הסיפור שלי :)
אנה תזכר? איך כריס ירגיש? ^*^ האהבה של אנה וכריס גדלה וגדלה היא תחזיק מעמד? אך בנתים ?

אהבת נעורים הא? פרק 7 מי אתה?

הסיפור שלי :) 25/07/2015 1129 צפיות 11 תגובות
אנה תזכר? איך כריס ירגיש? ^*^ האהבה של אנה וכריס גדלה וגדלה היא תחזיק מעמד? אך בנתים ?

הסבר קצר למי שלא הבין :
כשאנה נישקה אותו הוא לא שם לב לכביש הוא התהפך עם האוטו והם הגיעו לבית חולים.

"אנה.. אנה תקומי" בכיתי , אני לא יכול לחשוב על החיים בלעדייה, עבר שבוע מהתאונה שאני עדיין לא זוכר איך היא קרתה.
אני רק פרקתי את הכתף ושברתי את היד, לאנה הייתה פגיעה גדולה בראש,היא אמורה להתעורר כל רגע ואני מפחד מזה.
ישבנו במסדרון אני ריילי ודיימון,כמו בכל יום מאז שהתעוררתי,מחכים לרופא ויגיד שהיא קמה.
"מאמי אולי תלכי לישון?" דיימון שאל אותה.
"לא אני לא יכולה ועם היא תתעורר?"
"אני יעיר אותך" הוא חייך אליה והיא נשכבה לו על החזה ונרדמה בשניות.
מה שאני לא יכול לעשות כי אני לא מסוגל לישון בידיעה שהיא לא ערה.

"משפחת בן?" רופא מבוגר יצא אלינו מחדר מוזר שהכניסה אליו היא רק בקוד,הוא היה עם שיער אפור ומשקפיים עגלגלות.
"כן"קמתי ישר.
"היא התעוררה" המילים האלה רעדו לי בראש וקפצתי עליו בחיוך.
"לא סיימתי" הוא אמר לא בנוח שהתנתק ממני.
חיכתי שידבר.
"הצד שנפגע הוא צד הזיכרון,אני לא בטוח שהיא תזכור אותך או כל הבן אדם אחר,אולי כן אולי לא,על תלחיצו אותה היא תזכר זה שיכחון זמני".
הוא אמר והכניס אותנו לחדר, הוציאו לה את התחבושת מהראש, היה לה פצע בשפה,ובגבה.
אך בכל זאת היא כלכך יפה.
"בייב" חייכתי אליה.
"ממ" היא ענתה.
"איך את מרגישה?" שאלתי אותה.
"לא יודעת" היא ענתה ונאנחה.
באתי לנשק אותה והיא התרחקה "מי אתה?"

^*^ ימי התיכון –

אני ואנה כבר 5 חודש ביחד וישבנו אצלי , אני והיא , שכובים במיטה,ראשה על החזה שלי והיא מסתכלת עלי.
"את בוהה אחותי" צחקתי והיא נזכרה במה שהיה בים.
"ממ סליחה" היא הסמיקה ונישקתי אותה.
"אני אוהב אותך" פלטתי.
היא קמה והסתכלה עלי במבט מוזר. "אתה מה?" היא שאלה שוב.
"אוהב אותך" חייכתי אליה והיא נישקה אותי נשיקה סוערת, אחת הנשיקות הכי טובות שהיו לי.
היא התחילה להוריד לי את החולצה ועצרתי אותה "את בטוחה?" שאלתי אותה.
"הכי שבעולם" היא נאנחה והמשיכה להוריד לי את החולצה.

"היה לי מושלם בייב" אמרתי וחיבקתי אותה.
"אני בחיים לא אשכח את זה" היא חייכה אלי ועצמה את עיניה.

נקודת מבט אנה –

ישבנו בבוקר בים,אני ריילי דיימון וכריס, הייתי מאושרת בגלל אתמול וכריס היה מחויך מאוזן לאוזן, כנראה שלא התייחסתי אליהם מרוב מחשבות על אתמול שהרגשתי את גופי נרטב וגל רוח הבהיל אותי "מההה" צעקתי וראיתי את כריס עם דלי מים ריח עומד משועשע ומסתכל עליי .
"אני שונאת אותך" אמרתי רועדת.
"גם אני אוהב אותך" הוא אמר לי "את לא מבינה כמה" .


תגובות (11)

אני מאוד מתחברת לפרק הספציפי הזה, וזאת מהסיבה שגם אני
לפני כמה שנים הייתי באותה סיטואציה שבה אני וחבר שלי נסענו באוטו
ונישקתי לו את הביצה ואז הוא איבד שליטה על ההגה והאוטו עשה פרי סיקסטי
באוויר… ואני יודעת בדיוק על מה חושבת: "איך אפשר שלא לאבד שליטה אחרי נשיקה בביצה מאישה מסוקסת כמו stories 3" אל תדאגי, זה מה שכולם חושבים,
את לא לבד דארלינג. אה ואהבתי את הקטע שהם התהפכו עם האוטו, אקשן זה תמיד טוב.

25/07/2015 02:34

אוי מקווה שיצאתם בסדר , מצטערת שכלכך שחוויתם את זה , ידיד שלי מת בתאונת דרכים קטלנית , תודה שאת אוהבת ❤️

25/07/2015 02:50

היי הסיפור שלי :),
כנראה שאאלץ להתחיל בשמך, בסיפור שלך.
בזמן קריאת הסיפור, מחשבות רבות התרוצצו בראשי ותהיות רבות של האם בזמן כתיבתו היית צלולה לגמרי? או שמא שיכורה קצת? מכתיבתך ניכר שצלילותך, בדומה לדמות הנדושה והשטוחה – אנה, ירודה, ושקווים רבים בסיפורך אינם מתבססים על מציאות או היגיון.
בנוסף לכך, רבות הבעיות בדקדוק שלך, בניסוח ובתחביר המשפטים – במשפטים רבים לא ניתן להבין מי אומר מה ולמי מדובר, מה שגורם בסופו של דבר לעייפות מוגברת מצד הקורא ולרצון לסיים את הקריאה כמה שיותר מהר. כך זה שהכתיבה שלך כלל לא קוהרנטית וקולחת.
זאת ועוד, חסרים לא מעט סימני פיסוק (חלק מרכזי ובלתי מופרד מהמשפט) ובנוסף לכך, הרבית בשימוש בו' החיבור שלא במקרה הצורך (או להפך). הקפידי בבקשה על שימוש נכון בסימני פיסוק .
רבות הדוגמאות לכל אחת מהבעיות, אבקש ממך שתתאמצי ותנסי למצוא אותן לבד ולתקנן כל עוד חפצה בכך כמובן.
לילה טוב!

25/07/2015 03:13

סליחה שאני מגיבה ככה אבל בתור אחת שכותבת סיפור על הזין של יצחק אני לא חושבת שיש לך זכות לדבר על הסיפור שלי , אם לא מתאים לך לקרוא על אנה שהיא דמות ״רדודה״ את מאוד מוזמנת לא לקרוא את הסיפור , אני לא יתקן כלום בסיפור כי ככה אני אוהבת אותו , למי שזה לא מתאים שלא יקרא :) לילה טוב

25/07/2015 04:19

ירודה*

25/07/2015 04:31

    נכון דארלינג

    25/07/2015 04:54

שלום שוב,
דבר ראשון, אני גבר. נעים מאוד. אין לי שמץ מדוע הסקת שאני אישה.
דבר שני, הסיפור "הזין של יצחק" הוא סיפור הומוריסטי וציני כאחד, ובכל זאת, ההבדל בינו לבין שלך, הוא הבדל דק ומשמעותי – אפשר לקרוא לו סיפור.
את צריכה להבין, ועכשיו אני אומר לך את זה מלב אל לב, זה מעולה שאת אוהבת את מה שכתבת ושלמה עם זה, אך זה לא עומד בתקן סיפור! ההערות שהערתי לך אלה הערות שאם לא תקחי אותן לתשומת לבך ולא תתקני אותן, את היחידה שתפגעי מזה, במיוחד כשאת מחסירה הרבה סימני פיסוק, כותבת בשמה יומיומית ומרבה לטעות בכל הנוגע לדקדוק.
מצטער, אך להתגאות בשגיאות הרבות שלך ולהשאירן כמו שהן, זו ממש לא גאווה גדולה, זה מעיד על חוסר בגרות וחוסר קבלת ביקורת, וחבל שכך.
לילה טוב

25/07/2015 04:40

    גבר? אוקי תקשיב אי אפשר לקרוא לסיפור הזין של יצחק במיוחד שהוא לא מצחיק כמו שאתה חושב,אני לא יגיד לך דברים על הסיפור שלך כי אני בניגוד אלייך ? זורמת עם מה שכל אחד כותב, אז באמת אבל באמת אתה מוזמן לא לקורא את הסיפור, ואני לא הולכת לענות לך יותר אז בשבילך על תגיב פה יותר , להת.

    25/07/2015 17:06

התחלתי לקרוא היום את הסיפור שלך, רק שתדעי, שאני פשוט מתה עליו והוא מהמם . יש לך כתיבה מאוד יפה ומנוסחת היטב! מאוד אהבתי את הרעיון לספר את הסיפור בפרקי זמן שונים אך עם זאת להעביר את ההבדל וההרגשה של כל אחת מן הדמויות בסיפור. מצפה לפרק הבא!

25/07/2015 09:37

סיפור מהמם רק היום התחלתי אותו תמשיכי ומיד אל תקשיבי למי שאומר שהסיפור לא טוב הוא מושלם תמשיכייי

25/07/2015 23:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך