Shir.berenshtain
תגובות בבקשה!

אהבת נעורים-פרק 4

Shir.berenshtain 22/07/2014 683 צפיות אין תגובות
תגובות בבקשה!

כעבור חודשיים..

פרק 4-

״קומי נסיכה שלי, קומי״ אני פוקחת את עייני ורואה את רותם,אני מחייכת אליו, וקמה מהמיטה, היום יום שבת, אני מצחצחת שיניים ומיתלבשת:שימלת מיני מתנופפת בצבע כתום אפרסק, נעלי עקב בצבע גוף ומיתאפרת עדין. רותם מחבק אותי מאחור ומנשק לי את הצוואר,הוא מרים אותי ומושיב אותי על המיטה, ״אז מחר אנחנו ביחד חודשיים״ הוא אמר. ״כן, איך הזמן טס..אני מרגישה שרק אתמול ניתקלתה בי״ אנחנו צוחקים. ״אז חיים שלי, באלך שנלך לאנשהו?״ ״כןןן!!! אפשר לקניון?״ עשיתי פאפי פייס. ״איך אני יכול להתנגד לפנים האלה?״ הוא משכיב אותי על המיטה רוחן מעליי ומתחיל לנשק אותי. הוא קם ואנחנו נוסעים לקניון, קניתי (יותר נכון רוצם קנה לי..) 3 זוגות עקבים, בושם, 6 שמלות, ו4 חולצות. הוא החזיר אותי הבייתה. ארז ליכה לי בסלון,״מה קורה ארזו??״ חיבקתי אותו, ״יש לך הפתעה בחדר״ הוא אמר. עליתי במהירות לחדר ועל המיטה היו מפוזרים פרחים ומונח זר גדול, בזר היה פתק:
שלום אהבה שלי.
מחר אנחנו חוגגים חודשיים!
אין מילים לתאר את האהבה שלי אלייך!!
יש לי הפתעה קטנה, היום בשבע אני יבוא לאסוף אותך, תכיני תיק עם בגדים ליומיים.
שלך,אהובך.❤️

אני מכינה תיק ולובשת:שימלת מיני שחורה עם תחרה ונעלי עקב שחורות ויורדת למטה, רותם לוקח לי את התיק ופותח לי את הדלת כמו ג׳לטלמן,הוא שם לי כיסוי עיינים ואנחנו נוסעים, הוא מוריד לי את כיסוי העיינים ומולי נגלא צימר יפייפה. אנחנו ניכנסים לג׳קוזי,ומיתקלחים.
אני יוצאת מהמיקלחת, רותם מרים אותי וזורק אותי על המיטה. הוא מוריד את חולצתו, רוחן מעליי ומנשק אותי, אנחנו מיתהפכים, הוא מלטף אותי, ומושך מעט את חולצתי למעלה, אני מבינה מה הולך לקרות, הוא שואל אותי:״את בטוחה שאת רוצה לעשות את זה?״ אני מחייכת חיוך ממזרי, ואז אנחנו עושים את זה.(השתמשנו באמצעי מניעה).

-בוקר-
״חיים שלי,בוקר טוב, תיתעוררי.״ אני פוקחת את עייני ומחייכת, אני מתיישבת.״שתדעי שנורא נהנתי אתמול,תודה״ הוא אמר. אני מנשקת אותו קלות.

כעבור יומיים…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך