אהבת ילדות פרק 3

30/08/2012 2522 צפיות תגובה אחת

הסתכלתי על הדר אם חיוך של יופלה מרוב אושר שאפילו שאנחנו לא ביחד וכל מה שעברנו ועדיין הוא ככה דואג לי ואולי אפילו יותר.
מאז שהגעתי עברו 3 שבועות התחלנו את הלימודים לפני שבועיים וכיף שנה אחרונה,אני ואושרי בקושי מדברים חוץ מהיי ביי,ויש לנו ילד חדש בשכונה לא התחברתי אליו אבל כולם כן כך שלפעמיים אני נאלצת לסבול אותו.
הגיע יום חמישי קיבלתי התקף של כאבי בטן אני סובלת מהבטן יש לי צ'יסטה שזה כאבי תופת ושרה הרשתה לי להישאר היום בבית.
"בתאלי אני יוצאת לסידורים אני יחזור יותר מאוחר" אמרה לי שרה וככה מצאתי את עצמי לבד בבית בחוסר מעשה.
הלכתי לחדר התחברתי קצת לפייסבוק ראיתי שכולם רשמו לי על הקיר כמה כיף שחזרתי ואחרי זה התחברתי בסקייפ לדבר עם המשפחה שלי איך שראיתי אותם ישר בכיתי דיברנו והם שאלו איך בארץ אמרתי להם שקשה ושאני מאוד מתגעגעת והם הודיעו שהם באים בראש השנה לארץ-לא היה מישהו מאושר ממני באותו הרגע והם היו צריכים לנתק כי ליאל היה צריך לצאת לאימון.
מרוב שהייתי שקועה עם המשפחה בסקייפ ראיתי שקיבלתי הודעה בצט בפייסבוק
אושרי-"?"
בתאל"-?"הייתי בהלם שהוא שלח לי הודעה מאז שחזרתי לארץ חוץ מהיי ביי אנחנו בקושי מדברים
אושרי-"מה קורה?"
בתאל-"ברוך ה' מה איתך?"
אושרי-"הכל טוב..מה למה לא באת היום לבצפר?"
בתאל-"סתם לא הרגשתי טוב היו לי כאבי בטן..שרה ויתרה לי יום חמישי :)"
אושרי-"אה את עדיין סובלת מהבטן? "
בתאל-"כן לצערי :(..אבל לא כמו פעם עכשיו זה יותר טוב"
אושרי- "אני שמח בשבילך מאמי.."
בתאל-"איך בבצפר היום?"
אושרי-"את יודעת מעבירים את היום..המורה הוציאה אותי לבחוץ ומשעמם לי ראיתי שאת מחוברת אז שלחתי הודעה =]"
בתאל- "חח נפגעתי אדון אושרי..רק בגלל שהוציאו אותך ומשעמם לך שלחת לי הודעה :("
אושרי-ר"אית מזה.."
בתאל-"נפגעתי".אחרי איזה 2 דקות שלא דיברנו קיבלתי הודעה
אושרי-"לא נראה לי שאני צריך להסביר לך מה את בשבילי..היית עדיין ותמיד תישארי מספר 1 שלי"
פשוט לא האמנתי איזה מילים רצות על המסך הפכתי ליותר אדומה מעגבנייה לא ידעתי מה אני אמורה לענות לו על דבר כזה 3 שבועות שאני פה וחוץ מהיי ביי לא היה בנינו שום דיברנו תמיד התחמקנו אחד מהשני ופתאום הוא בא לי ביציאה הזאת
בתאל-"נשמהה שליי :)..נוי בדיוק חזר מהצבא אז אני הולכת אליו נדבר כבר ביי מאמי."
אושרי-"רגעע,את יוצאת איתנו היום בערב?"
בתאל-"כן נראה לי..אז נראה אותך ביוש."
אושרי-בי חיים שלי.
הייתי בהלם..הלכתי לנוי התגעגעתי אליו ראיתי שגם אגם בבית ולא רציתי להפריע להם אז רק אמרתי שלום ישבתי איתם איזה 5 דקות והלכתי לחדר התקשרתי לאור וגם הדר ולינוי היו איתה סיפרתי להם על השיחה שלי ושל אושרי וישר כל אחת מהם צעקה
הדר-"קולולוש סוף סוף התחלתם לדבר היום אין מצב שאת לא יוצאת איתנו"
אור-חיים שלי סוף סוף הגיע הזמן,מי יודע מה יהיה בלילה
לינוי-" סוף סוף אחותי הולך להיות לנו ערב ערב"
אני-"חחח די יא משוגעות אני שמחה שאתם שמחות אבל כולה דיברנו בצט בפייסבוק אל תשכחו מה עברנו אני והוא זה כלום."
הדר-"מה כלום אל תשכחי ששנה וחצי לא דיברתם..אז השיחה הזאת זה הרבה" ואת האמת היא די צדקה
היה צלצול אז ניתקנו ואמרנו ביי.
את שאר היום העברתי קצת עם נוי ואגם נחתי קצת ובסביבות 7 קיבלתי הודעה בווצאפ "היום יושבים בפארק בשעה 10 אשרו הגעה" נקראתי מצחוק כולם רשמו שהם מגיעים והולך להיות כיף ושמח יום חמישי ומחר אין לימודים.
נוי אמר לי שהוא גם יהיה באזור ושהוא יקח אותי לשם דיברתי קצת עם הבנות ובסביבות 8 וחצי הלכתי להתארגן אחרי חצי שעה של מקלחת יצאתי התחלתי להתלבש-לבשתי ג'ינס גבוה עם גופיה לבנה עם סנדל שטוח שמתי את התכשיטים הרגילים סירקתי את השיער העברתי בו מחליק התאפרתי קצת בושם והייתי מוכנה ברבע לעשר חיכיתי לנוי שיסיים להתארגן(מי מאמין שהייתי מוכנה לפניו) וב 10 יצאנו אחרי 7 דקות הגענו לגינה "איפה את" הדר שלחה לי הודעה "נוי בדיוק מחנה את האוטו ואני באה.
הגענו לכולם נוי אמר שלום והתקדם לחברים שלו ובינתיים אמרתי שלום לכולם שהגעתי לאושרי "אני מאוד פגועה רק שתדע" "חחח את יודעת שהכל בצחוק" "אתה יודע שאני רגישה" וצחקתי אושרי חיבק אותי ויצא מצב שישבתי לידו.
הבנים הביאו את השתייה ופתחו שם גם נרגילה אני שונאת את שניהם ישבנו והיה צחוקים אין אנשים יותר מצחיקים מהם. לקראת 12 ככה זיו הופיע "שלום שלום אחיים שלי" וכבר ראיתי עליו שהוא מסטול מאז שהכרתי את זיו לא אהבתי אותו אף פעם לא ישבתי איתו או משהו תמיד התרחקתי. הוא בא ואמר לכולם שלום ושהגיע אלי פשוט קמתי והלכתי לצד השני "מה בתאלוש אין שלום?" "לא מרגישה צורך לדבר אם אנשים שאני לא מחבבת" "את לא מחבבת אותי" "לא רואים את זה?" וחלק צחקו "אל תדאגי את עוד תהיי שלי" ובזמן שהוא אומר את זה הוא התקרב אלי" "זוז ממנה" ישר נאור הוזיז אותו "היא לא רוצה לדבר איתך,וואלה אחי כדי שתלך שלא יהיה בלאגן" "אפשר לחשוב מה אני עושה סך הכל באתי להגיד שלום" "יאללה כיאלו כל בוקר וכל יום אתה אומר לי שלום נכון?" והתחלתי להתעצבן "יאללה מה הפוזות שלך את יודעת טוב מאוד לאן את יכולה ללכת" ראיתי איך אושרי התעצבן איך כולם התעצבנו כי מי זה הבנאדם שיבוא וידבר ככה אלינו הוא חדש אצלנו בשכונה,ירין ונאור ישר קמו אבל עצרתי אותם "עזבו הוא לא שווה את זה אם הייתי מתייחסת לאחד כמוך מצבי היה גרוע" איתי לקח אותו לצד והייתי עצבנית ופגועה פתאום קיבלתי הודעה "בואי נלך סיבוב" ממספר לא מוכר "מי זה?" שלחתי "אושרי" הסתכלתי עליו במבט של רק בוא נעוף מפה "אנחנו תכף באים" אמר אושרי ואני והוא התקדמנו ליציאה מהפארק "איפה נישב?" "לא יודעת מצידי ללכת לבית גם נהיה לי קר" כ"כ רציתי להיכנס מתחת לשמיכה שלי ולישון "את רוצה נישב באוטו שלי?" "סבבה..בא לי שוקולד" הלכנו לפיצוציה ליד דיברנו אמרנו שלום למוכר אושרי קנה לשנינו טילון והלכנו לאוטו שלו "תודה שלקחת אותי משם אני אל מסוגלת להסתכל עליו" "אני יודע מאמי אני קצת מכיר אותך" חח צחקתי "מי מאמין שאני ואתה נגיע למצב כזה שאנחנו בקושי מדברים" "כן אה.."אחרי שסיימנו את הטילון וצחקנו קצת אושרי פתאום בא ביציאה "התגעגעתי אלייך ילדה..".

סופ"ש מהנה שיהיה :)


תגובות (1)

תמשיכי ואיזה חמדמדים הם ביחד

30/08/2012 12:26
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך