הסיפור שלי :)
איך בנתיים?

אהבת נעורים הא? פרק 5

הסיפור שלי :) 22/07/2015 893 צפיות 5 תגובות
איך בנתיים?

קודם כל אני רוצה להודות לאור מbig girls cry ממש עזרת לי תודה ♥

נקודת מבט אנה –

"כריס ודיימון נראים מאוד חשודים לאחרונה" ריילי אמרה לי ששכבנו במיטה בחדר.
"אני לא חושבת ככה" עניתי לה והסתכלתי בשעון השעה הייתה רבע לתשע והיינו צריכות להתארגן ללימודים.
לבשתי חצאית שחורה קצרה וגופיה לבנה הכנתי את הספרים שלי וחיכיתי לריילי.
כשסיימנו ללמוד כריס חיכה לי מחוץ לכיתה במבט לחוץ "מה יש בייב?" שאלתי אותו אחרי שנתתי לו נשיקת שלום "אה ? כלום כלום יפה שלי את באה לקפיטריה?" הוא שאל ועיוות את פרצופו התחלנו ללכת וריילי ודיימון מאחורינו היא עשתה לי מבט משונה ולא הבנתי אותו אז הסתובבתי בחזרה לכריס שהיה עם ראשו ברצפה " תמשיכו ללכת נגיע אחר כך" אמרתי ותפסתי את כריס ביחד , הם המשיכו ללכת והסתכלתי אליו במבט כועס " מה ? " הוא שאל "מה עובר עלייך?" שאלתי אותו שאני עדיין מחזיקה בידו , אני חושבת שפחדתי שהוא לא יברח אז תפסתי אותו.
"אה אמ כלום אפשר ללכת לקיפטריה אני גווע" הוא חייך אלי ונישק אותי , המשכנו ללכת והוא שוב היה עם המבט הזה ברצפה , זה לא היה מבט עצוב זה היה מבט חושב, הלכתי לקפיטריה וראיתי את ריילי צועקת על דיימון והוא עם הראש שלו ברצפה כמו כריס "תענה לי כבר מה עובר עלייך אתה כל היום הראש שלך תקוע ברצפה כמו תחת" היא צעקה ועצרתי אותה.
הלכנו לבחוץ והיא ישר התחילה לבכות "אני בחיים שלי לא צעקתי ככה עליו"
"אני יודעת מאמי" עניתי לה.
"הם מתכננים משהו אנה" היא קבעה.
"אני יודעת"

^*^ ימי התיכון –

"אנסטסיה" הוא קרא לי וכריס הסתובב לכיוון שממנו שמע את הקול.
"שון" סיננתי והדלקתי סיגריה "אנסטסיה" הוא קרא שוב.
"ריילי" ריילי קפצה וכריס עדיין המשיך להסתכל עליו.
"הא שון?" אמרתי בארסיות, "התגעגעתי" הוא אמר ובא לתת לי נשיקה , תוך שנייה הוא על הרצפה ויורד לו דם מהשפה "אלוהים כריס" אמרתי והסתכלתי על שון, הוא קם והלך.
"מי זה?" הוא אמר והתיישב בספסל כאילו כלום לא קרה " שון, האקס שלי" אמרתי
"טוב" הוא אמר ונתן לי נשיקה קצרה בשפתיים.
לא אמרתי כלום,להתחיל לריב איתו זה לא היה בדיוק הדבר הראשון שחשבתי עליו.


תגובות (5)

עדיין חסרים קצת פסיקים.
אבל חוץ מזה מעולה!

22/07/2015 20:44

חחחחחח אני אוהבת את כריס

22/07/2015 21:04

עדיש לך קצת שגיאות בפיסוק.
אבל יש שיפור.
רוצה שאני אפשסק לך את הפרק הזה?

22/07/2015 23:31

אפסק*
ותמשיכי.
הסיפור הזה פשוט מרתק!

22/07/2015 23:32

מושלם !!! תמשיכי במהירות :)

23/07/2015 12:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך