rimanticGirl
חוויה ראשונה ואמיתית שחוויתי בזמן האחרון והרגשתי צורך לשתף .

אהובי הראשון ואחרון .

rimanticGirl 09/08/2013 765 צפיות 2 תגובות
חוויה ראשונה ואמיתית שחוויתי בזמן האחרון והרגשתי צורך לשתף .

הסתכלתי בעיניו לראשונה מאז שנהיינו זוג, הסתכלתי היישר לתוך עיניו הכחולות ולא הצלחתי להזיז את עיניי ממנו …אני חושבת שרק אז התאהבתי בו… כלומר , אני בטוחה שהתחלתי לאהוב אותו עוד מלפני שבוע כשהפכנו לזוג אבל לא נתתי לזה להשתלט עליי כי לא הייתי בטוחה שזה הדדי בכלל ולא רציתי להיפגע אחר כך מאהבה חד צדדית , אבל ברגע שהסתכלתי בעיניו וראיתי את הרוך שבו הוא מביט בי בחזרה ואת כל האהבה שיש לו אליי …הרגש רק נהיה יותר ויותר גדול ועכשיו כשאני נזכרת בזה זה רק גדל עוד יותר ואני רוצה להיות איתו ולהרגיש את הידיים שלו על גופי כמו שהוא תמיד מלטף אותי באהבה , ואת העיניים המדהימות שלו שמסתכלות עליי "כשאני לא רואה" ולשמוע את הקול הנמוך שלו אבל עדיין עם טיפת טון של ילד , ולשמוע אותו מספר לי את מה שעבר עליו כל היום ולצחוק איתו , ולחייך ולהתעצבן ולהיות עצובה כשצריך …פשוט רוצה אותו פה לידי .
הגעגוע שלי אליו רק מוכיח לי עד כמה הרגש גדל , ועד כמה שאני מאהובת ורוצה אותו שיהיה לצידי לעוד כמה שנים טובות ואם אפשר אולי אפילו לתמיד .
לפעמים אני תועה למה הוא בכלל אוהב אותי … כאילו אין משהו מיוחד , ממש כלום ! להפך אני רעה … ואני תמיד אומרת לו את זה והוא לא מאמין לי , ולפעמים כשצריך לכעוס עליי והוא לא כועס אני שואלת אותו למה אתה לא כועס והוא אומר כי אני בוחר לא לכעוס עלייך ולך לא אמור להיות בזה צד בכלל כי זאת הבחירה שלי .
אני אף פעם לא אבין אותו בעניין הזה … כאילו בשביל מה מגיע לי כל הטוב הזה ? ואיך בכלל אפשר להיות כזה טוב ? אתה אוהב אותי ? אז מה.. עדיין זה לא אומר שאתה לא יכול לכעוס עליי ולהתעצבן עליי לפעמים … פשוט לא אבין את זה אף פעם .
ולחשוב עוד שהוא הבן זוג הראשון שלי , ולחוות את החוויה הזאת בפעם הראשונה ולהרגיש כל כך טוב …כאילו לא לבכות על אהבה ראשונה כי היא בלתי אפשרית , אלא פשוט לחוות אותה בצורה הכי טובה שאפשר ..כשכל צד אוהב את השני .


תגובות (2)

להגיד שאני מבין אותך יהיה שקר.
אני לא, כי מעולם לא הייתי במערכת יחסים ברמה כזאת.
אבל, אני בטוח שהוא חושב שלהתעצבן לא פותר כלום, גם כשאני רב אני לא מתעצבן יותר מדי. אני מבין שזה לא יעזור. מגיע לכל אחד מישהו שיבין אותו.
בהצלחה לך.
רוני

09/08/2013 18:03

אני מבינה ממש!!!
את כותבת מדהיםם…
בהצלחה:)

10/08/2013 03:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך