אנג'ל
המשך יבוא..

אהובת הקצין-פרק 8

אנג'ל 23/07/2011 919 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא..

"ניק.."פנתה אליו,מביטה בפניו..היא קרבה אליו,והוא התרחק ממנה..
מוציאה מתיקה תצלומי אולטרסאונד..
"מה את רוצה ממני??!"קרא בעצבים..
"וואו,תרגע.."קראה לעברו,"אני רק רוצה שנחזור להיות ביחד,כמו פעם.."
"זה בלתי אפשרי שרה.."אמר.."את יודעת למה??..אני לא אוהב אותך."
"מה???..אתה הרי הצעת לי נישואין לפני מספר חודשים על פי מה שזכור לי.."אמרה.
"כן,ואת סירבת בתקיפות ועזבת אותי.מושפל,עם לב שבור."קרא בפנייה.."תקלטי,אני לא מעוניין בכל קשר איתך.זה באמת ניגמר.למה עזבת אותי?הא? רק בגלל שאני כבר לא קרבי?בגלל שיש לי בעיות בלב?אני כבר לא מספיק טוב בשבילך?.."
"יש לך מישהי."הבינה מיד.
"כן."ענה בגאווה,"והיא הרבה יותר טובה ממך.היא לפחות מקבלת אותי כמו שאני."
לאחר השיחה הזו עימה..התיישב במרפסת על הנדנדה,אוחז בידו בקבוק של בירה קרה.מהורהר.חושב על יום המחרת. על הבדיקות שלו.חושב על ליסה.הוא כבר מת להיות איתה,שוב.חש כה בודד,שהוא בדירתו והיא שם,בכלא.רוצה רק לשמח אותה.
כשבערב,הגניב אותה לחדרו..כשהם יושבים על המיטה..
"הבאתי לך משהו,"אמר.
"מה הבאת לי?"שאלה כשהוא מוציא שרשרת יפה,עם תליון משובץ יהלומים בצורת מלאך.
"את המלאך שלי.."אמר,עונד את השרשרת על צווארה.
"זה יפייפה.."אמרה מחייכת.."אבל,למה?"
"למה מה?"חזר אחרייה..
"למה הבאת לי מתנה כל כך יקרה?" שאלה.
"בגלל שאת יקרה לי.ורציתי לשמח אותך,אהובה שלי."אמר מנשק אותה..כשאת הלילה הזה,הוא בילה איתה.אך,היה עליו להחזירה לתאה,מוקדם מאוד בבוקר.
"מישהי נראית מאושרת.."אמרה לה סוזאנה.
"כן.."חייכה מסתירה את התליון מתחת לבגדייה,שאף אחת מהן לא תראה.
.באותו ערב ,הוא ישב עם ליסה המתוקה,אהובתו בחדר שלו.היא הייתה שקטה..משהו הטריד את רוחה.
"היי.."פנה אלייה,"את שקטה היום..מה קרה?"
"שמעתי היום את הסוהרים מתלחששים.."אמרה לו..
"על מה?"שאל.
"גזר הדין שלי."אמרה מביטה בו.
"אני לא מבין? מה את מנסה לומר לי?"שאל..
" גזר דין מוות.הם רוצים לדון אותי למוות.על רצח."אמרה,נסערת,בוכה.
"לא!!"קרא בדאגה,"אני אלחם בהם.לא אכפת לי איך ובמה אצטרך להלחם.אני אציל אותך!"קרא..
"הידיים שלי מלוכלכות בדם ,ניק.רצחתי קצין.אני הרגתי בן אדם."קראה.
"זו הייתה הגנה עצמית!"קרא ניק,נסער…"את הגנת על עצמך.על גופך,על כבודך.הם לא יכולים לעשות לך את זה.כל עוד זה תלוי בי..הם לא יעשו לך כלום."
"ניק,"נאנחה,"למה אתה כל כך נלחם בשבילי?"
"בגלל ,שאני אוהב אותך.ואני יודע שאת לא עשית את זה בזדון."אמר," יהיה משפט והצדק יצא לאור.את תראי.אני לא אתן להם לעשות לך את זה."
וביום שלאחר מיכן,הוא עבד ללא הפסקה..עובר על תיקים רבים.כשגם תיקו של רב סרן סטיבן גונאס,אותו גבר שאנס אותה,הגיעה לידיו..הלחץ החל להשפיע עליו פיזית,הוא החל לחוש ברע..
"לאן אתה הולך?" שאלה אותו הפקידה שלו..
"אני יוצא החוצה קצת..אני זקוק לאויר.יש לי לחץ בחזה."קרא.
"שאני אקרא לרופא?" שאלה אותו.שכן,הקרדיולוג הזהיר אותו,ואמר לו להמנע מלחץ.
"אין צורך..אני אסתדר.."אמר..כשלפתע,הוא חש בקושי לנשום,והתמוטט על הריצפה.היו לו כאבים בלב.
"קראתי לאמבולנס.."אמרה הפקידה האדיבה,מפזרת את ההפגנה שנוצרה סביבו.מסתבר,שהלחץ הזה השפיע על הלב שלו.הוא עבר אירוע לב.


תגובות (1)

וואו!!!!!
איזה מתח המשכי!!!!!!

25/07/2011 12:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך