אנג'ל
המשך יבוא....

אהובת הקצין-6

אנג'ל 22/07/2011 831 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא....

ליסה חשבה שאולי הוא עשוי להיות מבולבל.אהובתו עזבה אותו,לכן הוא מעט ניסער..ומבולבל.
הם ישבו על הספסל,בערב.רוח קרירה נשבה.ליסה מעט רעדה.
"קר לך?"הוא שאל כשהיא מביטה בכוכבים..
"קצת.."אמרה..
"וואו,את ממש רועדת,"נאנח,מניח עליה את זרועו,מחבק אותה.מנסה לחמם אותה מעט עם חום גופו.
"תודה,"חייכה אליו,מין חיוך מתבייש שכזה..
"כך טוב יותר..נכון?"שאל..
"כן.."ענתה,חשה בריח האפטרשייב הנעים שלו.היא מעולם לא חשה כך כלפיי מישהו.
"אתה יודע?..כשאני עצובה,אני יושבת כאן ומביטה בכוכבים.."סיפרה לו..
"ולמה את עצובה עכשיו,מלאך?"שאל נוגע בסנטרה..מביט עמוק בעינייה.
ליסה שתקה..כשידו השניה נאחזת בידה,אוחזת בה חזק.ניק הוסיף להביט בה.
"את יודעת? אני לא צריך להביט בכוכבים.אני רואה את הכוכבים בעיניים שלך.."לחש,מביט בעיניה,במבט חודר כל כך…המשפט הזה כה נגע לליבה,עד כי הניחה על כתפו את ראשה..
"טוב לי איתך,ניק..,"נאנחה..כשכול מה שהוא חושב עליו כעת הוא,רק להיות איתה.
"אני שמח שכך את מרגישה.גם לי טוב איתך.את המלאך שלי."הוא אמר,בקול רועד.הוא התרגש.."אני מכיר אותך מעט זמן,כמה חודשים..אבל,אני מרגיש כאילו,אני מכיר אותך שנים.את חלק בלתי נפרד ממני,מלאך."(כך,נהג לקרוא לה).
"מתי אתה צריך לעבור את ניתוח הלב?"היא עברה נושא.
"עוד מספר שבועות."הוא אמר.
"אתה פוחד?" שאלה.
"זה לא מטריד אותי כרגע."הוא אמר.."כרגע,אני עסוק בך."אמר,מעביר אצבעותיו בשיערה השחור.שכן,חודשים לפני כן,איש מהם לא ידע כי יתפתח בניהם רומן.ומערכת היחסים שלהם,תהפוך רומנטית.שניהם שתקו,מביטים זה בזו,מבלי שאיש יבחין בכך,הגניב אותה ניק לחדרו הפרטי.שם יוכלו להיות לבדם..ללא הפרעות.ליסה חששה מעט.היא פחדה,שיתפסו אותה אצלו.ואז,היא עלולה להענש בחומרה,וגם הוא.ניק ידע גם הוא כי הוא עלול להסתבך.אך,הוא לקח את הסיכון הזה,למענה.
הם ישבו בסלון,מביטים זה בזו..
שוב שתיקה..חיוך,נשיקה.
ועוד איזו נשיקה.לוהטת, מהסרטים.
"אני רואה זיקוקים כל פעם שאני מנשק אותך.גם את מרגישה ככה?או שרק אני?"שאל.
"גם אני.."נשכה את שפתיה..רק איתה הוא יכל להיות אמיתי.עיניו ריצדו,מוסיף לגעת בפנייה,מלטף אותם בידו.חש,כאילו אינו יכול לנשום,כשהלב שלו פועם כל כך חזק.
הוא שתק.לוקח נשימה עמוקה..כשהיא מביטה בו..נרגשת כולה.לא מעכלת עדיין שהקצין,יפה התואר הזה,בחר,דווקא בה.מכל הנשים בעולם.
"….אני אוהב אותך."אמר לבסוף..ברגע,הכי לא צפוי.ליסה הביטה בו,המומה.היא ניסתה להבין,האם היא חולמת..או שמא,הוא הרגע הצהיר בפנייה על רגשותיו העזים.שותקת,הצמידה את שפתייה לשפתיו..מנשקת אותו,בלהט הרגע..מנסה,להבין.וקולטת,שזה אמיתי.הוא באמת מרגיש ככה כלפיה.


תגובות (2)

100המם ממש סיפור ענק בקי

23/07/2011 17:52

וואו!!!!לא מפסיקה לרגע!!!!!

25/07/2011 12:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך