוף מהממם יש לה ראית אותו פעם כי אני כן" לא הייתי מסוגל לשמוע אותו מדבר ככה וידעתי שהוא רוצה להכאיב לי "חבל שאני מכיר אותה יותר מידי טוב כדי לדעת שהיא בחיים לא תתן לך בחיים לגעת בה היית מת!!" השארתי אותו שם שהוא מתפתל מכאבים ונסענו לבית חולים,הגענו לשם ראיתי את כולם "איפה היא שלומי" "בפנים אחי בחדר עשו לה תפרים היא התעלפה כמה דקות אנחנו נכנסים אליה" הייתי בלחץ הלכתי מצד לצד שרה ורועי גם באו "אושריי מה עשו לילדה שלי איפה היא" צעקה שרה ובכתה "היא בפנים תיכף אנחנו נכנסים אליה. אחרי איזה 10 דקות נכנסו אליה היא לא כ"כ הבינה מה הולך סביבה ואיך שהיא הסתכלה עלי חייכנו אחד לשני "קטנה שלי מה הוא עשה לך אני ירצח אותו" "אני בסדר שרוש באמת" "מה את רוצה אני יביא לך שוקולד קולה מה שבא לך" "אני צריכה לדבר עם אושרי" "טוב יאללה כולם לצאת" אמרה שרה כולם יצאו ונשארנו שם אני והיא התקרבתי למיטה שלה ישבתי עליה קצת החזקתי לה את היד כדי שיהיה לה ביטחון "אני מצטערת" היא אמרה והורידה את הראש "אני אוהב אותך בתאל סוויסה" והרמתי לה את הראש עם היד.
נקודת מבט בתאל
קטנה שלי מה הוא עשה לך אני ירצח אותו" אמרה לי שרה וישר חיבקה אותי "אני בסדר שרוש באמת" "מה את רוצה אני יביא לך שוקולד קולה מה שבא לך" "אני צריכה לדבר עם אושרי" אמרתי "טוב יאללה כולם לצאת" אמרה שרה כולם יצאו ונשארנו שם אני והוא אושרי התקרב וישב על המיטה שלי הוא החזיק לי את היד והמילים היחידים שיצאו לי מהפה זה "אני מצטערת" כל כך התביישתי ממנו שלא יכולתי להסתכל עליו בעיינים "אני אוהב אותך בתאל סוויסה" הוא הרים לי את הראש. "לא מגיעה לי כל אהבה שלך" "תסתמי טוב" הוא אמר ישבנו שם עוד קצת הרופא שיחרר אותי עשו לי 3 תפרים ברגל ושבועיים אני צריכה להיות עם קביים סיוט של החיים רועי הרים אותי למכונית של אבי הוא בא אחרי ששרה צלצלה אליו כולם באו וחיבקו אותי ואמרו שיבואו לבקר אותי מחר. "בוא אלי" אמרתי לאושרי הוא הסכים וישר בא. כל הדרך שמתי עליו ראש אחרי שהגענו לבית הם העלו אותי לחדר שרה הביאה לנו שתייה ואמרה לי שאם קורה משהו להעיר אותה הביאה לי נשיקה ויצאה מהחדר.סוף סוף רק אני והוא לבד. "מה עשית לו?" "זה לא משנה יפה שלי העיקר שהוא קיבל את מה שהגיע לו" "לא דקרת או משהו?" לא נסיכה" "יש לי שאלה אלייך אושרי למה אז שההורים שלי חזרו ונפגשנו ודיברנו למה אחרי השיחה הזאת פתאום נהיית מרוחק לא היה לך אכפת ממני" "אל תגידי דבר כזה תמיד היה לי ותמיד יהיה לי אכפת ממך" "אבל למה לא באת ואמרת לי שאתה לא רוצה את הקשר הזה וסתם נתת לי לחזור לאשליה" "באותו יום אמרתי לך הכל את כל מה שאני מרגיש את שינית אותי מקצה לקצה את היחידה שנכנסת לי ללב את היחידה שמילה שלך הייתה יכולה לשנות לי את המצב רוח,באותה תקופה המצב בבית היה חרא ולא רציתי להוציא את כל התסכול עלייך אז החלטתי להתרחק,את יודעת מזה להיות אם מישהי ולדעת שלא תמיד תוכל לרצות אותה אם זה דברים שלקנות לה או להזמין אותה לכל מיני מקומות התביישתי ואחרי זה חודשים היה לנו סיבוך עם שון והחבורה שלו הוא התערב עם מישהו מהחברים שלו שהוא משיג אותך תוך כמה ימים ואת נותנת לו..התחרפנתי לשמוע דבר כזה הלכתי ואיימתי עליו שלא יעיז להתקרב אלייך אבל הוא ידע עאל המצב שלי ואיים עלי שאם אני אתקרב אלייך הלך על המשפחה שלי ופשוט התנתקתי מכולם,אבל כל ערב שהיית יוצאת הייתי עוקב אחרייכם רואה שאת חוזרת לבית בשלום שאת בסדר וחוזרת עם חיוך ולא עם בכי,היה משגע אותי לדעת שהוא הצליח לעשות אותך מאושרת והוא סתם משקר עלייך,ושהמצב הפך להרבה יותר טוב לא פחדתי להתקרב אלייך ובמסיבה של נאור כ"כ רציתי להריח אותך את הריח שלך להרגיש אותך בלי שהוא יהיה באזור כדי לא לקלקל לך את המסיבה,ואז היום אחרי מה קרה הוא לא הבין עם מי הוא התעסק" בכיתיי בחיים לא שמעתי את אושרי שלי מדבר ככה לא רציתי לשפוט אותו זה לא המקצוע שלי לשפוט אותו הוא היה במצב חרא "בואי נתחיל הכל מהתחלה כיאלו רק היום הכרנו דף חדש אני ואת בלי אף אחד מסביב" "אני אוהבת אותך..ואני מוכנה שנתחיל מהתחלה" "נעים מאוד אושרי אוחיון" חחחח צחקתי הוא ניגב לי את הדמעות "ככה יותר יפה לך" היינו כ"כ קרובים ופשוט התנשקנו זה היה כ"כ נכון "תודה חיים שלי" אמרתי "בשביל הקטנה שלי הכל" החלפתי לפיג'מה ונכנסו לישון שמתי את הראש שלי על החזה שלו והוא כולו עוטף אותי עם הידיים שלו כמה כיף היה ללכת לישון,שאני נמצאת בין הידיים של הגבר שהכי דואג לי ואוהב אותי בעולם.


תגובות (2)

ועכשיו כולם להגיד אוווו
כלכך חמוד הם מתאימים ושון שימות אמן ה@7&$&$&$$&$@&
תמשיכי

05/10/2012 10:58

סיפור מדהים :)

06/10/2012 09:46
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך