אוי ואבוי מה עשיתי ?.. המשך שלישי

06/12/2013 826 צפיות אין תגובות

שהתקרבתי אל אייל בדמעות …הוא מסתכל עליי במבט של "מה את רוצה "..אבל בכל זאת בא לדבר איתי
"אייל"…"אתה לא נורמאלי!" אני חברה שלך ! איך אתה עושה לי את זה?אתה בעיקר האחראי לזה !גמרת בתוכי לא חשבת …ותראה מה עשית ! אני כבר בחודש חמישי ותדע לך שיש לנו בן! אני מאוד מחוברת אליו .. אני לא מפילה רק שתדע .. ואם לא אהבת אותי ואתה אוהב את שירן אז למה חזרת אליי בכלל? אני נראית לך זונה.? אם כן אתה טועה ! אתה זונה בעצמך ! אני בהריון ואתה צריך לעזור לי אם זה ! מה ..נראה .. "לא יכלתי להמשיך לדבר כי פרצתי בבכי חזק
"סליחה אפרת אבל אני לא מוכן לסוג כזאת של מחויבות …אני לא רוצה את הילד הזה ! לא רוצה ! "הוא צעק"תפסיקי להפיל את זה עליי ! היית צריכה להגיד לי שאת שבועיים לפני מחזור! אני לא רוצה לא אותך ולא את הייצור הזה ואת לא חברה שלי ..שירן חברה שלי! שירן תהייה תמיד חברה שלי רק אותה אני אוהב תמיד אהבתי תמיד !! עכשיו תעופי מכאן נבלה!" הוא חיבק את שירן ונשק לשפתיה
"אייל!"!צרחתי לא היית צריך לגמור בפנים ידעת שאנחנו בלי אמצעי מניעה ! אני עוד בת 16 וחצי .. אפילו לא! נראה לך שהגיוני שאני אלד בגיל הזה ?בלי שום עזרה ממך ? איפה אייל המקסים שהכרתי?שתמך בי שהצחיק אותי שליטף אותי ..שהיינו הולכים מכות ונאבקים לנו על המיטה איפה?"אמרתי בבכי
"עכשיו הוא שלי"שירן אמרה והסתכלה עליי במבט של שטן "ותעזבי אותו בשקט ולכי לך אם התינוק הזה .."אמרה ודחפה אותי משם והם הלכו להם ..
הלכתי משם הביתה ..חברה שלי לצערי נטשה אותי היא הייתה צריכה ללכת לפני שהתחלתי לריב עם אייל..עוד שבוע עובר ועוד אחד והבטן גדלה ותופחת התינוק התחיל לזוז ולבעוט .כבר לא יכלתי ללבוש יותר דברים צמודים ..מזל שהיה קיץ ,לבשתי שמלות.
הגיע סוף ספטמבר הסתובבתי עם בת דודה שלי בקניון עזרתי לה לבחור איזה משהו ..בערב נסענו לסבא וסבתא שלנו .לפתע בארוחת הערב הרגשתי כאבים באיזור הגב התחתון כאבים חזקים ..נשכבתי על הספה וזה עבר .. למחרת בבוקר הלכתי לרכבת חזרה לרעננה שפתאום כאב חזק מפלח את בטני התחתונה .אני מנסה לנשום ולהירגע אמור להיות עוד שבוע עד הלידה . ניסתי להירגע אבל פתאום עוד כאב ועוד אחד .. בדיוק שבאתי לקנות כרטיס היה הכאב הכי חזק ומים זרמו במורד רגליי .צרחתי מכאבים הרבה אנשים שמעו אותי זועקת וראו אותי .אישה אחת עמדה ליידי .
"בבקשה צלצלי לאמבולנס "ביקשתי היא הוציאה מהר את הפלאפון שלה והתקשרה .לא יכלתי לעמוד בכאבים עד שפתאום נפלתי והתמוטטתי על הרצפה .האמבולנס הגיע מהר יחסית ..ביקשתי מהפרמדיק להתקשר לאבא שלי ולהודיע לו..לא יכלתי לדבר בכלל כאב לי ממש ..
הגעתי לבית החולים ומהר נכנסתי לחדר לידה .המשפחה לא הספיקה להגיע . לפני הלידה .הכאבים גברו הרופאים מסבירים מה קורה והאחיות מנסות להרגיע אותי .
"אני רואה את הראש שלו !"אומר הרופא "אפרתי לא ללחוץ עדיין חמודה"אומרת המיילדת .
אחות אחת מצד ימין ואחות שנייה מצד שמאל מלטפות ומרגיעות .
"אפרת עכשיו ללחוץ !" המיילדת אומרת..אני צורחת בכל כוחי ולוחצת ."אני לא יכולה לא יכולה !! שייצא כבר !!"צרחתי בבכי "עוד לחץ קטן אפרתי !!" אומרת המיילדת .
אני נותנת את הפוש האחרון ופתאום אני שומעת ..אני שומעת בכי של תינוק ..אני אמא !! אני אמא !!!
"מזל טוב אפרתי " האחות אומרת ומניחה עליי את התינוק
אני מחבקת אותו ומנשקת את ראשו הוא כל כך זהיר וקטן .פצפון כל כך .. אהבה שלי אושר שלי מלאך פשוט מלאך .
המשפחה הגיעה והחברים והחברות .. כולם מאושרים לראות את התינוק ולא מאמנים שילדתי פשוט לא מאמנים
שמונה ימים עברו.. הברית הגיעה .. הברית המרגשת .
"ושמו בישראל ..מיכאל" הכרזתי באולם שחגגנו את הברית..
הילד הלך וגדל ואני מרגישה מאושרת ..להחזיק אותו לחבק אותו להניק אותו אני כל כך אוהבת אותו.. הילד שלי יגדל להיות מאושר זאת השאיפה אני אדאג לכל צרכיו. ואייל?לא משאיר תגובה ולא מראה התעניינות לראות את הבן שלו..
בנות ,אני מספרת לכן את זה ..שגם אם נראה שהכל אבוד זה לא . היה לי קשה עם התגבות בתיכון והכל על ההיריון שלי ועל הלידה .אבל לא אכפת לי אני אוהבת את מיכאל שלי.ובעזרת ה' אמצא בחור מתאים שיתמוך בי ויאהב את הילד שלי ..בנות..אל תעשו מעשיים פזיזיים ,אל תמהרו ..כי זה מה שקרה לי ..
תשמעו,אם כל האהבה שלי למיכאלי קשה נורא נורא להיות אמא בגיל כזה ..נערות בגילי ויותר צעירות אסור להביא ילדים לעולם זה הורס את הילדות .. אבל גם עם משהו קורה ..אל תתיאשו תמיד יהיו אנשים שיעזרו וייחזקו! אני מאחלת לכם אושר גדול!
אפרת :)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך