אהבת ילדות פרק 8

19/09/2012 1729 צפיות אין תגובות

"פפש יפה יפה אני רואה שחזרתם."
"ליאוריי יא משוגע מה אתה מבהיל אותי ככה..בוא תיכנס" זה היה ליאור וכמו שאני מכנה אותו אהוב ליבי,ליאור נכנס התיישבנו בגינה "מה בתאלי את רוצה לספר לי מה זה היה עכשיו שראיתי?" הוא צחק צחקתי גם נהייתי עגבנייה "סתם ישבנו דיברנו על הכל..אמרנו שניקח את זה לאט לאט אתה יודע בכל זאת אני פה פחות מחודש ונראה מה יהיה,תראה כמה דברים הספקתי לעבור" "אני שמח בשבילך יפה שלי כ"כ בא לי להגיע לרגע הזה לקבל הזמנה לחתונה שלכם" "חיים שלי טוב שלא הגזמת יש עוד זמן" וחיבקתי אותו "אם כבר מדברים אין לך בסיס מחר?מה אתה עושה פה?" "הייתי אצל אור והייתי בדרך לבית." "אתה ואור?חחח בגלל זה היא התעצבנה עלינו אז אצל נאור" "כן כי רבנו לפני אבל שטיות בקטנה." "תודה שאתה נזכר לספר לי אדון ליאור" "בחייאת בתי (ככה הוא קורא לי) כמה זמן לא ישבנו ככה אני ואת, בקושי אנחנו יודעים מה קורה אחד אצל השני" "כן חובה לחזור לימים שלנו של פעם" קיבלתי הודעה מאושרי "נסיכה שלי יקרה שיהיה לך לילה מדהים אני כ"כ שמח שדיברנו על הכל נתראה מחר לילה טוב אהובה שלי" ישר עלה לי חיוך מאוזן לאוזן "יא מאווהבבתתת" צעק לי ליאור השתקתי אותו "אתה רוצה אבא יצא עלייך" וצחקנו ישבנו עוד קצת וליאור הלך,תמיד שאנחנו נפגשים ליאור לא מביא לי נשיקה בלחי אלה נשיקה במצח מן עניין של כבוד כזה.נכסתי לבית לחדר החלפתי בגדים לפיג'מה שלחתי הודעה לאושרי "מאמי ליאור היה כן בדיוק דקה אחרי שהלכתי וישבתי איתו קצת,אני שמחה שדיברנו ונפתחנו אחד בפני השני שיהיה לך לילה טוב ומדהים נסיך שלי." נכנסתי למיטה והתחילו לעלות לי כל מיני מחשבות עלי ועל אושרי שהיינו ביחד ולאט לאט נרדמתי.
בבוקר קמתי עשיתי סידורים כמו כל בוקר היה חם שמתי מכנס ג'ינס קצר עם חולצה ביה"ס בצבע ורוד וסנדל התאפרתי התבשמתי לקחתי את התיק אור התקשרה אלי ואמרה שנלך לבצפר ביחד זה איזה 12-15 דקות הליכה ברגל 7:40 יצאתי מהבית אחרי 5 דקות הגעתי אליה "בוקר טוב יפתי" בוקר אור נסיכה שלי..מתי בדיוק תכננת לספר לי שאת וליאור ביחד יא זבל" והוצאתי לה לשון אור צחקה "לפני שבאת לפה היינו ביחד ובדיוק מתי שחזרת רבנו כזה אז היה קצר ואתמול הוא בא ישב וחזרנו..איך את יודעת על זה" "סתם אתמול שהוא היה אצלך אז הוא עבר דרכי ו.." ככה התחלתי לספר לאור עד שהגענו לביה"ס מה היה אתמול שהגענו עלינו כמובן לשכבה והגענו כולם כמו תמיד על הכיסאות מעוכים ומתים מעייפות הגענו אמרנו שלום ונכנסו לכיתה שיעור ראשון אזרחות למי יש כוח העיקר שזה שמחר יוצאים לחופש של ראש השנה.כל השיעור היה לי משעמם איתי נרדם ואור ונאור התרכזו במורה כי הם ניגשים לאזרחות בחורף אז הם למדו חחח. ככה עבר השיעור בהפסקה הנחתי את הראש על השולחן ואני ואיתי דיברנו כזה בנינו "אתמול נפגשתי עם אושרי והתנשקנו" "מההההההה?" איתי צעק כמו לא יודעת מה "שקטטט יא חמורר" צעקתי עליו וכולם הסתכלו עלינו "מתי נפגשתם אבל.." איתי כולו היה מבולבל "אתמול קבענו להיפגש דיברנו על הכל וזה קרה" היה צלצול וככה עבר לו עוד שיעור עד להפסקה הגדולה בהפסקה הלכנו לשבת בספסלים בגינה הבנים כבר תפסו אותם ירדנו הבנות הסתכלתי על אושרי איזה חתיך הוא חשבתי לעצמי הגענו אמרתי לו שלום עם נשיקה בלחי והוא הושיב אותי עליו "אושרי יא משוגע" "את לא זזה מפה" "נו חחח לא נעים בצפר" "נעים מת מזמן" צחקנו כזה וראיתי איך כולם מסתכלים אבל לא היה לי איכפת ישר דניאלה יאללה תמונה מעלים צ'יק אין בפייסבוק הזוג שלנו חזר "אנחנו לא ביחד" אמרנו אני ואושרי ביחד דניאלה צילמה את כולנו וכמובן שהעלתה לפייסבוק אחרי כמה דקות שדיברנו ראיתי את זיו נכנס לבצפר וישר היה בי מן פחד כזה תפסתי לאושרי חזק את היד "אל תדאגי אני פה הוא לא התקרב אלייך" אמר, לא ידעתי אם לשלוח לרועי הודעה או לא אבל אחרי מה שקרה לי ביום שישי העדפתי שכן קמתי מאושרי "לאן?" "לדבר עם רועי רגע" הלכתי לצד ואושרי בא אחרי "חיים שלי את לא צריכה להתקשר אליו אני כאן וכולם כאן נראה לך שהוא יעשה לך משהו?!" וסיבב אותי אליו "אני מפחדת אושרי בחיים לא פחדתי ככה מבנאדם, אנחנו יודעים למה הוא מסוגל לעשות אני כן מעדיפה שרועי ידע שהוא כאן בבצפר ותראה יש לו גם חברים שעומדים מחוץ לשער מעניין למה לא נראה לי שסתם הם פה." אושרי חיבק אותי "אמרתי לך כבר ואני יגיד את זה שוב כל עוד אני פה אף אחד לא התקרב אלייך! ואם צריך אני יבריז מעכשיו את שתסיימי ללמוד אני יהיה איתך בכיתה." "חחח די משוגע שלי..שנייה אני מתקשרת אליו" פחדתי שרועי לא יענה לי אבל אחרי כמה צלצולים הוא ענה "הלו" "מה קורה רועיקי?","ברוך ה'.. משהו דחוף בתאל?" "כן..זיו חזר לבצפר אני מפחדת שהוא יעשה לי משהו למרות שכולם פה" אמרתי "נו אז עם כולם שם אאין לך ממה לפחד לא נראה לי שאושרי יתן לו להתקרב אלייך אני ידבר עם הבנים אני יגיד להם..עוד משהו?" "לא..ביי" ניתקתי אף פעם לא חשבתי שאני ורועי נגיע למצב שהקשר שלנו יהיה כזה אושרי הסתכל עלי היה צלצול לפני 10 דקות "מה הוא אמר?" "שאין לי מה לפחד שאתם פה" "אתה בא לכיתה?" לא רציתי להיכנס אבל גם לא רציתי להישאר בחוץ ופתאום זיו יצוץ לי מאיזה מקום העדפתי להיות במקום בטוח "בואי" אמר נתן לי יד והתקדמנו לכיוון השכבה אחרי כמה דקות הגענו לכיתה נכנסתי והמורה אמרה לי "שבי" לא הבנתי למה היא לא שאלה אותי ולא אמרה כלום אבל הלכתי והתיישבתי ליד איתי,איתי הראה לי שרועי שלח לו הודעה "אחי בתאל אמרה לי שזיו הגיע לבצפר אל תשאירו אותה לבד דבר איתי" "ממש עוזר" אמרתי לו וראיתי את זיו כל שנייה מסתכל עלי ניסתי כמה שפחות להיתקע במבטים שלו. לא הייתי מרוכזת בכלל בשיעור והמורה העירה לי כמה פעמיים אבל לא התייחסתי לזה נגמר השיעור ועוד לפני שהמורה יצאה אושרי כבר נכנס לכיתה שלי הוא קרא לאיתי ונאור והם דיברו כזה ראיתי את זיו מתקדם לכיוון שלי "שלום לך" "מה אתה רוצה זיו?" "כדי שכל החברות והידידים החמודים שלך יפקחו עין למה אני לא הולך לוותר על מה שהיה במוצ"ש." "אל תדאג אמרתי אנחנו אם היד על הדופק","זיו תעוף מהמקום שלי" אמר לו איתי וראיתי שהבנים מתקדמים אלינו "אני הולך אל תדאג אבל כל אחד ואחד מכם ישלם על מה שעשיתם לנו בשכונה שלנו." אמר והלך "אל תדאגו אנחנו נראה לו מאיפה משתין הדג." אמר נאור כל אותו יום עבר במתח כזה ב1 סיימנו ללמוד ויצאנו לבחוץ שיצאנו ראיתי מלא אנשים וכ"כ פחדתי לצאת הייתי עם דניאלה לינוי ואור יצאנו מהבצפר ראיתי איך כולם מסתכלים ושנאתי את זה זיו ישב מחוץ לבצפר עם חברים שלו,הבנים לא היו בסביבה "בתאלווש" מישהו צעק לי הסתובבתי וראיתי את נתי(חבר של רועי) "מה קורה כפרה?"והביא לי נשיקה בלחי "ברוך ה' מה איתך?..מה אתה עושה פה נתי?" "סתם הבנתי שהיה עניין עם איזה אחד משכונת "גנים" באתי לראות מה קרה..נראה לך שאני יתן המפונקת שלנו תיהיה בפחד לא יקרה מצב כזה.","מי אמר לך?" "רועי אמר לי והוא בעבודה הוא לא יכל לצאת הוא גם רצה לבוא לפה אז באתי עם איציק ואלירן..עכשיו בואי תראי לי מי אחראי לבלאגן ונסדר את העניין." נתי הוא אחד כזה שכולם נותנים לו כבוד מלך השכונה כזה מלא מהעיר שלנו מכירים אותו ככה כמעט כל בעיה שיש יש את נתי. "הוא שם" והצבעתי לכיוון של זיו "אבל נתי תראה מה הולך פה תראה איך כולם מסתכלים אני לא רוצה שזה יהיה ככה","אל תדאגי כפרה בואי איתי אין לך מה לפחד" התקדמנו עם נתי לכיוון של זיו וחברים שלו "הבאת עוד תגבורת אני רואה" אמר זיו "סתום יא מטומטם" אמר לו אחד החברים שלו ובא להגיד לנתי שלום "תקשיב אחי אני לא יודע מי אתה ולא באתי לריב עברתי את הגיל הזה ממזמן בוא נלך לאיזה פארק פה נסגור את העניין אל צריך שכל עם ישראל הסתכל עלינו." "בוא נלך לפארק הגדול" אמר זה שמכיר את נתי נסענו לשם אם הרכבים וגם הם באו אחרי נסיעה של איזה רבע שעה הגענו יצאנו מהאוטו נתי וזה שמכירים דיברו וסגרו בינהם את העניין "בתאלי בואי תבקשי ממנו סליחה" "לא!! הוא זה שצריך להבקש סליחה" "אל תהי ילדה קטנה ודיברנו כבר על הגאווה שלך נכון?" "אבל נתי כפרה עלייך הוא זה ששיחק את עצמו גבר ובא אלי בלילה בשישי לבד שהוא יודע שאני שומרת שבת הוא זה שאיים עלי" "כי מעניין מי זאת שהעליבה אותי ליד כולם והתחילה אם הקטע שלא רוצה להגיד שלום" "אני לא חייבת להגיד לך שלום..אתה לא חבר חברה או ידיד שלי" "טוב תקשיבו שניכם תלחצו ידיים וזה נסגר אתה לא מתקרב אליה למה אם אני ישמע שהתקרבת אליה כבר יהיה לך העסק איתי,ואת גברת גאוותני שלום לא עולה כסף שלום זה לאלוהים לא לאף אחד אחר." אמר נתי אני וזיו לחצנו ידיים וככה זה הסתיים.
נתי החזיר אותי לבית "תווודה אתה לא מבין איך פחדתי ממנו" "זה בסדר כפרה רועי דיבר איתי את אחותי הקטנה ובמיוחד שאת חברה של אחי לא נגן עלייך?" "אנחנו לא ביחד" "בשבילנו תמיד תהיו ביחד אין מה לעשות אחותי נפלת" צחקנו אמרתי שלום לנתי ונכנסתי לבית אמרתי שלום לכולם וישבנו לאכול,אחרי חצי שעה הלכנו לקניון לעשות קניות לחג היה כ"כ כיף הוצאתי את ההורים שלי בנזק :)..חזרתי לבית וראיתי שרועי בחדר שלו "אפשר להיכנס?" "כן" "איך הגענו למצב הזה?!" "תשאלי את עצמך" "די רועי מעצבן אותי שאנחנו ככה מה נראה לך שאני לא הכי מודה לך ולנוי על זה שהלכת אליו שאני לא מאושרת שהנה בעיה קטנה אחת יש לי ואתה דואג לפתור לי אותה ותמיד יודע איפה אני ועם מי אני ועם קרה משהו..אבל זה לא אשמתי שאני כ"כ דואגת לכם אתה יודע מה היה קורה אם מישהו מכם היה חוזר משם עם דקירה חס וחלילה?!גם אם אז היית מסתכל עלי באותה צורה שאני לא מעריכה כלום..אתה אפילו לא יודע כמה אני מעריכה אותך..תתחיל להסתכל סביב ולדעת שכן גם לך מותר לפעמיים לטעות לא רק לאחרים"חיכיתי כמה דקות רועי לא ענה "עכשיו הכדור בידיים שלך" יצאתי מהחדר ישבתי קצת עם אמא השלמתי איתה פערים עזרתי לה ושרה קצת במטבח הלכתי לחדר לפלאפון כי הוא היה בטעינה ראיתי 4 הודעות מאושרי ועוד מלא שיחות..מה קרה עכשיו שאלתי את עצמי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך