הסיפור שלי :)
איך בנתיים ?

אהבת נעורים הא? פרק 1

הסיפור שלי :) 21/07/2015 2086 צפיות 16 תגובות
איך בנתיים ?

" לעזעזל כריס על תשחק לי אותה " צעקתי עליו ועיני כל הסטודנטים רצו עלינו " מה עוד לא הבנת ? לא שמעת מה אני כבר יומיים מנסה להגיד לך ? הא ? אז תקשיבי עם לא היית כזאת .. כזאת טוב לא היית מסיטה את המבט שלך בשנייה שראית את זה אני העפתי אותה אבל מה לעשות שלגברת אנה יש תזמון מצוין לדברים לא טובים ? הא ? " הוא הטיח בי את זה " אתה פתטי כריס " עניתי .
הסתובבתי למגורי הבנות ונכנסתי לחדר , נשכבתי על המיטה ולמזלי החבר הכי טוב שלי היה שם מר כרית , הטחתי בוא מלא בוקסים והדמעות עפו לרצפה ,למיטה , על מר כרית ועל הבגדים שלי , אני זוכרת שנשכבתי בוכה וכנראה נרדמתי .

^*^ – תקופת התיכון .

" אנהה" ריילי צעקה לי שנכנסתי לבית ספר , " הוו מי זאת " חייכתי אליה .
התחבקנו והלכנו למחששה .
" קר לי " היא רעדה ולבשה את הסווצרט שלה , היה קר באותו היום אני זוכרת , לא היה גשם , היא עננים שחורים שכיסו את המים , העצים התעופפו להם בכיוון הרוח ודברים עפו להם , ציפורים בהתחבאו בקנים שלהם , וחתולים לא הסתובבו בן הרחובות .
" כריס חזר לבית ספר " היא אמרה וקיבלה את הברכיים שלה להתחמם .
" אוקי " עניתי בשקט .

כריס היה שכן שלי , הוא היה האהבה שלי מימי חטיבת הביניים , אבל זה לא הסתדר כאשר הוא וחבריו החליטו לבוא ולהמציא שאני וריילי לסביות הוא הזמין אותי לצאת בכיתה י , וכשבאתי למקום שקבענו הוא וחבריו צחקו והוא אמר " אני לא יוצא עם לסביות תזדייני מפה "
כן מאותו יום ירד לי ממנו ושנאתי אותו .
שנה שלמה היה תשמועה הזאת עד שראו אותי מתנשקת עם מישהו ממועדון ולריילי יש חבר :)

ריילי הלכה לכיתה בתירוץ שקר לה הדלקתי סיגריה והתעטפתי בגקט שלי " יש לך סיגריה ? " הוצאתי סיגריה והרמתי את ראשי , כריס .
" הוו אנה " הוא חייך
" כריס " סיננתי .
הבאתי לו את הסיגריה ובאתי ללכת לקום הוא תפס בידי חזק וסובב אותי אליו " תשחרר את היד ממני חתיכת מפגר " אמרתי בארסיות והוא שיחרר " אני מצטער " הוא השפיל את ראשו "
" יעבור לך " אמרתי " מה עשיתי שאת ככה אלי משנה שעברה " הוא אמר בכעס , " מה עשית ? "צחקתי בלגע " הוא אומר לי מה הוא עשה , אז בוא אני יגיד לך אדון כריסטיאן שהתאהבתי בך לא חשבתי לעצמי בכלל שאני יחווה דבר כזה ממך בכיתה י " הוא עצר אותי " התאהבת בי ? " הוא השפיל מבט " על תעצור אותי לא סיימתי , וכשחוייתי השנאה שהייתה לי אליך הייתה כמעט באותה משקל עם האהבה , בסופו של דבר הבנתי שאתה חתיכת ילד חרא , קטן , ושלא יצא ממך שום בחיים , אז על תתקרב אלי יותר " אמרתי ולא הבנתי את האומץ שיצא ממני .
" לא מתקרב יותר עם תעני לי על שאלה אחת " הוא אמר " נו כבר כריסטיאן " עמדתי מעוצבנת וחסרת סבלנות מחכה לעוף מהמקום הזה באותו רגע " התאהבת בי ? " הוא אמר ועינייו הכחולות נצצו " כן , סיימנו ? " אמרתי ועמדתי ללכת " לא עוד לא " הוא אמר והצמיד אותי אליו מהמותניים ונישק אותי .


תגובות (16)

תמשיכיי נשמע מעניין ואני ישמח אם תקראי את הסיפורים שלי גם:)

21/07/2015 16:11

    תודה רבה , ואני קוראת כרגע סיפור מדהים :)

    21/07/2015 16:55

    סיפורים מדהימים *
    התבלבלתי במישהי אחרת , באמת סיפורים מעניינים מאוד ♥
    כל הכבוד לך ♥

    21/07/2015 16:56

    אני גם מציעה לך לכתוב סיפור , ולא סיפורים קצרים יש לך את זה לגמרי

    21/07/2015 16:56

תמשיכי סיקרנת

21/07/2015 16:35

פרק יפה תמשיכי ואני ישמח אם תקראי את הסיפור שלי :)

21/07/2015 16:38

    תודה ♥ וקראתי בובה את כותבת מדהים מחכה שתמשיכי :)

    21/07/2015 18:24

חחח תודה רבה נסיכה אני חושבת שזה מה שאני יעשה ושוב באמת תודה העלת לי חיוך את מדהימה וכותבת נדיר:)

21/07/2015 17:05

ממליצה לך לסדר את המבנה של הפרק שיהיה אסתטי יותר.
לעבור על הפיסוק (אין צורך ברווח אחרי סימן פיסוק), להוסיף לו קצת נפח.
בפתיחת מרכאות בדיבור ישיר, ממליצה לך לעשות אנטר.

21/07/2015 20:43

ותמשיכי לכתוב.
הסיפור נשמע מרתק והשאיר לי טעם של עוד.
אשמח אם תקראי גם את הסיפור שלי❤.

21/07/2015 20:44

    תודה רבה אני יקח את העצות האלה ,ואני יקרא בובית אוהבת נורא ♥

    22/07/2015 01:17

העלילה התקדמה מהר מהר מהר מדייייי. וזה גם לא אמין במיוחד….

22/07/2015 18:26

ואוו

23/07/2015 01:44

אני גאה בך מאמוש

23/07/2015 01:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך