אנג'ל
המשך יבוא....

אהובת הקצין-פרק 12

אנג'ל 01/08/2011 741 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא....

זמנם של האוהבים תם..
"הגיע הזמן ללכת.."אמרה השוטרת..לוקחת את ליסה ממנו.
"אני מניחה שנתראה בקרוב.."אמרה,כשהוא ממאן לשחרר את ידה,מביט בה בפרצוף מיוסר..הזמן הזה לא הספיק להם..ועבר מהר מידיי..
"אני אוהב אותך.."הוא אמר מביט בה,באהבה,עצוב מהעובדה שהיא צריכה ללכת בחזרה לתאה.
כשמאוחר יותר,צפה ניק בחדשות.הם דיברו,על הרצח..על ליסה.
"לא כדאי שתצפה בזה..זה לא בריא ללב שלך כרגע." אמרה לינדזי שנשארה שם כדאי להשגיח עליו.
"אני בסדר."הוא אמר..שותה מיים.
"לא שמעת? הם מדברים על עונש מוות."אמרה לינדזי.
"מה עונש מוות??"הוא קרא,"זה לא מגיע לה.היא לא רוצחת .היא הגנה על עצמה!"
"ניק.."אמרה לינדזי,"הרגע,אסור לך להתרגש..חייך בסכנה."
כשדמעות הציפו את עיניו..הוא היה נסער.הלב שלו החל לדפוק בקצב מהיר.
"לא.אני לא אתן להם.היא חפה מפשע!"קרא ניק.."הגבר הזה אנס אותה באכזריות!! אם יש מישהו שהגיע לו למות,זה הוא!"
"הוא כבר מת.."אמרה לינדזי..מבחינה בו,מוריד את הראש ונאנח.
הייתה זו הפעם הראשונה שהיא ראתה אותו ככה.היא הייתה בטוחה כי הוא עומד לעבור אירוע נוסף בקרוב.מודאגת כל כך.
הוא הרגיש חולשה פיתאומית..לינדזי קראה לרופא.
מכבה את מכשיר הטלויזיה.
ניק נשען על הכרית,מדוכדך.כשלפתע,חש את מגע המתכת הקר על החזה שלו.הרופא,הקשיב ללב שלו.
"אני בסדר,"הוא קרא.."זו הייתה רק נפילת מתח."
"הדופק שלך מואץ מאוד.משהו בוודאי גרם לכך."אמר הרופא.
"הוא נסער.."אמרה לינדזי..
" אסור לך להתרגש.זה לא טוב.אתה אמור להיות רגוע.במיוחד אחרי מה שעברת בזמן האחרון.ניק,מתח הוא הדבר האחרון שאתה צריך כרגע.הלב שלך חולה מאוד וזה מסוכן עבורך…"אמר "אתה לא תחלים בצורה כזו.וייתרה מכך,אתה בסכנת מוות.תימנע מכל לחץ ומתח."אמר,מזריק לו זריקת הרגעה שגרמה לו לחוש עייף..ולהרדם.הוא ישן מספר שעות.שינה עמוקה מאוד,ומרעננת.השינה לה היה זקוק תקופה ארוכה.זריקה שגרמה לירידה בלחץ הדם שלו.
בכדי שהוא יחלים..הוא זקוק להמון מנוחה.שכן,התקף לב נוסף,הוא גזר דין מוות.זה עלול להרוג אותו.
ניק קיבל מספר תרופות ביממה הזו..בכדי שירגיש טוב יותר.
משפחתו פקדה את חדרו..הרופא יצא אליהם,מודאג למדי ממצבו המעורער.מצבו הנפשי,השליך על מצבו הבריאותי.שהלך,והתדרדר מרגע לרגע.מצבו החמיר.הצוות הרפואי היה בדריכות מלאה.הם חששו שהוא עומד בפני אירוע נוסף.
"יש לו חום מאוד גבוה."אמר הרופא.."כנראה שהוא פיתח דלקת.אבל,זה שכיח אחרי ניתוח.נתנו לו עירוי של אנטיביוטיקה.וכמה משככי כאבים."
"הוא יהיה בסדר?" שאלה אימו.
"אם לומר לך את האמת.הכל תלוי בו כעת."אמר הרופא,"וכרגע,מצבו לא טוב ".
"ד"ר,"קראה אחות מתוך החדר לרופא…"יש לו דימום פנימי.."
ללא היסוס הובהל ניק שוב לחדר הניתוח,על מנת לטפל בדימום שלו.בעוד ליסה שוכבת במיטתה..בוכה. היא לא ידעה שהוא בחדר ניתוח.חברתה לתא ניגשה אלייה..
"מה עובר עלייך ילדה?"שאלה,מחבקת אותה..כשזו,בוכה בזרועותיה.
"החבר שלי..חולה."אמרה.
"ניק?" שאלה,"מה קרה לו?באמת לא ראיתי אותו בזמן האחרון.הוא בסדר?"
"הוא עבר התקף לב,סוזאנה."אמרה ליסה מוחה את הדמעות בעיניה,"אני רוצה להיות איתו.ואני כאן."
"את רצינית?? שאלה.."התקף לב?..בגיל כל כך צעיר?"


תגובות (1)

ממש מדהים,אנג'ל!!!!!!

02/08/2011 12:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך