רציתי להוסיף שזה באמת סיפור שאני אישית עוברת אותו בתקופה האחרונה ורציתי שתירשמו את הדבר הראשון שעובר לכם לראש איך שקראתם מה עובר עלי..

אוליי בהמשך יהיה איתנו משהו?

07/02/2015 828 צפיות תגובה אחת
רציתי להוסיף שזה באמת סיפור שאני אישית עוברת אותו בתקופה האחרונה ורציתי שתירשמו את הדבר הראשון שעובר לכם לראש איך שקראתם מה עובר עלי..

אין לי מושג למה אני אוהבת אותך ..אני אוהבת פשוט את החיוך שלך , את האופי שלך , כן אתה גם ניראה טוב אבל בחיים אני לא יבין למה דווקא בך בחרתי להיתאהב..כל הכיתה יודעת שאני אוהבת אותך כן הם יודעים וב"זכותם" אתה גם יודע בהתחלה באתה ושאלתה אותי אמרתי כן אני אוהבת אותך ואז אמרתה לי :אני לא רוצה לפגוע בך ,אני הככי מעריך אותך ,את חשובה ליי אבל יש לי קטע עם מישהי" אמרתה לי נכון קיבלתי את משה אמרתה לקחתי את זה והפכתי להיות שלמה עם זה אבל אתה יודע לנצל את הרגשות שלי אליך אתה בא אומר לי דברים פוגע לפעמים ואז אחרי דקה בא ואומר לי משפט וישר אני מתחילה להיכנע לך זאת אני .. אתה ואני זה יהיה רק ברקע הלימודיי היחד ולא משנה מה יקרה אתה בסוף תבוא ותבקש ממני עזרה כי אני ה"חכמה" של הכיתה ואתה ה"מופרע" של הכיתה שרוצה להצליח ורק איתי אתה מצליח וכן יש לנו תוצאות ביחד עברנו חודש ביחד למדנוו ,צחקנו, דיברנוו מלאאאאאא והכי חשוב הכרנו אחד את השני כן הכרנו .. בחודש הזה עברתה תאונה באותו רגע הרגשתי שאני מתה פשוט התרסקתי אבל הצלחתי לשמור על קור רוח באתי בריצהה לבית חולים רק כדי לראות שאתה נושם וחיי!! איך שראיתי אותך הודתי לה' שלא קרה לך כלום לא הפסקתי להסתכל עליך דקה אחת באותו יום ממש כהה שמתה לב לזה אבל מה אכפת לי חח יצאתה מזה רק עם יד שבורה .(עכשיו אין לו את הגבס אפילו ) אז שאלתה אותי שוב אם אני עדיין אוהבת אותך שוב אמרתי כן ואז אמרתה לי :"למה את מכאיבה לעצמך אם את יודעת שלא יהיה בינינו כלום" לא עניתי לך לא ידעתי איך לענות אמרתה לי שאני מתנהגת כמו חברה שלך וכן דוגרי הינו ניראים כמו זוג .. נו אז ו… מה אכפת ליי אם טוב לנו ביחד כידידים אז מה אכפת לך מה חושבים עלינו?? טוב דיברנו על זה ונסגרנו עניין .ואז התרקתה טיפה בסדר הבנתי למה אז מה קרה אתמול ששמעתה את השם שלי עם שם של מישהו דפקתה לי מבט?? או לא יודעת אם זה קשור עלי דווקא חברה שלי שלא הכי קשורה לקטע שיש בינינו שאלה אותי מה איתך ואמרתי לה לא יודעת וחייכתי ואז היא אמרה לי את יודעת טוב מאוד אמרתי לה בפירוש הוא יודע שאני כיאלו זהה אותך ושיש לך קטע עם מישהי או מישהי ואז היא אמרה לי דיברתי איתו והוא אמרה שאין לך אף אחת ושאם נמשיך להיות בקשר כמו עכשיו אולי יהיה בינינו משהו… משם לפהה לא הבנתי למה היא התכוונה באמת שלא ..אולי כמו שהיא אמרה יהיה בינניו משהו ? אולי מי יודע ?


תגובות (1)

אני לגמרי מבינה אותך כי זה כמעט כמו שקרה לי חוץ מהתאונה אם את אוהבת אותו באמת תמשיכי להילחם אל זה לכי תדעי אולי בסופו של דבר יצא משהו מיוחד אני מקווה שהוא ישים לב ויבין מה הוא פיספס כל הזמן הזה אז בהצלחה

07/02/2015 20:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך