ושוב, אני כותבת את זה עם אודליה חסן אז תעקבו!!!!

אהב״ה | פרק 2 | הצד של הדס

08/08/2011 907 צפיות 5 תגובות
ושוב, אני כותבת את זה עם אודליה חסן אז תעקבו!!!!

״אופיר!״ תמר חיבקה את הנער, ״אופיר תכיר, זאת הדס. הדס, אופיר.״ ״אופיר בגיל שלך הדס. אתם תלמדו באותו כיתה ותוכלו לקשקש לכם על כל העניינים המעניינים של הגיל!״ היא פנתה אליי. ״הדס תבלה אצלנו למשך השנה הקרובה, תנסה להיות נחמד.״ היא אמרה לאופיר בלחש, מנסה שלא אשמע. ״אז הדס, אני רואה שפגשת את שאר המשפחה,״ הוא חייך אליי. יש לו שיער ממש שחור ועיניים ירוקות נוצצות כאלה. הוא שזוף, מה שמדגיש את השיניים הצחורות שלו. פעם הייתי חושבת שהוא חמוד. היום אני לא שמה לב לדברים האלה. הפנתי את המבט שלי אליו. הוא השתתק. ״הדס היא תלמידה מצטיינת, נכון הדסי?״ תמר חייכה אליי. ״אולי היא תוכל לתת לך שיעורים?״ ״אמא!״ הוא מחה. ״מה? באמת לא יזיקו לך כמה שיעורים ואני בטוחה שהדס תשמח לעזור״ היא הסתכלה לכיווני. הסתכלתי עליה חזרה. ״אתה רואה? היא מסכימה!״ חייכה אלינו. ״אמא היא לא בדיוק ענת-״ אמר זה שבצבא. ״יוני!״ היא שמה לו מבט רצחני, ״אני דיברתי אליך?״ ״לא, אב-״ הוא התחיל להגיד אבל הופסק באמצע על ידי תמר. ״שום אבל!״ היא שלחה אליו מבט רצחני סוג ב׳. ״באמת, לא כדאי שתשאלי או-״ התחיל אחד המבוגרים ונקטע גם הוא. ״ה-ששש!״ וככה בערך התחילה סוג של מריבה(?) מוזרה ביניהם. הבנים אמרו שהיא צריכהלהתחשב בי, שאולי אין לי כוח לתת לאופיר שיעורים והיא טענה שאם הייתה לי התנגדות הייתי אומרת משהו. בכל אותו הזמן אני ואופיר היינו היחידים שלא התערבנו, למרות שזה היה קשור אלינו. ׳אין כמו המשפחה!׳ הוא אמר לי בלי קול וחייך חיוך ציני. ׳אין כמו המשפחה…׳ חשבתי. רק אחרי הפיגוע הבנתי את המשפט הזה. אולי המשפחה שלי לא היו תמיד הכי נחמדים אליי, כאילו, כן יש מקומות לשיפור אבל אני לא אמצא להם תחליף. כן, אחותי הקטנה הציקה לי תמיד ואמא תמיד הצדיקה אותה ואבא כעס עליי בגלל שאני ׳מציקה׳ אבל אני לא אמצא את האחות שתציק לי, האמא שתגונן עליה ואבא שיכעס עליי כמוהם. אין להם תחליף. והם היו צריכים למות כדי שאני יבין את שה. הסתימות שלי. ״אמא, מה יש לשבת?״ אופיר קטע את הצעקות שלהם והזכיר לי שהיום חמישי. ״אוי! אני צריכה ללכת לקניות!״ היא אמרה בפתאומיות שהקפיצה את כולם חוץ ממני. ״אתה,אתה, אתה, אתה ואתה״, היא הצביעה על הבנים הבוגרים, ״באים לעזור לי בקניות.״ ״ואתה!״ היא הצביעה על אופיר, ״תערוך להדס הכרות עם הבית. וחסר לך אם אני שומעת שלא היית נחמד!״ היא צעקהלו כשיצאה מלווה בפמליה של חמישה גברים צעירים בגילאים שונים.


תגובות (5)

תמשיכווווו!!!!!!!!1

09/08/2011 10:08

אהבתי!!
תמשיכו :)

09/08/2011 11:14

יפההההה :)
תמשיכו יותר מהר!
נ.ב
צום קל :)

09/08/2011 14:32

מדהים!
תמשיכו (:

09/08/2011 15:14

ממש ממש יפה=)
תמשיכו…

11/08/2011 19:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך