אהבת נעורים הא? פרק 6 *עם קטע מיני *

הסיפור שלי :) 23/07/2015 2391 צפיות 5 תגובות
איך?

בפרק הזה יהיה רק על המונות באוניברסיטה.
ישבנו בחדר שלי ושל ריילי במעונות ודיימון וכריס לא היו כלכך קשובים שדיברנו על המסיבה שהולכת להיות בשישי בערב.
"בייב מה עובר עלייך?" שאלתי נואשת בתקווה למצוא תשובה ליומיים שהוא נראה ככה.
"אני יכול אותך רגע בצד?" הוא ענה וקמתי במהירות הוא מספר לי ♥
"דבר בייב" אמרתי שליטפתי את שיערו.
"שאלה רטורית לגמרי בייב, עם נניח ואני יעשה משהו שיקדם אותנו את תכעסי ? או תרצי את זה?" הוא שאל.
אוקי?
"עם זה איתך אני ירצה הכל" אמרתי והוא חייך עם עיניים נוצצות.
"אני אוהב אותך"
"אני אוהבת יותר"
*תחילת קטע מיני*
הלכנו לחדר והוא תפס לי בתחת ולחש לי באוזן"שמגיעים מעיפים את ריילי ודיימון" צחקתי ונכנסנו לחדר " מממ ריילי,דיימון אתם יכולים לצאת?" שאלתי בתקווה לכן כבר יומיים שלא הרגשתי אותו.
"כן בטח" ריילי קיפצה והם יצאו , לא עבר שנייה כבר הוצמדתי לקיר שכריס מנשק אותי בצוואר הרמלי את רגלי עליו והוא נשען עלי הרגשתי את הזקפה שלו עלה וגוברת "ממ בייב" נאנחתי "אני התגעעתי אלייך" הוא אמר לי נישק אותי "גם" אמרתי בנשיקה "אני" עוד נשיקה "מאוד" והמשכתי לנשק ואותו הוא הפיל אותי למיטה ונאנח "את את כלכך יפה" הוא אמר מסתכל עלי משכתי אותו מהחולצה "תפסיק לדבר בבקשה" אמרתי והרמתי לו את החולצה.
הוא הוריד לי את החצאית ואת התחתונים.
קעתי את המכנס שלו והוא נשען עלי שהתחתונים עדיין עליו "ממ בייב מה את רוצה?" הוא לחש באוזני שאני מנשקת אותו בצוואר "אותך" אמרתי.
"מתי?" הוא אמר משושעשע, "עכשיו כריס" אמרתי בעצבים.
הוא הכניס לי אצבע וגנחתי את שמו "או בייב את כלכך רטובה" הא חייך אלי.
"אני אוהבת אותך" אמרתי שהוא חדר אלי.
"ממ גם אני בייב" הוא לחש לי באוזן.
*סוף קטע מיני*

בערב כריס ודיימון הזמינו אותנו למסעדה.

נקודת מבט כריס-

ישבנו וחיכינו להם במסעדת "גאליז" שליד האוניברסיטה.
ואז היא נכנסה בדלת, היא לבשה שמלה שחורה שטיפה פתוחה בחזה ופתוחה ממש בגב, הרגליים שלה היו רכות ולבנות, היא לא התאפרה כלכך בדיוק כמו שאני אוהב.
השיער שלה היה פזור והסתיר חצי מהגב חשוף שלה והיא חייכה אלי וריילי קפצה על דיימון בנשיקות הוא חייך אליה וניסה להגיד שלום אבל היא לא כלכך נתנה לו לדבר.
"בייב" היא נישקה אותי נשיקה ארוכה והתיישבה, וריילי אחריה.

(שעה לפני זה)

"אחי הטבעת שלך אצלך?" דיימון שאל אותי שהוא סידר את החולצה " כן אחי ושלך?"
"כן"

(חזרה להווה)

אחרי שאכלנו הסתכלתי על דיימון ודיימון עלי .
אנה וריילי צחקקו להם .
תפסתי את יד של אנה באתי לידה וכרעתי ברך "ממ בייב מה אתה עושה? " היא חייכה והעיניים הירוקות שלה היו נוצצות מדמעות שהולכות להתפרץ והסתכלה על האנשים שהפנו את עיניהם אלינו .
דיימון עשה בדיוק כמוני רק בצד אחר וריילי הסתכלה עליו
"אנה בן התינשאי לי?" חייכתי אליה.
"ריילי אנטמון התינשאי לי?" דיימון אמר וריילי התחילה לבכות
הם הסתכלו אחת על השנייה "כןןןן" הם צעקו וכל אחת קפצה על הבן זוג שלה .
" בייבבב " היא צחקה שהינו בדרך לבית מלון שהזמנתי לי ולה.
רילי ודיימון נעלמו מיד אחרי הצעת נישואים .
היא הסתכלה על הטבעת שלה ודמעה ירדה על פניה .
חייכתי אליה והמשכתי לנסוע.
"אני אוהבת אותך" היא אמרה והתחילה לנשק אותי , נישקה אותה בחזרה.
היה בום חזק "לאאאא כריס" היא צעקה ועיניי נעצמו.

" הדופק שלה עולה" שמעתי קולות פקחתי את העיניים וראיתי את אנה שוכבת במיטה לידי עם מלא מכונות דבוקות אליה , ריילי בוכה לידה ודיימון יושב בכיסא לידה.
"מממ" אמרתי ודיימון רץ אלי " אחי אתה בסדר?" הוא שאל " אנה .. אנה איפה היא?"
הוא הסתכל עלי " היא כאן כריס היא בסדר" ריילי אמרה וניגבה את דמעותיה.
ניסיתי לקום ללא הצלחה "תקראו לרופא עכשיו"


תגובות (5)

תמשיכי

23/07/2015 19:36

לא הבנתי מה קרה
תמשיכי

23/07/2015 21:00

פרק מושלם! תמשיכי

23/07/2015 23:58

מדהים תמשיכי במהירת :)

24/07/2015 00:14
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך