Shir.berenshtain
תגובות בבקשה.

אהבת נעורים-פרק 1

Shir.berenshtain 22/07/2014 819 צפיות תגובה אחת
תגובות בבקשה.

אהבת נעורים פרק 1-

אני מתעוררת לצליליי השעון המעורר שלי, היום הראשון ללימודים, מתחילים היום כיתה ט׳.
אני מתמתחת, יוצאת מהמיטה ומתחילה להיתארגן, אני מצחצחת שיניים, לובשת: טופ כחול, חצאית מתנופפת שחורה, עקבים בצבע טורקיז ומיתאפרת עדין. אני יורדת לכיוון המטבח, ״ג׳ן, (זה השם חיבא שלי) את אמורה ללכת לתיכון, לא למועדון!״ אמר ארז, אני מוציאה לו לשון, ומיתיישבת במטבח, אני אוכלת ועולה להסעה לתיכון, אני מיתיישבת ופתעום מיתיישב ליידי רותם, אוףף, איזה באסה שהוא סטוציונר, הוא כל כך חתיך… אני מסתכלת עליו ושואלת ״אני יכולה לעזור לך במשהו???״ הוא מוריד את מבטו מהטלפון ומיסתכל עליי ״את רואה כאן עוד מקום לשבת??״ אני עושה לא עם הראש ושמה אוזניות,אנחנו מגיעים לבית הספר, אני נפגשת עם החברה הכי טובה שלי, מייגן. אנחנו מתחבקות, מייגן אומרת בהתרגשות ״יואו נשמה שלי, לא ראיתי אותך כל החופש!!״ ״מה את רוצה? טסתי לחול חמצן שלי״ אמרתי. בעודנו מדברות רותם הולך במהירות וניתקע בי בגסות, ״אמממ..אאוץץץץץ׳??״ אמרתי. הוא פתעום היסתובב היסתכל עליי היתקרב במהירות ונישק אותי במהירות על השפתיים והלך. כשהוא היתרחק, קפצנו מהיתרגשות,״וואי, רותם אשכרה נישק אותך?! את מפנטזת עליו שנים!״ אמרה מייגן. ״יואו נכון, אבל הוא סטוציונר, וכל יום נימרחת עליו מישהי אחרת..״ אמרתי.
-צלצול-
אני ניכנסת לכיתה ומיתיישבת אני מסמסת לרותם:״מה זה היה?״
״נ-ש-י-ק-ה , ג'ני נשיקה, נשיקה ג׳ני, תכירו״
״חח..לא מצחיק״
״טוב אני בואי נבריז דקה מהשיעור״
״מה?? אבל המורה כבר כאן!״
״מה הביג דיל?? תגידי לה שאת לא מרגישה טוב ותצאי לשירותים, אחרי כמה דקות אני אבקש גם לצאת לשירותים, תיבגשי אותי לייד מחששה 3״
״טוב״
הגעתי למחחשה מספר שלוש, חיכיתי לרותם והוא באמת הגיעה.
״אז מה היה הקטע עם הנשיקה?!״ שאלתי.
״תישבעי שלא נהנת מימנה!״ הוא אמר וחייך חיוך ממזרי.
״טוב..אולי קצת נהנתי.״ גילגלתי עייני והמשכתי:״אבל ברצינות מה היה הקטע שלה?! שכחתה פתעום שאתה סטוציונר??״ ״ואם אני רוצה להשתנות?….״ הוא שאל והיתקרב עליי. הוא החזיק את ידיי בעדינות ואמר:״ג׳ני אני, אני…. אני אוהב אותך!״


תגובות (1)

זה בסדר, היתרגלתי כבר שאין לי תגובות..

22/07/2014 21:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך