המשך ב-2 תגובות

אוהבת אותך תמיד פרק 1

28/10/2018 472 צפיות אין תגובות
המשך ב-2 תגובות

היילי-תלמידה חדשה קשוחה מעשנת
לוקאס-באד בוי יש לו חברה שקוראים לה אמילי
אמילי-הילדה הכי מקובלת בבית ספר ורע של חברה של לוקאס
____________________________
היי קוראים לי היילי ואני ילדה קשוחה וחקהואני גרה בישראל עד שההורים שלי החליטו שכדאי לנו לעבור לגור בניו יורק ….
נקודת מבט היילי:
נחתנו בניו יורק והדבר הראשון שעשיתי זה להזמין סטארבקס הזמנתי וחיכיתי להזמנה וכשקיבלתי את המשקה פיתאום מידהו התנגש בי צעקתי עליו תסתכל לאן אתה הולך יא דפוק וא הרמתי את עיני כלפיו והוא פשוט היה חתיך הורס דברים כאלה לא ראיתי בחיי והוא אמא לי את בעצמך תסתכלי לאן את הולכת סתומה ואמרתי לו יא בן זונה אל תעצבן אותי ולקחתי את המשקה ושפכתי עליו ויצאתי מהחנות.
נקודת מבח לוקאס:
נכנסתי לסטארבקס והזמנתי קפה ופתאום נשלחה לי הודעה בווצאפ ההודעה הייתה מאמילי (חברה של לוקאס) והיה רשום שם "היי לוקאס אני מצטערת אבל אני נפרדת ממך " התעצבנתי מאוד כאילו מה הקטע ואז פתאום נתכלתי במישהי ובטעות הקפה שלי נשפח עליה היא הייתה כל כך יפה אפילו יותר מאמילי ….
נקודת מבט היילי:
נסענו לבית החדש שלנו .
הגענו ופתאום ראיתי בית פשוט מושלם 2 קומות ויש לי חדר משלי אמבטיה ושירותים משלי הייתי מאוד עייפה כי בכל זאת אחרי טיסה וגם אני צריכה לישון מוקדם כי מחר היום הראשון ללימודים שכבתי על המיטה ופשוט נרדמתי.
קמתי בבוקר לצילצולי השעון המעורר שלי והתארגנתי לבית ספר (אני בכיתה יב) והלכתי וכשראיתי את הבית ספר הפה שלי נפתח וואו איזה בית ספר ענק שמחתי ממש עד שראיתי אותו…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך