הסיפור שלי :)
איך בנתיים ?

אהבת נעורים הא? פרק 2 יהיה קטע מיני :)

הסיפור שלי :) 21/07/2015 2622 צפיות 3 תגובות
איך בנתיים ?

באמצע הסיפור יהיה קטע מיני אני ירשום מתי הוא מתחיל ומתי הוא מסתיים מי שלא אוהבת יכולה לדלג ♥
" תתרחק ממני " אמרתי שהתנתקנו מהנשיקה " וואו " הוא חייך " אל תחייך לי ואל תתקרב אלי " אמרתי והלכתי .
חולה נפש , מה הוא מנשק אותי עכשיו , מה עשיתי שאני צריכה לעבור את הגיהנום הזה שוב , אמרתי לעצמי שהפסקתי לבכות בשירותים .
נכנסתי לכיתה והתיישבתי ליד ריילי " התנשקנו " אמרתי לה בפשטות " מייי ? " היא צעקה בכיתה וכל העיניים הסתובבו אלינו .
" תשתקי מטומטמת " אמרתי " סליחה לא קרה כלום " אמרתי לכל העיניים והם הסתובבו בחזרה .
" נו נו מי " היא אמרה " אני וכריס " אמרתי והשפלתי את מבטי .
" לא אנה לא , אני לא מוכנה לזה " היא אמרה
" את ? את לא מוכנה ? " צעקתי בלחש .
" כן מה , חצי בגדים זרקתי בגלל הדמעות שלך " היא אמרה בעצבים וצחקתי .

^*^ המעונות באוניברסיטה –

" אנה ? אנה תפתחי לי " שמעתי קול מוכר דופק על הדלת " מממ " פתחתי .
" אני מצטער " זה היה כריס הוא נשען על הדלת עם המרפק שלו , " כריס , אני לא מוכנה לזה שוב , אני עברתי את זה מספיק בתיכון איתך " אמרתי לו והגוש בגרון זועק לצאת .
" אני נשבע לך אנה היא נישקה אותי " הוא אמר בעצב

* תחילת קטע מיני *

עמדנו בשקט כמה דקות מול הדלת .
" לעזעזל כריס תנשק אותי " אמרתי בלחץ ותוך שנייה הוא ריסק את שפתיו עליי , הוא הרים אותי למיטה שהרגליים שלי נאחזות בגבו ואנחנו מתנשקים באגרסביות " התגעגעתי אלייך יומיים בלעדייך זה כמו נצח " הוא אמר , " מרגישה כמוך בייב " אמרתי בהתנשפות נשכבנו על המיטה שהוא מעליי והוא התחיל להוריד לי את החולצה ואני את הגינס שלו.
הוא חדר אלי , גלי האורגזמה התפשטו להם בגופי אני אוהבת אותו , הוא שלי , חשבתי לעצמי .

היינו ערומים מתחת לשמיכה , שהראש שלי על החזה שלו והוא מלטף לי את השיער " אני אוהב אותך " הוא אמר וחייכתי " אני אוהבת אותך " והוא הרים את ראשי ונישק אותי נשיקה עדינה אך מראה את כל הרגשות שלנו .
אני לא מסוגלת בלעדיו .

* סיום קטע מיני *

^*^ ימי התיכון –

נקודת מבט של כריס –

" אני חושבת שאני מתחילה להתאהב בך " אמנדה אמרה לי ששכבנו בחדר שלה והראש שלה על הבטן שלי " אני מצטער אמנדרה אני לא מרגיש כמוך " אמרתי היא קמה ממני " אתה אוהב אותה " היא צעקה והתחילה לחבוט בי בבכי , אוהב את מי ? " אנה הזאת " היא אמרה כאילו היא קראה את מחשבותיי " אני ראיתי איך אתה מסתכל עלייה כריס היא לא תיהיה איתך אחרי מה שעשית לה תפסיק לחיות באשליות " היא אמרה עצבנית ואני הבנתי שזה הסימן שלי ללכת " להת אמנדה " אמרתי ויצאתי מהחדר , איך אני מסתכל עליה ? ואי היא מנשקת מדהים , איזה טעות היה לעשות לה את זה , היא לא תסלח לי בחיים , אני ילך אליה הביתה ? לא . כן . לא . כן טוב על הזין שלי דיברתי על עצמי והנעתי את האוטו ונסעתי לביתה שכן זה גם הבית שלי היא גרה בפנטהוז מצד ימין ואני מצד שמאל .
הבניין הזה משונה , הוא בנייין שמחובר לבניין אחר אבל יש כניסה אחת , הבניין לבד ומלא קומות , הוא גבוה ויפה .
טוב זה לא מעניין , דפקתי בדלת .

נקודת מבט אנה –

פתחתי את הדלת " כריס? " אמרתי כלא מבינה " אנה " הוא אמר בקול צרוד וסקסי , " ממ תכנס " אמרתי אחרי כמה דקות של שקט חושבת עם זה היה נכון להכניס אותו .
" את כועסת עלי " הוא קבע .
כן בטח שאני כועסת שנה שלמה שלא הייתי עם גבר כי הוא חשב שאני לסבית בגללך , שנתיים שאני רק בוכה בגללך , שנתיים שכמות השנאה שלי אליך עלתה וגברה .
" לא " .
" בטוח ? " הוא שאל , תפסיק אתה יודע שכן .
" מה כריס " אמרתי מאבדת את סבלנותי .
הסתכלתי על שפתיו ונשכתי את השפה שלי .
" על תעשי את זה" הוא הסתכל עלי במבט קודר ועצבני .
" לעשות מה ? " שאלתי לא מבינה מה הוא רוצה מהחיים שלי
" לנשוך את השפתיים שלך , להזיז את האף הקטן שלך שאת עצבנית את לא יודעת מה זה עושה לי " הוא אמר ונשכתי את השפתיים , הפעם כדי להתגרות בו .
" כוסעמק " הוא אמר והצמיד אותי לקיר .
" אני אמרתי לך לא לעשות את זה " הוא אמר שבחן את גופי .
הוא כלכך יפה שהוא כועס , לא אנה די כבר תפסיקי .
" סליחה " אמרתי והוא זז ממני " תתני לי צאנס אחד , הזדמנות אחת ." הוא אמר .
" סליחה ? הזדמנות למה ? צאנס למה? כדי ששוב פעם אני שנה לא יצא מהבית ויתחרט על זה שדיברתי או הסתכלתי עלייך מאז הפעם הראשונה שעברת לבניין הזה ? הא ? מה כריס מה ? אתה אוהב את זה ? אתה אוהב שכל בחורה שמתאהבת בך , תקועה בחדר ולא יוצאת ממנו עד שההורים שלה מאיימים לשלוח אותה לפסיכולוג שיוציא ממנה את כל החרא הזה ? שהיא רוצה למות כי בתכלס מה זה שווה את החיים בלעדייך אתה אוהב את זה ? הא ? " צעקתי עליו בכל כוחי ולא הצלחתי לעצור את הדמעות , " מה ..מה " הוא מלמל " אל תגיד לי מה , תפסיק להרוס לי את החיים ולהכניס אותי לדיכאון כל פעם שאני מדברת איתך " צעקתי .
" אני .. אני מצטער " הוא אמר , " מאוחר מדי כריס .. כבר פגעת בי " אמרתי קצת יותר בשקט ובקול רך .
" עד שהמשכתי ממך כריס " אמרתי והשפלתי את מבטי " לא אנה אני מתחנן תתני לי פעם אחת , אחת ואני מבטיח לך שאת לא תפגעי ממני " הוא אמר מתחנן אחרי כמה דקות שהוא מחכה לתשובה " בסדר " אמרתי והוא הרים את ראשו אלי קורן מאושר " מחר בשעה 9 תהיי מוכנה אני יבוא לאסוף אותך .
ויצא מביתי .


תגובות (3)

מדהים תמשיכי :)

21/07/2015 17:58

לא בקטע מעליב או משהו אבל זה ממש דומה לסיפור שק

21/07/2015 19:15
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך