אהבת ילדות פרק 2

28/08/2012 1728 צפיות תגובה אחת

"הסתכלתי עליו והעיינים שלו עלי ופשוט חייכתי.."

"נשמה שליי"ליאור הידיד הכי טוב שלי קפץ עלי בחיבוק וכ"כ שמחתי לראות אותו "איך התגעגעתי אלייך למה לא אמרת שחזרת" צחקתיי חיבקתי נתתי לו נשיקה בלחי ועברתי בין כולם-ירין נאור שלומי דניאל עומריו איתי מהבנים ומהבנות שיר סתיו דניאלה ושירן לכל אחד מהם הבאתי חיבוק ונשיקה ואחרון חביב אושרי הגעתי אליו ולא ידעתי מה לעשות אם הוא ידחה אותי או לא אבל ברגע שהגעתי אליו הוא פשוט קם וחיבק אותי "אני לא מאמין שאת כאן" ככה הוא אמר לי כמה כיף להיות שוב בין זרועותיו חשבתי לעצמי ואחרי דקה או שתיים חזרתי להדר ולבנות.
ישבנו שם וצחוקים והתייחסו אלי פשוט כמו אל נסיכה סיפרתי להם חוויות והם סיפרו לי מה השתנה כאן אצלנו מי נהיה זוג,מי נפרד ושכמה משפחות חדשות הצטרפו אלינו לשכונה.
לקראת 11 ככה התחיל קריוקי כמובן ששלומי ישר השתלט על המיקרופון ללא ספק יש לו קול מדהים
"בתאל כפרה עלייך לכבוד זה שחזרת איזה שיר את בוחרת מה שאת רוצה"
"אממ אייל גולן לא משנה איזה שיר."
"בלעדייך?"
"חח סגור העניי"
שלומי התחיל לשיר הפנט את כל הבנות אם הקול שלו רק חבל שהבת היחידה שהוא רצה שאני הייתי זאת הייתה הדר הם לא הסתדרו מעניין מה איתם עכשיו.
ישבתי בין הדר ללינוי וכל הזמן אני ואושרי החלפנו מבטים ללא ספק עדיין כובש כמו תמיד מי היה מאמין שאני והוא שמכירים מגיל 6 שעברנו הכל ביחד בסופו של דבר ניהיה ביחד גם בתור זוג.
כולם התחילו לשיר חלק שרו מדהים וחלק ממש לפח זבל בסביבות 12 רועי שלח לי הודעה
"איך שם בתאלי?אני עולה לישון ורציתי לראות שהכל בסדר"
יצאתי לגינה להתקשר לדבר עם רועי לא רציתי שיראו על מה אני מדברת איתו וגם סתם לשאווף אוויר לא יזיק לי.
"רועיקי הכל בסדר אתה לא מבין איזה נשמות ואיך הם מתייחסים אלי פה כיאלו מלכת אנגליה חחח" ושלחתי לו את ההודעה.
"חחח יפה יפה אם קורה משהו תתקשרי..בטח שהתנהגו אלייך ככה אתם חברים טובים כולכם אל תשכחי שעזבת וחזרת אוהב אותך לילה טוב ושמרי על עצמך"
"לילה טוב בובי"
הלכתי לשבת על הנדנדה בגינה עצמתי עיניים ועלו לי כל מיני פלאשבקים עם אושרי:
"נו מאמיי בוא כבר אנחנו נאחר"
"שנייה יפה שלי" איזה חבר משוגע יש לי חשבתי לעצמי התחלתי להתקדם לעבר הכיתה מזל שבמתמטיקה אנחנו ביחד אושרי בא חיבק אותי מאחורה "מייי חיים שליי" חחח צחקתי והוא נישק אותי בלחי,"איך ניכנס עכשיו לכיתה בדיוק אדון גאון?" אושרי פתח את הדלת ונכנסנו,ענת המורה הסתכלה עלינו "כן זוג צעיר למה הפעם איחרתם" הסתכלתי על אושרי והוא קרץ לי מה הוא מתכנן הפעם השובב הזה "טוב שבו אמרה ענת" מעניין חשבתי לעצמי "שנייה ענת אפשר עוד משהו אושרי שאל אותה?" "מה עכשיו שאלה ענת?" אושרי התקרב אלי ונישק אותי בפה,"אושררררררייי תצא מהכיתה" צעקה עליו המורה וכולי נהייתי אדומה "לכי שבי נסיכה ניפגש בהפסקה" הוא כבר הספיק לצאת וענת דפקה לי מבט של "נו למה את מחכה".
"חבר לא נורמלי יש לך" אמר ירין צחקתי "בגלל זה אני אוהבת אותו." וחיכתי שהשיעור יגמר כדי לראות אותו שוב.
פתחתי את העיניים אם חיוך מאוזן לאוזן שאני נזכרת כמה כיף וצחוקים היה לנו
"על מה את בדיוק חולמת ילדה"? זה היה ליאור .
חייכתי שראיתי אותו "על מי אני יכולה לחלום ככה אם חיוך שלא יורד מהפנים אה ליאורי? שאלתי ועניתי
הלכנו והתיישבנו על חומה כזאת שיש לנאור בגינה.
"עוד לא שחכת אותו?"
"לא..אני גם לא יצליח..גם שהייתי שם עם מישהו אף פעם באמת לא הפסקתי לחשוב עליו."
"כולם מחפשים אותך ודואגים לך לא הבינו לאן נעלמת ואפילו לפלאפון לא ענית משוגעת קטנה" חחח צחקתי
"הגיע הזמן שתחזרו או לפחות שתדברו בתאלי אושרי עשה טעות ותאמיני לי שהוא מתחרט עליה."
"הוא עשה טעות והוא משלם על זה כמה שזה כואב..אין מה לעשות." והדמעות התחילו לעלות לי לעיניים.
"שניכם משלמים על זה..מאיזה גיל אני ואת מכירים מאז שהיינו בחיתולים היינו שכנים גינה מול גינה אני מכיר אותך יותר מידי טוב שהנה עכשיו את בת 18 ואני יודע מתי כואב לך ומתי לא, ועכשיו כ"כ כואב לך בסוף חבל שסתם תפסידו אחד את השני."
חיבקתי את ליאור "תודה על כל העידוד חיים שלי אני מבטיחה לך ואתה יודע שבחיים אני לא ישקר לך אני ידבר איתו על הכל."
אחרי 20 דקות שאני וליאור מדברים..
"יא לא נורמללייייםםם" אור באה אלינו וצעקה.
"מה קרה?"שאלתי אותה
"נעלמת לא מצאנו אותך לא הבנו איפה את שלחנו את ליאור לחפש אותך ואתם פה מדברים בכיף שלכם"
"בסדר זה לא היה בכוונה דיברנו קצת" ליאור אמר לה בטון תקיף
"יכולת להודיע שהיא איתך או משהו אתה יודע." אור אמרה לו
"טוב יאללה יאללה בואו ניכנס" ליאור אמר ושניהם היו עצבניים.
נכנסו לבית של נאור וכולם הסתכלו עלינו "האבדה נמצאה" אמרה אור והייתה כולה עצבנית.
"סך הכל ישבתי בגינה של נאור מה כבר קרה אפשר לחשוב","לפחות אומרים למישהו" אמר דניאל "לא התכוונתי להדאיג אותכם ובאמת שאם הייתי הולכת הייתי אומרת למישהו,תודה על הדאגה אין עלייכם".
שמנו שירים עזרנו לנאור לסדר את כל הבית כולם נרגעו וחזרו לאווירה שהכל סבבה וב2 וחצי ככה יצאנו ממנו.
הדר הורידה את אור ולינוי בבית ואמרתי לה שתבוא לישון אצלי היא הסכימה "יש לנו הרבה על מה לדבר" אמרה.
הגענו לבית שלי החלפנו בגדים לפיג'מה הורדנו את הבגדים ונכנסו לישון.
"מטורפת את לא מבינה איך אושרי השתגע והתחרפן שלא מצאנו אותך."
"הגזתם חיים שלי אמרתי לה אבל תודה על הדאגה.."כמה שמחתי שהיא אמרה שהוא דאג לי
"לא ענית לטלפון זה מה שהדאיג אותנו"
"סתם נזכרתי בזמן שהיינו ביחד לא שמתי לב לכלום" וחייכתי
הדר סיפרה לי עליה ועל שלומי דיברנו עוד קצת והדר קיבלה הודעה,"הבנאדם עדיין מאוהב" מה אמרתי
"הדרוש איך בתאל?" מאת אושרי אוחיון, "היא בסדר אל תדאג אני ישנה אצלה" הדר שלחה לו "אה יופי שיהיה לילה טוב מאמי" הוא החזיר הסתכלתי על הדר אם חיוך של יופלה מרוב אושר שאפילו שאנחנו לא ביחד וכל מה שעברנו ועדיין הוא ככה דואג לי ואולי אפילו יותר.


תגובות (1)

תמשיכי

28/08/2012 11:45
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך