הסיפור שלי :)
ווהוו מי נזכרה ^_^

אהבת נעורים הא? פרק 9

הסיפור שלי :) 12/08/2015 1687 צפיות 3 תגובות
ווהוו מי נזכרה ^_^

למחרת בוקר התקשרתי לכריס.
"אנה?" הוא שאל והיה נשמע שהוא מופתע. "היי כריס,תוכל לבוא לבית חולים?"שאלתי.
"כן בטח אני בדרך" הוא אמר וניתק.
אחרי 10 דקות נפתחה הדלת והוא בא מתנשפף "מה קרה?" הוא בדק לי חום ואז מיד נרתע.
"איפה הייתה הפעם הראשונה שלנו?"שאלתי והוא הרים גבות.
"אצלי,אחרי שהיינו חמש חודש ביחד נראלי או חצי שנה,זה היה לפני מלא זמן"הוא נאנח. "לפני שלוש שנים".
"אני יודעת"חייכתי אליו.
"נזכרתי בזה,אני עדיין לא זוכרת אאותך,אבל..יש משהו איתך כל פעם שאני רואה אותך הדופק שלי על 200" השפלתי את ראשי.
"תקחי את הזמן אני יחכה לך,כמו שחיכיתי לך כל החיים" הוא חייך אלי.
דיברנו עוד כמה דקות,הוא הביא לי אוכל מהקפיטריה והלך.

*פלאשבק*

פתחתי את הדלת " כריס? " אמרתי כלא מבינה " אנה " הוא אמר בקול צרוד וסקסי , " ממ תכנס " אמרתי אחרי כמה דקות של שקט חושבת עם זה היה נכון להכניס אותו .
" את כועסת עלי " הוא קבע .
כן בטח שאני כועסת שנה שלמה שלא הייתי עם גבר כי הוא חשב שאני לסבית בגללך , שנתיים שאני רק בוכה בגללך , שנתיים שכמות השנאה שלי אליך עלתה וגברה .
" לא " .
" בטוח ? " הוא שאל , תפסיק אתה יודע שכן .
" מה כריס " אמרתי מאבדת את סבלנותי .
הסתכלתי על שפתיו ונשכתי את השפה שלי .
" על תעשי את זה" הוא הסתכל עלי במבט קודר ועצבני .
" לעשות מה ? " שאלתי לא מבינה מה הוא רוצה מהחיים שלי
" לנשוך את השפתיים שלך , להזיז את האף הקטן שלך שאת עצבנית את לא יודעת מה זה עושה לי " הוא אמר ונשכתי את השפתיים , הפעם כדי להתגרות בו .
" כוסעמק " הוא אמר והצמיד אותי לקיר .
" אני אמרתי לך לא לעשות את זה " הוא אמר שבחן את גופי .
הוא כלכך יפה שהוא כועס , לא אנה די כבר תפסיקי .
" סליחה " אמרתי והוא זז ממני " תתני לי צאנס אחד , הזדמנות אחת ." הוא אמר .
" סליחה ? הזדמנות למה ? צאנס למה? כדי ששוב פעם אני שנה לא יצא מהבית ויתחרט על זה שדיברתי או הסתכלתי עלייך מאז הפעם הראשונה שעברת לבניין הזה ? הא ? מה כריס מה ? אתה אוהב את זה ? אתה אוהב שכל בחורה שמתאהבת בך , תקועה בחדר ולא יוצאת ממנו עד שההורים שלה מאיימים לשלוח אותה לפסיכולוג שיוציא ממנה את כל החרא הזה ? שהיא רוצה למות כי בתכלס מה זה שווה את החיים בלעדייך אתה אוהב את זה ? הא ? " צעקתי עליו בכל כוחי ולא הצלחתי לעצור את הדמעות , " מה ..מה " הוא מלמל " אל תגיד לי מה , תפסיק להרוס לי את החיים ולהכניס אותי לדיכאון כל פעם שאני מדברת איתך " צעקתי .
" אני .. אני מצטער " הוא אמר , " מאוחר מדי כריס .. כבר פגעת בי " אמרתי קצת יותר בשקט ובקול רך .
" עד שהמשכתי ממך כריס " אמרתי והשפלתי את מבטי " לא אנה אני מתחנן תתני לי פעם אחת , אחת ואני מבטיח לך שאת לא תפגעי ממני " הוא אמר מתחנן אחרי כמה דקות שהוא מחכה לתשובה " בסדר " אמרתי והוא הרים את ראשו אלי קורן מאושר " מחר בשעה 9 תהיי מוכנה אני יבוא לאסוף אותך .
ויצא מביתי .

סוף פלאשבק*

הזיכרון השני שחזר אלי מזה חודש, כבר השתחררתי מבית החולים,וחזרתי למעונות באוניבסרסיטה.
ראיתי את כריס כמה פעמים בחודש הזה,הוא שאל עם אני בסדר או צריכה משו ותמיד חייכתי ואמרתי שלא.
הוא לא עם אף אחד,אני תמיד רואה בנות נמרחות עליו שהשמועה התפרצה שנפרדנו.
הוא תמיד היה אומר שזה הפסקה וגם אני אמרתי.
באותו לילה של הזיכרון ישבתי בחדר,ריילי נרדמה.
וכשנזכרתי התחלתי לבכות ורצתי לחדר של כריס.

נקודת מבט כריס-

השעה הייתה 12:00 ושמעתי תקתוקים על הדלת,הייתי בבוקסר שחור והשיער שלי היה מבולגן,חשבתי שה בטח אחד מהמרצים שבא לעשות סיור.
פתחתי את הדלת "אנה?" הסתכלתי עליה ועיניה היו רטובות מדמעות.
היא התקדמה אי ונישקה אותי נשיקה סוערת,היא דחפה אותי למיטה ולמזלי דיימון לא היה בחדר, יואו השפתיים שלה,המגע שלה,החום שלה,הריח שלה.
אני בתקופת יובש מלא זמן,וכלכך התגעגעתי אליה.
המשכנו להתנשק וראיתי שהיא בוכה תוך כדי בשקט,הנחתי לה.
היא הפשיטה אותי מהבד היחידי שהיה עלי והפשתי אותה מאוברול הפיגמה שלה.
היא נגמה בי בצוואר וגנחה בשקט,צמרמורת חלחלה בגופי והמשכתי לנשק אותי בחוזק.

נקודת מבט של אנה-

*פלאשבק*

נכנסתי לבית ספר וכריס קפץ עלי בחיבוק ענק ונשיקה " הו מי קם על צד ימין היום ? " אמרתי משועשעת " יש לי את הדבר הכי יפה בעולם אי אפשר לקום ככה ? " הוא שאל ועיניו מסתכלות עלי במבט של ילד קטן בן 10 " מותר מותר בייב " טפחתי לו על הכתף ונתתי לו נשיקה רכה .
זה רק אני או שכל המבטים הופנו אלינו ?
" מתוקה " שמעתי קול מאחורי וכריס הסתובב " אלה תעופי מפה " הוא אמר " למה עוף לא תכיר לי את החברה שלך ? " היא אמרה ותקדמה אלי " אני אנה " חייכתי אליה והיא הסתכלה עלי במבט שטני חייכתי אליה שוב בחיוך הרבה יותר משושעע והיא הסתובבה והלכה "נממ בייב את באה למחששה ? " כריס אמר לי בעודו מנשק אותי בצוואר " כן " אמרתי והתחלנו ללכת.

*סוף פלאשבק*

*פלאשבק*

ריילי הלכה לכיתה בתירוץ שקר לה הדלקתי סיגריה והתעטפתי בגקט שלי " יש לך סיגריה ? " הוצאתי סיגריה והרמתי את ראשי , כריס .
" הוו אנה " הוא חייך
" כריס " סיננתי .
הבאתי לו את הסיגריה ובאתי ללכת לקום הוא תפס בידי חזק וסובב אותי אליו " תשחרר את היד ממני חתיכת מפגר " אמרתי בארסיות והוא שיחרר " אני מצטער " הוא השפיל את ראשו "
" יעבור לך " אמרתי " מה עשיתי שאת ככה אלי משנה שעברה " הוא אמר בכעס , " מה עשית ? "צחקתי בלגע " הוא אומר לי מה הוא עשה , אז בוא אני יגיד לך אדון כריסטיאן שהתאהבתי בך לא חשבתי לעצמי בכלל שאני יחווה דבר כזה ממך בכיתה י " הוא עצר אותי " התאהבת בי ? " הוא השפיל מבט " על תעצור אותי לא סיימתי , וכשחוייתי השנאה שהייתה לי אליך הייתה כמעט באותה משקל עם האהבה , בסופו של דבר הבנתי שאתה חתיכת ילד חרא , קטן , ושלא יצא ממך שום בחיים , אז על תתקרב אלי יותר " אמרתי ולא הבנתי את האומץ שיצא ממני .
" לא מתקרב יותר עם תעני לי על שאלה אחת " הוא אמר " נו כבר כריסטיאן " עמדתי מעוצבנת וחסרת סבלנות מחכה לעוף מהמקום הזה באותו רגע " התאהבת בי ? " הוא אמר ועינייו הכחולות נצצו " כן , סיימנו ? " אמרתי ועמדתי ללכת " לא עוד לא " הוא אמר והצמיד אותי אליו מהמותניים ונישק אותי .
*סוף פלאשבק*

*פלאשבק*

עמדנו בשקט כמה דקות מול הדלת .
" לעזעזל כריס תנשק אותי " אמרתי בלחץ ותוך שנייה הוא ריסק את שפתיו עליי , הוא הרים אותי למיטה שהרגליים שלי נאחזות בגבו ואנחנו מתנשקים באגרסביות " התגעגעתי אלייך יומיים בלעדייך זה כמו נצח " הוא אמר , " מרגישה כמוך בייב " אמרתי בהתנשפות נשכבנו על המיטה שהוא מעליי והוא התחיל להוריד לי את החולצה ואני את הגינס שלו.
הוא חדר אלי , גלי האורגזמה התפשטו להם בגופי אני אוהבת אותו , הוא שלי , חשבתי לעצמי .

היינו ערומים מתחת לשמיכה , שהראש שלי על החזה שלו והוא מלטף לי את השיער " אני אוהב אותך " הוא אמר וחייכתי " אני אוהבת אותך " והוא הרים את ראשי ונישק אותי נשיקה עדינה אך מראה את כל הרגשות שלנו .

סוף פלאשבק *

נאחנו שתינו ששכבנו המיטה שלו.
"אני יסביר לך הכל מחר" אמרתי.
הוא רק נתן לי נשיקה במצח והנהן.
זה כריס.
זה אהבת חיי.


תגובות (3)

מושלם תמשיכי :)

13/08/2015 00:29

מושלם תמשיכי

13/08/2015 08:34

מושלם ! כייף שחזר לה הזיכרון תמשיכי במהירות חיכיתי לפרק הזה הרבה זמן :)

13/08/2015 10:50
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך