הסיפור שלי :)
איך בנתיים ? פרק קצר מצטערת :/

אהבת נעורים הא? פרק 4.

הסיפור שלי :) 22/07/2015 1111 צפיות 2 תגובות
איך בנתיים ? פרק קצר מצטערת :/

נקודת מבט כריס –

היה כבר השעה 1:00 ואלה כבר ישנה , היא שלחה לי הודעה לפני שעתיים שהיא הולכת לישון , קראתי לדיימון שהיה במקלחת " אחי אתה בא לסיגריה ? " צעקתי כדי שישמע " כן אחי שתי דקות אני יוצא , לקחתי את חפיסת הסיגריות שלי ואת הטלפון בחדר , עם מי יש לי לדבר חוץ מאלה ?
אחרי כמה דקות יצאנו לכיון הספסלים ליד המתחם של המרצים והדלקתי סיגריה לי ולדיימון " תודה אחי " אחרי כמה דקות של שקט " אני חושב להמשיך עם ריילי למקום אה יותר אה משהו רשמי כזה " הוא גמגמם " מה אחי ? " צחקתי " להציע לה נישואים " הוא אמר ונשאף את העשן מחוץ לפה שלו ועשה עיגולים .
" אחי אתם בני 19 , כאילו כל הכבוד על היוזמה זה לא מוקדם קצת ? " אמרתי , " אני לא רוצה שהיא תברח לי " הוא השפיל את ראשו וחשבתי על אלה על איך שהיא יפה וכל פעם שאני רואה אותה זה צמרמורות בכל הגוף והנשיקות שלה המגע שלה , אין לי מה לעשות בחיים האלה בלעדייה .
" אחי עם זה מה שאתה רוצה תציע " אמרתי אחרי כמה דקות של מחשבה " מה איתך אין שום דבר באופק ? " הוא אמר , "יש אבל כל פעם שאני חושב על זה הפחד שזה אולי מוקדם לה הורג אותי " אמרתי .
" אולי נציע להן ביחד ? " הוא שאל .
" רציני אחי ? " אמרתי ונשמתי עמוק כדי לא להתפקע מצחוק ., " כן מה אחי שתינו רוצים והם שתיהם אוהבות אותנו למה לא ? " הוא אמר והתחיל לתכנן תוכנית .

^*^ ימי התיכון –

התנשקנו מהנשיקה , וחייכתי אליה ( זה מנקודת מבט של כריס ) אני כלכך אידיוט אמרתי לעצמי שראיתי את עיניה עצובות , לא הייתי רוצה להיות במקומה כרגע , אני לא יודע מה יש לי איתה היא כזאת מיוחדת העיניים שלה הם גדולות כאלה וחתוליות , הן בצבע ירוק בהיר כזה ויש פסים שחורים מסודרים מסביב לאישון עם מעט פסים כחולים אפרפרים הגומות העמוקות שיש לה והאף הקטן שלה השפתיים בשרניות ואדומות , ועל גוף שלה ? לא נדבר על כמה שהיא מדהימה היא רזה ומלאה במקומות הנכונים ,בחיים שלי לא בחנתי לילדה את הפנים והגוף , זה שונה איתה לפתע שמתי לב שהיא מסתכלת עלי במבט מוזר " ממ מה ? " שאלתי " אתה בוהה אחי " היא צחקה ויכול להיות שהסמקתי?
השעה הייתה 1:36 מי היה מאמין שעבר כלכך הרבה זמן , קמנו והלכנו לאוטו " היה לי מדהים " אמרתי לה שהיא באה לרדת היא חייכה ונתנה לי נשיקה רכה בשפתיים משכתי אותה אלי ונישקתי אותה נשיקה ארוכה היא הסמיקה ויצאה מהאוטו , אח כריססטיאן מה עובר עלייך ?

נקודת מבט של אנה –

נשכבתי במיטה מחייכת מאוזן לאוזן וחושבת על כריס 'תנסי אנה' הקול בראש שלי אומר לי 'איך אפשר אחרי מה שקרה' עניתי לו ואז שמה לב שאני מדברת את עצמי 'אולי הוא השתנה?' הוא אמר ולא עניתי .
קמתי בבוקר ואת כל הסידורים של בוקר אני לא צריכה לספר נכון ?
נכנסתי לבית ספר וכריס קפץ עלי בחיבוק ענק ונשיקה " הו מי קם על צד ימין היום ? " אמרתי משועשעת " יש לי את הדבר הכי יפה בעולם אי אפשר לקום ככה ? " הוא שאל ועיניו מסתכלות עלי במבט של ילד קטן בן 10 " מותר מותר בייב " טפחתי לו על הכתף ונתתי לו נשיקה רכה .
זה רק אני או שכל המבטים הופנו אלינו ?
" מתוקה " שמעתי קול מאחורי וכריס הסתובב " אלה תעופי מפה " הוא אמר " למה עוף לא תכיר לי את החברה שלך ? " היא אמרה ותקדמה אלי " אני אנה " חייכתי אליה והיא הסתכלה עלי במבט שטני חייכתי אליה שוב בחיוך הרבה יותר משושעע והיא הסתובבה והלכה "נממ בייב את באה למחששה ? " כריס אמר לי בעודו מנשק אותי בצוואר " כן " אמרתי והתחלנו ללכת.

" הוו חמודים שלייי בהצלחה" ריילי קפצה על שתינו וכריס צחק " מזל טוב אחי " דיימון אמר " תודה גבר " כריס ענה והם התחבקו .
ילד אחד עבר ונתקע בי בכתף הסתובבתי לראות מיזה
הו לא .


תגובות (2)

היי רק עכשיו ראיתי את הסיפור!!! מושלם!! תמשיכי!!

22/07/2015 04:09

אהבתי תמשיכי

22/07/2015 08:32
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך