אהבת ילדות פרק 16

13/11/2012 1690 צפיות 4 תגובות

"אני אוהב/ת אותך" אמרנו ביחד והתנשקנו.
"מה את אומרת אני ילך לדבר איתו?" אמרה לי הדר אחרי שאני ושאושרי חזרנו לבית."בטח יפה שלי הוא שבור אני אף פעם לא ראיתי את שלומי ככה" "יאללה תאחלי לי בהצלחה" אמרה נתתי לה נשיקה בלחי והיא הלכה אליו. "היפה בנשים" "ליאוריי" "מה את לא מתגעגעת?" "מתגעגעת מאוד אבל אתה יודע הקשר שלנו לא יכול להישאר כמו שהוא בזמן שיש לנו בני זוג" "חיים שלי את אחותי הקטנה מאז ומתמיד ושניהם יודעים את זה" "כפרה עלייך".אני וליאור דיברנו וצחקנו נתתי לאושרי להרגיש הכי חופשי זה היום הולדת שלו אנשים באו בשבילו צריך קצת מרחק כדי להתגעגע. "שלום שלום" אמר לי אלמוג וישר נרתעתי ממנו "מה קורה?" "בסדר וואלה חתיכת מסיבה אירגנת לו" "זה נתי אירגן" "אפשר לדבר איתך שנייה בחוץ" "אין לנו על מה לדבר" והייתי כ"כ קרירה אליו "יש יש אפשר?" הסתכלתי על ליאור והוא סימן לי ללכת איתו ואמר לי שהוא גם יהיה בחוץ. יצאתי עם אלמוג לגינה "מה אתה רוצה" "אני לא יכול לראות אותך ככה עם השמלה הזאת" וקירב אותי אליו,זזתי ממנו "אני חברה של בן דוד שלך טיפת כבוד" "כולם רוצות את אושרי,בשבילכן אושרי הכי יפה די כבר אושרי ואושרי כל הזמן רק הוא" והוא התעצבן "אתם לא תהיו הרבה זמן ביחד"אמר לי ונכנס פנימה.הסתובבתי וראיתי את ליאור הדבר היחיד שעשיתי זה פשוט לבכות עד שהכל טוב פתאום בא עוד מישהו ורוצה להפריד בנינו, "די נסיכה שלי עוד שבועעיים אתם מסיימים ללמוד פשוט תלכו מכאן אל תישארו כאן ותחזרו שתתגייסו" "אני לא יכולה יותר ליאור זה גדול עלי למה כולם מפרגנים ופתאום בא איזה מישהו ומחליט שאנחנו לא צריכים להיות ביחד ועושה לנו כ"כ רע."איפה היא?" שמענו צעקה "זה אושרי" אני וליאור קמנו והתקדמנו לכיוון הכניסה לבית ואושרי בא לכיוון שלנו ואחריו כולם הוא ראה אותי ורץ "מה קרה יפה שלי?למה בכית?מישהו עשה לך משהו?" אמר וחיבק אותי "אני בסדר" "אני מכיר אותך יותר מידי טוב כדי לדעת שאת משקרת" "זה לא לעכשיו תהנה במסיבה שלך נדבר אחרי זה" ליאור ושלומי החזירו את כולם לבית הרוב כבר הלכו ונשארו רק החבורה שלנו שהתחילו לסדר "איך אני יכול להנות שאת ככה איך?" "נדבר אחרי שכולם יכלו אני מבטיחה לך" "אפשר נשיקה? שאל ונישקתי אותו כ"כ לא רציתי שהנשיקה הזאת תיגמר ירדו לי דמעות "אל תבכי חיים שלי את יודעת שאני לא יכול לראות אותך ככה בוכה" חיבקתי אותו חזק "אני אוהבת אותך" אמרתי לו ונכנסו לבית. שטפתי פנים במטבח ועזרתי לכולם לסדר את מה שנשאר ברבר ל4 כולם התקפלו נשארנו רק אני ואושרי. עלינו לחדר לא רציתי לישון אצלו לא החלפתי בגדים. "עכשיו תסבירי לי מה קרה שזה רק אני ואת כאן." "אתה ואלמוג בן דוד שלך בקשר טוב?" "כן מאוד..אבל מה הוא קשור?" "מסתבר שהבנדוד היקר שלך נדלק עלי ורוצה אותי לעצמו ואמר לי שהוא ידאג לזה שלא ניהיה ביחד, ואתה יכול לשאול את ליאור ששמע את כל השיחה." "אני לא מאמיין" אמר ושם את הידיים שלו על הראש. "אתה מבין איך זה שמאז שחזרתי כל פעם שטוב לנו צץ מישהו ומפריע אני לא יכולה ככה יותר." "אני אני מצטער" "על מה יש לך להצטער?" "מאז שהיינו קטנים תמיד בנות יותר אהבו אותי מאשר אותו ופעם אחת הייתה לו חברה והיא נדלקה עלי ולא עזבה אותי,בכיתה ח' לפני שאנחנו היינו ביחד והוא כ"כ נפגע מזה, לא הייתי איתה כי מבחינתי היא חברה של בן דוד שלי והיא אישה אסורה,אבל היא נפרדה ממנו ולא עזבה אותי איזה עד שהיא עברה עיר,אני ואלמוג לא דיברנו רק אחרי שהיא עברה השלמנו מאז אמרתי לעצמי והבטחתי לשנינו שיותר אף בחורה לא תפריד בנינו יותר".לא האמנתי למה שאני שומעת שנינו היינו עם דמעות בעיינים "אז מה אתה מתכוון להגיד לי בעצם שבגללו אתה מוותר עלי? הבטחת ובמילים שלך אמרת שלא תתן לאף אחד להפריד בנינו יותר." התקשרתי לרועי והוא ענה לי שהוא ישן "רועי אתה יכול לבוא לקחת אותי מאושרי?" אמרתי לו שאני בוכה "5 דקות אני אצלך" אמר ניתקתי ובאתי לרדת למטה "אל תלכי" "אתה זה ששוב פעם ויתרת עלינו ומכאן אין דרך חזרה" "חכי עוד לא אמרתי כלום" "בגלל שעוד לא אמרת כלום אני הולכת אל תדאג אני האחרונה שיפריד בין משפחות", אושרי נישק אותי לא יכולתי להתנגד לו נסחפנו לנשיקה ארוכה ורועי בדיוק צפר "את החיים שלי" אמר וירדתי למטה נכנסתי לאוטו של רועי שכולי בוכה "מה קרה?מה הוא עשה לך? עכשיו אני ילך אליו" רועי בבקש סע לבית אני אספר לך בבית" אחרי 5 דקות הגענו רועי בא בלי חולצה אפילו תחליפי בגדים ותבואי לחדר שלי וזה מה שעשיתי "נמאס לי רועי פשוט נמאס לי אני רוצה לחזור לאנגליה לאמא ואבא" "למה??מה קרה?" "לפני יומיים היינו בחוף הים.." ככה סיפרתי לרועי את כל מה שקרה עד הרגע הזה." "מחר הולכת להיות לנו שיחה צפופה לי ולו וגם לבן דוד שלו הבן זונה הזה,תתרחקי ממנו די תראי מה איך הוא גורם לך להיות חיים שלי את לא יכולה ש3 חודשים הכל טוב ויפה ואז בא מישהו ותראי איך אתם זה לא טוב לשניכם" "אני אוהבת אותו רועי ברמות שאני לא יכולה להסביר לך אפילו".בשעה 6 נכנסתי לישון למרות שלא כ"כ הצלחתי לא האמנתי שוב פעם אני הולכת לישון עם דמעות בעיינים אני כבר לא יכולה יותר. קמתי בשעה 1 לא היה אכפת לי נכנסתי להתקלח ופשוט בכיתי "בתאלי מה יש? מה קרה את כבר 40 דקות במקלחת אור לינוי והדר פה" "אני יוצאת" אמרתי סגרתי את המים התעטפתי במגבת הבנות היו בחדר לקחתי בגדים החלפתי וחזרתי לבנות "יפות שלי כמה כיף שאתן כאן" וחיבקתי אותם "יאללה ריכולים ריכולים" אמרה לינוי ככה זה אצלנו כל פעם אחרי מסיבה נפגשים אצל מישהי ואנחנו מספרות מה עבר על כל אחת במסיבה. "אני ושלומי דיברנו והחלטנו לתת לזה עוד הזדמנות בזכות איזה מישהי כאן" והיא חייכה אלי "בכיף חיים שליי בע"ה אחרי הצבא חתונה" וצחקנו, "יאללה ליני הגיע הזמן שתספרי עלייך ועל נאור" "חחח הוא מקסים אבל לאט לאט הוא שטותניק כזה,אתמול שהוא ליווה אותי לבית הוא לא הפסיק להצחיק אותי ולחבק אותי אבל לא נתתי לו לנשק אותי" "לממממה" אמרנו לה ביחד אני אור והדר. "בשבילי את השער לגן עדן למענך אוותר על היצירה לתהילה על הכל" "בתאל אושרי את לא עונה" "לא אין לי כוח אליו עכשיו" "היי מה קורה פה?" "למה?" שאלו הבנות "בפעם השלישית נראה לי מאז שחזרתי הוא החליט לוותר עלי" אמרתי וכבר עלו לי דמעות "די בואו לא נדבר על זה נעביר נושא" הם היו בהלם אבל דיברנו על עוד כל מיני דברים והתקשקשנו לנו.
נקודת מבט אושרי
קמתי בבוקר מי בכלל ישן אחרי מה שקרה לפני כמה שעות פתחתי את הפלאפון אולי בכל זאת תיהיה הודעה כמו כל בוקר שאני מקבל ממנה ופותח אם חיוך אבל כלום איך שוב פעם אני פוגע בה עד שהכל טוב כבר נמאס לי מזה. נתי חזר לבית ודפק בדלת "מה יש לך כפרה?" "עזוב אחי" "איך עזוב תראה איך אתה נראה ואני לא מבין למה" "זה נגמר" אמרתי ולא יכולתי להסתכל עליו "למהה? קום קום תתקלח אני יעשה לנו קפה נישב נדבר הרבה זמן לא הייתה לנו שיחה של אחים." נתי הקים אותי מהמיטה ונכנסתי למקלחת אחרי רבע שעה יצאתי שמתי עלי מכנס ספורט של נייק עד הברך וגופיה עם כפכפים של אדידס וירדתי למטה הנס והעוגיות כבר היו על השולחן ונתי בא. "אבל אחרי שהלכנו אתמול היא נשארה איתך" "כדי לדבר להגיד לי מה קרה ולמה היא בכתה" "ו.." "לפני יומיים אלמוג התחיל איתה בחוף והוא גילה שאני והיא חברים שניר אמר לו ואחרי 2 דקות באתי אליה למה היא לא ענתה לי וראיתי אותה ואת לינוי מוקפות בחברים של אלמוג הסברתי לו שהיא חברה שלי והוא אמר שהוא התכוון ומצטער וביקש ממנה גם סליחה,מסתבר אתמול שהוא שוב פעם דיבר איתה ואמר לה שהוא נדלק עליה ואני והיא ניפרד." אמרתי את הכל בנשימה אחת פשוט הוצאתי את זה "אני אוהב אותה נתי מי כמוך יודע כמה אני לא מסוגל לחשוב על זה שהיא שוב פעם לא שלי שהיא תיהיה עם מישהו אחר ועוד עם אלמוג." "אבל אני לא מבין אז מה עם הוא אמר לה שהוא נדלק עליה מה פתאום להיפרד" "אתה זוכר בגיל 14 שחברה של אלמוג נדלקה עלי ונפרדה ממנו והבטחתי לו שיותר שום בחורה לא תפריד בנינו" והורדתי את הראש "ואמרת לה את זה?" "כן" "אתה חתיכת טמבל,תקשיב ותקשיב לי טוב לא אכפת לי מאלמוג ומההבטחות שלכם אתה בן 18 ראבק מה אתה מוותר עליה בגללו למה הוא יודע מה זאת האהבה שלכם הוא יודע מה עברתם בכלל?מי הוא שיבוא ובגלל מילה אחת קטנה שלו תיפרדו,יש לך ביד זהב אוצר תראה איך שהייתם ביחד שניכם פרחתם אני לא יתן לכם להיפרד בגללו אתה יכול לשכוח מזה." "היא לא מוכנה לשמוע אותי אתה לא מבין היא אמרה לי אין מכאן דרך חזרה" דפקו בדלת ונתי קם לפתוח זה היה אלמוג "יא חתיכת מניאק" ונתי דחף אותו לקיר קמתי אליו "נתי כפרה מה יש לך מה קרה? אושרי תגיד לו" "שיזיין אותך מכות מצידי לא מעניין אותי" ועליתי לחדר "תעוף מפה ואל תתקרב לפה יותר" אמר לו נתי וסגר את הדלת ניסתי להתקשר אליה אבל היא לא ענתה שכבתי במיטה לא היה לי אכפת מכלום כולם התקשרו לא עניתי סיננתי אותם לא רציתי לראות אף אחד." בשעה 5 ככה נתי נכנס לחדר שלי "רועי פה הוא רוצה לדבר איתך" "אין לי מה להגיד לו" "דיברתי איתו אני מבין אותו אבל בוא תקשיב מה יש לו להגיד לך מה פתאום אתה מפחד לי" "אני לא מפחד פגעתי לו באחותו בוא נראה מה יקרה עם יפגעו בעדי איך אני ואתה נגיב" "אושרי זה רועי נסביר לו את הכל אל תדאג אני איתך" קמתי ויצאנו לגינה אמא שלי כמובן הוציאה ישר פירות,גריעינים שתייה לחצתי לרועי יד לא יכולתי להסתכל עליו "למה אושרי ראבק למה עוד הפעם אתה פוגע לי בה? אתה יודע שאם זה לא אתה אני ממזמן כבר דואגת שתחטוף" "אתה לא מבין כמה קשה לי רועי לא בא לי לעשות כלום רק לשמוע את הקול שלה אני אוהב אותה יותר מידי מתי ראית אותי ככה רק אז ביום שהיא עזבה הייתי ככה" "היא מתכוונת לעזוב שוב" "מההה?" אמרתי "כן תקשיב אושרי אתה כמו אחי הקטן אבל אתה יודע מה בתאל בשבילי,אני יודע נראה לי כל מה שקורה ביחסים שלכם ושאתם רבים איך היא עצבנית ושאתם בסדר היא הכי מאושרת בעולם היא נתנה לך את הכל ובהכל אתה יודע שזה הכל את הלב שלה שהיית צריך משהו הייתה באה מביאה לך רק שלאושרי יהיה טוב שהוא יהיה עם חיוך על הפנים,בחיים היא לא סגרה אותך לא כבלה אותך את כל החופש שבעולם קיבלת ממנה,מה היא לא מספיק טוב שפתאום בא איזה זין אחד ומחליט שהוא נדלק עליה ובגלל איזה הבטחה בגיל 14 אתה הורס לי את הילדה" "רועי היא לא מוכנה לענות בוא תראה כמה הודעות שלחתי לה התקשרתי כלום,אתמול שדיברתי איתה שבאת לקחת אותה כן אמרתי שזהו נגמר.היום שנתי דיבר איתי הבנתי כמה אני לא מוכן לוותר עליה כמוו,שהיא אמרה לי "מול אריות אני מוכנה להילחם בשבילך" ככה עכשיו גם אני,אבל שנינו מכירים אותה ואת הגאווה שלה וכמה שיהיה לה כואב לא נראה לי שהיא תרצה שנחזור." "תקשיב אושרי אני לא מבטיח כלום היא נפגעה יותר מידי אבל עוד פעם אחת ואתה תיפגע בה אני מזהיר אותך פה ליד אחיך עם כל האהבה שלי אלייך אני שולח אותך לעזה." לחצתי לו יד אין אנשים כמוהו חיבקתי את נתי ואמרתי להם תודה.
נדוקת מבט בתאל
רועי חזר אחרי העבודה ובא אלי לחדר "הייתי אצלו" אמר "איך הוא?" ישר שאלתי "שבור,הרוס את יודעת מתי הייתה הפעם היחידה שהוא היה ככה,שהוא גילה שעזבת." "שיהיה שבור והרוס כמוני שישכח ממני ככה תגיד לו שאמרתי" "הוא אמר שהוא מוכן להילחם נגד הכל את לא עונה לו" "פעם שלישית פעם שלישית שהוא פוגע בי ככה ולא עברה שנה מאז שחזרתי אז למה לי לענות לו? שוב פעם ליפול למשחק שלו לא רוצה את זה יותר נמאס לי אמרתי לך נגמרים הלימודים ואני חוזרת לאנגליה" "תעשי מה שטוב לך יפה שלי" אמר נישק אותי בראש ויצא לא הפסקתי לבכות הכרית כבר הייתה ספודה דמעות ורטובה.הימים עברו לא הייתי יוצאת מהבית לא היה לי חשק לכלום,כולם היו יוצאים רק אני והוא בבית הסטטוסים שלו בפייסבוק היו דוקרים "אל תתני לגאווה להרוס את האהבה","מי מי אמר לך שלא נסתדר לא היה לי פשוט לוותר על כל הרגעים",ועוד כאלה החלטתי שאני עוזבת אני חוזרת לאמא ואבא לאנגליה עד הגיוס שלי אני לא רוצה זכר מאושרי וגם שאני יחזור אני לא יחזור לשכונה למקום אחר.
"חייים שלי" "איזה כיף לשמוע אותך" אמר לי הדר "מה איתך נסיכה?" "וואלה הכל טוב איך את?" "אני בסדר גמור..תקשיבי אתם יוצאים היום?" "כן נישב בפארק נראה לי" "אני גם באה" הודעתי "דייי איזה כיףף סוף סוף את יוצאת אמרה" "חחח כן אמרתי אני יהיה איתך בקשר נלך ביחד" "ברור" אמרה וניתקנו ירדתי למטה לשרה "סוף סוף את יוצאת" וחייכתי "תגידי בתאלי..את באמת שלמה עם ההחלטה לחזור לאנגליה?" "כן אני צריכה להתרחק מכל הבלאגן ואמרתי לך גם אני יחזור זה לא יהיה לשכונה" את לא מבינה כמה אני אתגעגע אלייך ואיך תחסרי לי" "גם את לי מאוד כולם יחסרו לי אפילו אבי." ישבנו לאכול דיברנו עוד קצת,רועי בא וגם איתו ישבתי החלטתי לנצל כל יום עד שאני יחזור לאנגליה ולהיות עם כולם." "זה יפה ככה אמר" "כן חיים שלי לאן אתה הולך?" "למור" "הופה הופה" "חחח דיי יא משוגעת".רועי יצא וב8 וחצי התחלתי להתארגן נכנסתי למקלחת ויצאתי אחרי חצי שעה מרחתי קרם גוף שמתי לבנים לבשתתי גופיה שחורה צמודה עם חצאתי בז שבמותנים יש לה פס שחורה היא צמודה ואחרי זה היא משוחררת כזאת עם נעל שחורה עקב קטן רציתי להיות יפה אחרי הרבה זמן שלא התלבשתי.הרגשתי כ"כ טוב עם עצמי.סידרתי את השיער השארתי אותו פזור כבר הוא מגיע לי למותן התאפרתי וב10 הדר צלצלה אלי "יאללה רדי אנחנו מחכות לך" ירדתי למטה לקחתי אייפון ומפתח ויצאתי "איזה יפה" "הופה הופה למי כל היופי הזה" לינוי אור דניאלה וכמובן הדר היו שם והחמיאו לי "וואי כמה התגעגעתי לצאת איתכם" הלכנו לכיוון הפארק כל אחת יותר יפה מהשנייה. הגענו לשם והרגשתי כיף נכנסתי לכיוון הספסלים שאנחנו יושבים שם בדרך אמרתי שלום לחברים של נוי הגעתי לחבורה שלנו "חיים שלי" איתי אמר "סוף סוף נזכרת בנו" אמר שלומי ואז ראיתי אותו יושב שם ומסתכל עלי הדר אמרה שהוא לא יוצא למה פתאום הוא נזכר דווקא היום לצאת אמרתי שלום לכולם אליו פשוט לא התייחסתי ישבנו ושם וצחקתי גם שהוא היה שם באמת נהנתי. "טוב תקשיבו שנייה" אמרתי וכולם הסתכלו "אני חוזרת לאנגליה שבוע הבא"ראיתי איך כולם בהלם לא הבינו מה הנחתתי עליהם "אבלל.." אמר איתי "באמת שאני עושה את זה בלב שלם" "את לא יכולה לעזוב" קם אושרי ואמר "באמת?ומי עוצר בעדי אתה?" "בואי רגע לצד"איתי תביא את המפתחות של האוטו שלך" הוא אמר לאיתי "אתה לא מבין שאין לנו יותר על מה לדבר" אושרי הרים אותי מהרגליים ושם אותי על הכתפיים שלו " "תוריד אותי" "אושרי אני לא צוחקת איתך" והתחלתי להרביץ לו וזה לא הזיז לו פשוט. הגענו לאוטו של איתי הוא שם אותי במקום ליד הנהג ונעל את הדל עד שהוא נכנס."נו אושרי מה אתה ילד תן לי לצאת" "קודם כל תקשייבי לי ואז" "מה תגיד לי שאתה אוהב אותי,שאתה מצטער,שאני יבין אותך? לא אכפת לי למשחק שלך אני כבר לא אפול." "תני לי 10 דקות 10 דקות ותלכי" "לא רוצה" אמרתי ידעתי שאני מדברת מתוך גאווה אבל כ"כ היה לי כיף להיות איתו "תחגרי" אמר והתניע "לא רוצה מצידי תקבל דוח ואני יגיד שחטפת אותי." אושרי חגר אותי והתחיל לנסוע כל הדרך לא דיברנו ואחרי 10 דקות הגענו למין מקום כזה חשוך הוא הדליק את האור באוטו "איזה יפה את" אמר "לא יעזורו לך התחנפיות יאללה תתחיל רצית 10 דקות נשארו 9 וחצי" "אני אוהב אותך" גיכחתי לי "אוהב עאלק" "את לא מאמינה?" "בנאדם שאוהב לא מוותר על מי שהוא אוהב כל כך בקלות" "מי וויתר עלייך אני אמרתי לך שאני מוותר עלייך כבר שבוע שאת לא עונה לי להודעות את לא יוצאת ואני לא יודע מה איתך אני מתחרפן את לא נותנת לי לדבר תקשיבי ותקשיבי לי טוב אני אוהב אותך יותר משאני אוהב את עצמי פגעתי בך זה לפגוע בעצמי אתה לא מבינה איך אני שבור בתאל היום זה הפעם היחידה שיצאתי מהיום הולדת שלי" כאב לי כאב לי לשמוע אותו מדבר ככה "תגיבי לי בתאל משהו" "סיימת?" שאלתי אותו "כן" "אתה יכול לחזור אין לי מה להגיד לך" סיבבתי את הפנים אליו והוא היה מטר ממני "אושרי בבקשה ממך תזוז" "תגידי לי שאת לא רוצה את הנשיקה הזאת כמו שאני רוצה אותה ואני עכשיו מחזיר אותך" "דיי" אמרתי בלחש "זה כבר לא זה זה לא ילך תבין" אושרי נישק אותי התנגדתי לו אבל כל הרגשות וכל הריחוק ממנו ופתאום החום והקרבה יצאו בנשיקה הזאת אין לי מושג כמה זמן התנשקנו אבל מה שבטוח אני לא ישכח את הנשיקה הזאת בחיים עצרתי אותו "זה הנשיקה האחרונה שתקבל ממני" אמרתי הוא חייך ונסע "עוד נראה" אמר.
מאותו יום עבר שבוע מחר הטיסה שלי הייתי אם כולם ונפרדתי את אושרי לא ראיתי מאז אותו לילה שיצאנו. רועי נכנס אלי לחדר "לא מאמין שהחדר הזה שוב פעם הולך להיות ריק" חיבקתי אותו "יש לי משהו להביא לך" אמר והוציא מכתב "אני בחדר" ויצא על המכתב היה כתוב "לבתאל שלי" ישר זיהתי שזה הכתב של אושרי פתחתי את המכתב והדמעות התחילות לעלות "אהובה שליי.".


תגובות (4)

תמשיככיי מהררר! !!
איזהה פרקק עצובב:’(

13/11/2012 12:02

תמשיכי

13/11/2012 12:18

תמשיכיי

17/11/2012 11:01

דייי זה כזה מרגש

17/11/2012 11:21
27 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך