אהבת ילדות פרק 6

10/09/2012 1630 צפיות 2 תגובות

"רועי ונו נמצאים בשכונה של זיו עם חברים שלהם.."איתי שלח לי הודעה ישר התקשרתי אליו "אה בתאלי" "איתי איפה אתם איך אתה יודע שהם שם?","עכשיו אושרי התקשר אלינו ואמר שנבוא שהם בדרך ל.." "טוב אני בדרך עם הבנות שאני יגיע אני אתקשר" הבנות הסתכלו עלי לא הבינו "נוי ורועי הלכו לזיו עם כולם" הייתי עצבנית רצח יצאנו מהבית שלי הדר כמובן על ההגה-היא יודעת לנהוג הכי טוב מכולנו..תוך 7 דקות הגענו לשם התקשרתי לאיתי לשאול אותו איפה הם נמצאים והוא כיוון אותנו איך להגיע,הדר החנתה וישר פתחתי את הדלת והלכתי לכיוון ראיתי מלא אנשים 2 חבורות של בנים וככל שהתקדמתי אליהם שמעתי צעקות "אתה לא יודע עם מי התעסקת פה בשכונה שלך אני יזיין אותך מכות" ראיתי שזה רועי והוא היה עצבני..שהגעתי כולם הסתכלו עלי באתי להיכנס למעגל אבל ליאור עצר אותי שיחררתי את היד ממנו והתקדמתי רועי היה בהלם "מה את עושה פה?" "רועי בוא נלך הוא לא שווה את זה" וניסתי למשוך אותו לכיוון המכוניות ראיתי את כל החברים שלו כל הידידים שלי לא הבנתי למה כולם היו צריכים לבוא רועי התכופף אלי "אמרתי לך דבר אחד אף אחד לא יפגע בך כל עוד אני פה" "מרוב שאתה פחדן אפילו בתאל באה לקחת אותך מפה" צעק זיו וראיתי איך רועי נהיה עוד יותר אדום נוי לא ניגש אלי כי הוא היה בהיכון אם זיו או אחד החברים שלו יעשו צעד גם אושרי וליאור ואיתי כולם היו שם "שלומיי" רועי צעק אליו והוא בא "תיקח אותה מפה אחי אנחנו נסתדר" שלומי והלכתי איתו לא התנגדתי אליו כי לא רציתי לריב עם רועי ונוי שם התקדמנו לאוטו "בואו נחכה פה באוטו" אמרתי לבנות ושלומי "חוזרים לשכונה!" אמר שלומי נכנסו לאוטו הדר נהגה שלומי לידה ואור ולינוי איתי מאוחרה מחזיקות לי את היד,ישבנו בפארק ראיתי איך הדר מתקרבת לשלומי ויושבת לידו הוא חיבק אותה ולחש לה משהו באוזן "רוצים לספר לי משהו?" שאלתי וישבתי ליד הדר הם צחקו "אל תדאגי כפרה שיהיה משהו את הראשונה לדעת" אמר שלומי אור ולינוי ישר התחילו עם הקולולוש שלהם ואני הצטרפתי אליהם,השכיח לי את מה שקורה בשכונה של זיו אחרי רבע שעה 20 דקות ראינו מכוניות מגיעות לפארק הבנתי שהם סיימו כ"כ פחדתי להסתכל עליהם ראיתי את אושרי איתי ליאור דניאל ונאור אבל הם הם לא היו אם שריטה אפילו לא אחת.."איפה נוי ורועי?" ישר שאלתי.."חזרו לבית." נתתי לכולם חיבוק ונשיקה אמרתי לשלומי שנדבר מחר ונסענו הדר הורידה אותי אור שאלה אותי אני רוצה שהם יבואו איתי לבית ואמרתי להם שלא,אמרתי שלום וירדתי מהאוטו.
נכנסתי לגינה ראיתי את חברים של נוי ורועי הורדתי את הראש ופשוט נכנסתי לבית חיפשתי את רועי ונוי והם היו בחדר של רועי נכנסתי אליו "למה עשיתם את זה?" שאלתי אותם והייתי עצבנית נוי יצא מהחדר נשארנו שם אני ורועי "מה רצית שאני יעשה אה?שאני ישאיר את זה ככה פתוח ואז הוא ידע שכל פעם שהוא ירצה הוא יוכל לבוא ולהציק לך לא, אזהרתי אותו" והוא צעק "בחיים לא אמרתי לך כלום תמיד הייתי לטובתך בכל מה שאתה עושה רצית ללכת לאזהיר אותו לתת לו מכות אחרי מה שהוא עשה לי אני הכי מעריכה את זה בעולם אבל למה כל השכונה צריכה לבוא?!מה אושרי קשור לזה?! אם היה קורה לך או לנוי משהו לא הייתי סולחת לעצמי או למישהו מהחברים שלך כל החיים הייתי אם רגשות אשם ומי כמוך יודע איזה לב רגיש יש לי" ובכיתי "את יודעת מה בתאל.." והבנתי שזה לא הולך להיות משהו טוב רועי אף פעם לא קורא לי בתאל רק שהוא עצבני עלי "כנראה שחשבתי שאת מישהי אחרת,את לא מעריכה כלום מישהי אחרת בחיים לא הייתה צועקת ומתעצבנת עלי שאני מגן עליה אבל כנראה שהשתנת שם באנגליה..ואושרי..אושרי אוהב אותך את לא רוצה לשים לב לזה והוא היה שם כי מי זה הבן זונה שיפגע באישה שלו..אני פה סיימתי" רועי אמר יצא מהחדר והשאיר אותי המומה נשכבתי על המיטה שלו בכיתי וכבר לא נשארו לי דמעות עלו לי כל מיני מחשבות לראש,יכול להיות שבאמת השתנתי שם,אולי אושרי עושה לי דווקא עם דנה כדי שאני ישים לב אליו,ולא האמנתי שרבתי עם הבנאדם הכי מדהים בעולם רק בגלל שהוא הגן עלי.
לאט לאט אם המחשבות לא שמתי לב נרדמתי במיטה של רועי עם הבגדים והכל,בבוקר שרה באה להעיר אותי ב6 וחצי, ראיתי שאני בחדר של רועי הוא התארגן קמתי אמרתי בוקר טוב אבל הוא לא ענה לי נכנסתי למקלח ואחרי 20 דקות יצאתי התאגנתי שמתי ג'ינס של דיזל חולצת ביה"ס בצבע לבן וסנדל בצבע כסוף עם אבנים אספתי את השיער לקוקו התאפרתי שמתי בושם אמרתי ברכת השחר לקחתי את התיק והלכתי למטבח "נוי כבר יצא" שאלתי את שרה "לא הוא צריך להיות היום מאוחר הוא עוד ישן הלכתי אליו לחדר הוא ישן נכנסתי נתתי לו נשיקה ויצאית ברבע ל8 ככה שרה הקפיצה אותי לבצפר והגעתי אחרי 7 דקות אור ראתה אותי וצעקה לי שאני אחכה לה "בוקר טוב יפה שלי אמרתי" "בוקר אור חיים מה קורה..מה היה אתמול בבית" שאלה "אני ורועי לא מדברים" עניתי נכנסו לבצפר עלינו לשכבה הדר ולינוי ישבו עם הבנים דנה גם הייתה איתם אמרתי לכולם שלום ואחרי 5 דקות היה צלצול שיעור ראשון אני יושבתי ליד איתי מאז שליאור עזב את הבצפר איתי תמיד איתי..המורה נכנס חצי מהכיתה הייתה רדומה איתי סיפר לי מה היה אתמול ושרועי אזהיר אותו שהוא לא התקרב אלי לידנו ישבו אור ונאור כל השיעור דיברנו אחרי כמה דקות קיבלתי פתק "אפשר לדבר איתך בהפסקה?-דנה" "בטח מאמי" עניתי לה וחייכתי אליה דנה באמת מהממת וסך הכל היא לא עשתה לי כלום העברנו את השיעור עד ההפסקה הייתה הפסקה של 5 דקות..הלכתי עם אור לקפיטריה לקנות לשתות ראיתי את אושרי בדרך הוא אפילו לא הסתכל עלי אמר לאור שלום והמשיך..כ"כ כאב לי שאנחנו לא מדברים שרבתי איתו ועם רועי רק בגלל זיו האידיוט הזה!! חזרנו לכיתה לא הייתי מרוכזת בכלל "גברת בתאל את נמצאת בישראל לא באנגליה" אמרה לי שירלי המורה "אני יכולה לצאת להתאוור קצת?"ביקשתי "כן" יצאתי מהכיתה הלכתי לכיוון הדשא מאחורי הבצפר ישבתי שם כמה דקות וחשבתי על הכל,באתי לקום וראיתי את אושרי ממולי."אני לא יכול ככה יותר" אמר הוא תפס אותי במותנים קירב אותי אליו "אאו..שריי" אמרתי בגמגום "אל תדברי" הוא שיחק לי בשיער ונישק אותי.
לפני שאני ממשיכה-בנות אתם אוהבות את הסיפור?


תגובות (2)

תמשיכי

10/09/2012 15:53

ײאפ כןכן כן סיפור מעלף

17/11/2012 09:02
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך