אוי ואבוי מה עשיתי ?..

06/12/2013 845 צפיות 2 תגובות

השעה היא 18:30 בערב .אני יורדת מהאוטובוס וצועדת לכיוון הבית לשחרר את הביביסטר של בני הקטן .
נכנסתי לביתי וראיתי את מיכאלי שלי בני הקטן והמתוק משחק לו עם כדור קטן על השטיח הוא מסיט את מבטו מהכדור מחייך אליי וזוחל לעברי.
אני מרימה אותו אל זרועותיי ומנשקת אותו ."מה שלומך"?שאלתי את הנערה שבאה לשמור עליו.
|"בסדר גמור ,היה לי טוב איתו מאוד ילד טוב "..היא מחייכת ומוסיפה "איך עברה לך הבגרות אפרת"?
"עברה בסדר גמור "חייכתי ."בואי אשלם לך " אני מוציאה 100 שקל מארנקי ונותנת לה .
"תודה" היא חייכה והלכה לכיוון הדלת.
"מיכאלי תעשה להתראות" אני מחייכת הוא מנופף בידו הקטנה והיא מונפפת לו בחזרה .
"לילה טוב,תודה לך" אמרתי לה והיא הלכה לה .
החלפתי לבגדים נוחים והלכתי להכין ארוחת ערב למיכאל . הכנתי מרק ירקות וריסקתי אותו טוב טוב .מיכאלי בסך הכל בן שנה . חיממתי פרוסת לחם רכה בשבילו ומרחתי עליה גבינה לבנה .קשרתי סינר לצווארו התיישבתי על ידו והאכלתי אותו.הוא אוכל בתאבון בריא וזה משמח אותי מאוד .
אחרי האוכל אני מכניסה אותו לאמבטיה ורוחצת אותו.אני מסבנת אותו וחופפת לו את שערו הבלונדיני .אני שרה לו והוא מחייך אליי .לאחר המקלחת אני מנגבת אותו ומלבישה אותו. מחממת לו מטרנה בבקבוק ומשכיבה אותו במיטה . מיכאל הוא האושר של חיי ..מי היה מאמין שאהיה מאושרת אחרי מה שהוא עשה לי ..בקיצור..אני חושבת שהגיע הזמן שהזמן שאספר לכם מה באמת קורה פה ..
אז ככה.. אני אפרת בת 17 וחצי בקרוב 18 . אני גרה עם אבי .אמא שלי עזבה את הבית שהייתי בת 10 ולא שמרה על קשר בכלל.. הכל התחיל שהייתי בת 16 .למדתי תיאטרון , הייתי לקראת החזרות הגנרליות להופעה שלי . לפתע לפני שהבמאית מגיעה .מגיע שירן תלמידה מהקבוצה יחד עם בחור והם מתנשקים . הבחור הלך כאשר הבמאית הגיעה . הבנות מהקבוצה מתחקרות את שירן על הבחור ההוא ..
אחריי יומיים היא שוב הגיעה איתו .ולפתע היה לי החשק להכיר אותו ..לאו דווקא בקטע רומנטי סתם ככה להכיר אותו .. ישבתי עם שירן באחת ההפסקות שלנו בתאטרון ודיברנו .
"ספרתי לי עליו " חייכתי "אז ככה היא מחייכת קוראים לו אייל בן 17 כיתה יא ,אני כל כך אוהבת אותו את לא מבינה כמה .."הוא לא גדול לך מידי"?שאלתי .."את הרי בת 13 ..?" אמרתי בדאגה
"בכלל לא היא מחייכת" חייכתי בחזרה וחזרנו לחדר החזרות . עברה ההופעה הוא היה שם אבל לא הספקתי לדבר איתו ולהכיר אותו ..אבל חשבתי עליו ..במשך חודשיים חשבתי מעניין מה קורה איתם.עד ששמעתי שהם נפרדו .. נכנסתי לפייסבוק והוספתי אתו ..התחלנו לדבר בצ'ט .הזכרתי לו מי אני והוא אמר שהוא זוכר .. דיברנו במשך שבוע שיחות על גבי שיחות שעות על שעות ..בפלאפון המון המון המון עם הייתי רק יודעת מה החשבון פלאפון שלי היה יוצא מזה ..בעיה .. אחרי שבוע נפגשנו לדייט .. ובסוף הדייט התנשקנו ..אמרתי לו "תשמע אייל,אני מוכנה להיות חברה שלך או כלום .אני לא מתנשקת סתם."
"את לא רוצה שנהייה יזיזים"? הוא שאל
"אני לא זונה ,אם אתה רוצה אני מוכנה להיות חברה שלך או שזהו " אמרתי לו בתמימותי הרבה..
הוא הסכים והיינו ביחד במשך חודשיים אבל הוא לא לחץ עליי על סקס וכו' .אחרי חודשיים הוא נפרד ממני ..כאב לי הלב הוא נשבר..הוא רוצה בחזרה את שירן ולא אותי .כמה שזה כואב . אני שונאת את שירן שידעה עד כמה אני אוהבת אותו ..אבל מצד שני ? אין לי מה לעשות הוא נפרד ממני ולא ההפך כי כנראה שהוא אוהב אותה .
היו לי חודשיים שלא דיכאון ..הייתי עצובה ושומעת שירים עצובים … לאחר חודשיים הוא נפרד ממנה והגיע אליי ואמר לי "אפרתי ..אני כל כך מצטער .. בואי נחזור בבקשה !" לא ידעתי אם להאמין לו או לא ..אבל בסוף כן האמנתי .. וחזרנו .
המשך יבוא ..


תגובות (2)

תמשיכי

06/12/2013 08:28

תמשיכי

06/12/2013 10:37
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך