הנה הסוד שלו התגלה... מה אתם חושבים שסלנה תעשה?..............................

אוהבת אותך, וגם אותך – פרק 7

15/04/2012 966 צפיות 7 תגובות
הנה הסוד שלו התגלה... מה אתם חושבים שסלנה תעשה?..............................

"תעשי מה שבא לך! תספרי לה ותהרסי לי את החיים!" הוא אמר בכעס ורץ בוכה.
בניגוד אליו, אני לא יכולה לראות אותו בוכה מבלי לבוא לנחם אותו, גם אם אני אשמה בכך.
הוא ישב על אחד המושבים של דוכני המזון המהיר, אבל במושבים הפינתיים שאנשים לא באים אליהם.
נעמדתי מולו, "תראו, תראו, ג'סטין ביבר הכוכב בוכה, אם אצלם את זה אהיה עשירה…" אמרתי כדי להתגרות בו.
"תצלמי מה שאת רוצה ותגידי מה שאת רוצה… לא אכפת לי." הוא אמר לי בשקט.
"תפסיק להיות כזה, אני יודעת שאם היית במקומי היית מצלם…" המשכתי להתגרות בו.
"תעזבי אותי!" הוא צעק.
חייכתי חצי חיוך, "תירגע, עצבן." אמרתי לו וישבתי לידו.
"לא מספיק לך?! מה את רוצה ממני?" הוא שאל אותי.
"שתסתכל לי בעיניים…" אמרתי לו.
הוא הסתכל לי בעיניים, עיניי הדבש שלו, מלאות הברק והחן, איבדו את הברק, הן יבשות כמו אדמת מדבר סהרה.
אבל התנוחה הזאת, שבה אני מסתכלת לו בעיניים, הזכירה לי את השבוע האחרון בכיתה ו', כשהיו לנו צילומים לספר מחזור, ושרפה לו העין אז הוצאתי לו ריס שנכנס לשם.
זיכרונות של דברים מטופשים, אבל הדברים ה-"מטופשים" האלה, הם חלק ממני.
"ברגע זה הבנתי שהקשר בנינו זה מקרה אבוד…" מלמלתי.
"למה? סלנה אשמה?" הוא שאל אותי.
הנדתי בראשי לשלילה, "סלנה לא אשמה בזה, היינו עוד בקשר גם כשיצאת עם סלנה, היחיד שאשם בזה הוא אתה, ג'סטין, תפסיק להתחמק מהאשמה!" אמרתי לו כועסת.
"למה את לא נותנת לי שקט…" הוא אמר בשקט.
"אני לא מאמינה…" אמרתי בשקט, "לגמרי איבדתי אותך…" המשכתי.
פניו הלבנות הבהירות, ששינו את צבען לאדום בהיר, המשיכו לנעוץ בי מבטים קודרים.
לא ידעתי איך להתמודד עם הכל.
פעם באמת היינו חברים, חברים הכי טובים, חשבנו שזה קשר שאי אפשר להפריד.
אך לכל דבר יש סוף.
גם כשהיינו חברים הכי טובים היינו רבים, אבל ריבים קטנים, רבים היום – ומחר מדברים כאילו כלום לא קרה.
אבל הכל השתנה, התבגרנו מאז, עכשיו אנחנו בני 18, אנחנו נמצאים זה מול זו ופשוט שותקים.
הלוואי שהוא היה נשאר איך שהוא… אני יודעת שתמיד אתגעגע לנער הקנדי בן ה-15 שהייתי נהנית להיות בחברתו.
עכשיו הדממה, בדומה לשמיכה אפלה ושחורה, עוטפת אותנו ולא נותנת לנו לפתוח את הלב זה מול זו ללא פגיעה באחר.
לפתע נשמע קול דק ומרוחק, שקרא בשמה של חברתו של ג'סטין.
"סלנה! סלנה!" קרא צ'אז מתקרב, סלנה חיכתה בחנות הנעליים שממול, כאשר סובבים אותה מעריצים שלא האמינו שזה קורה להם – חכו שהם יראו את ג'סטין…
אני וג'סטין התקרבנו לעבר סלנה, אני לא בטוחה למה.
עמדתי ליד ג'סטין והוא לא התייחס אליי, אם הייתם אומרים לי לפני 3 שנים שזה יהיה המצב בשנת 2012, הייתי צוחקת לכם בפרצוף.
"הייתי במועדון," סיפר צ'אז, "יחד עם כריס, הוא היה שיכור ולא תאמיני מה הוא גילה לי!" אמר מחויך.
ג'סטין קפא במקומו, "הקוף הזה…" מלמל בעודו נרתע לאחור.
"מה הוא גילה לך?" שאלה סלנה תוהה מעט.
"הוא גילה לי שג'סטין בגד בך! הוא התנשק עם ג'סמין!!!" צעק צ'אז מתרגש ומתנשף, הוא כל כך אוהב את סלנה שהוא מוכן לדרוך על החבר שלו, ג'סטין, עד הסוף.


תגובות (7)

אעאעאעאעעאההה!!!!!!
בהחלט ריגושים והכול….!!!!!
את חייבת חייבת להמשיך!! במידי!
יואו! אני לא נושמת..

15/04/2012 07:48

תודה רבה רבה רבה רבה לכםםםםםם איזה כיף לשמוע כאלה תגובות, אתם לא מבינים איזה כיף זה :)

15/04/2012 07:58

אני לא מאמינה…
זבל!!חבר זבל!!!
אוח'…באלי לרצוח אותו!!!!!!

15/04/2012 07:59

ג'סיקה יקירתי את כל התגובות שהורעפו עלייך קיבלת בצדק וחלילה לא בחסד אוהבת אותך תמשיכי תודה ושבוע מקסים ממני בקי ♥♥♥♥

15/04/2012 08:03

תודה רבה רבה לכולם ::))))) אני ממש ממש ממש אוהבת אתכם, עשיתם לי את היום ♥

15/04/2012 08:04

תמשיכי! :) את מותחת אותי…. :) וגם את כל השאר….. :)

15/04/2012 08:07

תודהה חחחח ♥♥♥

15/04/2012 08:30
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך